ساحل چاونگ در ساحل سامویی یکی از سواحل تایلند

چاونگ یکی از معروفترین ساحل های سامویی است که گستره وسیعی از شن های پودری سفید رنگ را در بر دارد. این خلیج پهناور از مدت ها قبل نقطه مرکزی برای توسعه صنعت توریسم به حساب می آید …

چاونگ یکی از معروفترین ساحل های سامویی است که گستره وسیعی از شن های پودری سفید رنگ را در بر دارد. این خلیج پهناور از مدت ها قبل نقطه مرکزی برای توسعه صنعت توریسم به حساب می آید پنج کیلومتر جادویی مثل یک هلال ماه در کنار دریا وجود دارد که خشکی های صخره ای دو انتهای آن را بسته است. تپه های دریایی دور از ساحل را داریم و در آنطرف هم یک جزیره کوچک به نم ماتلام در شمال.
ساحل پیشنهادات جالبی برای شنا و همچنین شمار زیادی از ورزش های آبی، همچنین یک شام رومانتیک و همچنین امکاناتی برای نشستن دارد. در دو فصل تابستان و زمستان این ساحل بسیار پر رفت و آمد است و ساحا چاونگ مملو از افرادی است که در زیر نور آفتاب خیس می خورند و حسابی خوش می گذرانند فضا، فضای تعطیلات است. در کل، ساحل چاونگ در سراسر طول خود محیطی مشابه را عرضه می کند اگر شما یک روز مسفر آنجا شدید، در کنار ساحل دریا قدم بزنید و هر جایی که پیدا کردید همانجا حوله تان را پهن کنید و دراز بکشید.
قسمت های جنوبی و مرکزی آب عمیق تری دارند در نتیجه برای شنا و ورزش های آبی مناطق بهتری به شمار می آیند. در شمالی ترین مناطق آب بسیار کم عمق است و تپه هایی نیز در کمی دور تر از ساحل وجود دارد که می تواند بهترین منطقه برای بازی و شنای کودکان باشد. لطفا قبل از اینکه راهی شنا شوید، حتما به پرچم های قرمز دقت کنید چرا که آنها نشان دهنده نقاط خطرناک در زمانهای مشخصی از سال هستند. اکثر اوقات آب لاجوردی رنگ بهترین مکان برای حمام کردن است اما در مواقعی که دما خیلی بالا می رود شما باید به استخر هتلتان برای خنک شدن پناه ببرید.
اگر شما در هتلی که نزدیک ساحل باشد اقامت ندارید مکان هایی هستند که تخت برای آفتاب و چتر اجاره می دهند که برای هر روز اجاره شما باید ۱۰۰ بت بپردازید. ( بت پول تایلند است که هر بت تقریبا معادل ۵/۳۱ دلار آمریکاست). پس فقط حوله تان را بردارید و به سمت شن ها بتازید، از آنجایی که در طول ساعات گرم روز به سختی می توانید یک سایه پیدا کنید پس کرم ضد آفتابتان را فراموش نکنید.
سیل عظیمی از فروشندگان در ساحل وجود دارند که با بستنی یخی، میوه، ذرت بو داده، مرغ و یا سالاد تایلندی ( که با پاپایا که همان عنبه هندی است تهیه می شود)، نوشیدنی های خنک، بدلی جات و دامن هایی که روی مایو می پوشید شما را سرگرم می کنند. آنها سرویس هایی مثل حنا کردن، خالکوبی، بافتن مو و درست کردن ناخن ها پیشنهاداتی که می شنوید. اکثر فروشنده ها بینهایت مودب هستند و شما را وادار به خرید نمی کنند و در اصطلاح گیر نمی دهند. آنها فقط نیاز دارند که یک "نه" دوستانه بشنوند تا بروند. اما اگر چیز قشنگی چشم شما را گرفت بهترین روش است تا پولتان را بین محلی های آنجا خرج کنید تا جای دیگری.
فروشنده ها اغلب از مناطق فقیر نشین شمالی تایلند به مناطق توریستی و نقاط گرمتر سفر می کنند تا بلکه در هنگام بازگشت به خانه بتوانند از خانواده شان حمایت کنند. یکی از بهترین نعمت هایی که غربی ها می توانند از آن بهره مند شوند گرفتن ماساژ در کنار ساحل است. آلاچیق هایی برای ماساژ وجود دارد که خانم های با نشاطی به شما خوشامد می گویند و آماده اند تا شما را ماساژ بدهند و مثل خمیر ورز بدهند تا تمام تنش هایتان از بین برود.
ساحل چاونگ بهترین منطقه برای چرخیدن و پرسه زدن در اطراف است برای اینکه حسابی حمام آفتاب بگیرید. اما همچنین شما می توانید یک رده بسیار خوبی از ورزش های موجود برای بازدید کنندگان وجود دارد. فقط با راه رفتن در کنار ساحل شما می توانید خیلی از مکان هایی را که جت اسکی و تخته شنا و قایق پارویی اجاره می دهد را نیز پیدا کنید. شما حتی حاضر می شوید سوار قایق های موزی مانند شوید و جراحت و زخم ناشی از آن را با جان و دل می پذیرید.
زمانی که آفتاب پایین می آید اکثر رستوران های کنار آب میز هایی را روی شن ها می گذارند و زمانی که هوا کاملا تاریک می شود چراغ های کوچک شمعی و شمع های معطر محیط بسیار شاعرانه ای را برای شما فراهم می آورد.

www.kosamui.com