روز آزمایش ملت‌های مسلمان

بار دیگر در آستانه روز قدس قرار داریم و یاد مردم مظلومی که ده‌ها سال است طعم اسارت، آوارگی، شکنجه و اندوه را می‌چشند در دلها زنده شد. مردمی که ده‌ها سال است شاهد ویران شدن خانه‌ها، …

بار دیگر در آستانه روز قدس قرار داریم و یاد مردم مظلومی که ده‌ها سال است طعم اسارت، آوارگی، شکنجه و اندوه را می‌چشند در دلها زنده شد. مردمی که ده‌ها سال است شاهد ویران شدن خانه‌ها، کشته شدن فرزندان کوچک و غارت اموال خود هستند.
جمعه روز آزمایش بزرگ ملت‌های مسلمان، بویژه ملت پرشور و هوشیار ایران اسلامی خواهد بود که با درک درست و عمیق خود از شرایط حساس کنونی با حضوری یکپارچه و با شکوه در راهپیمایی روز قدس آرمان جاوید آزادی قدس شریف را فریاد خواهند کرد و با مشت‌های گره کرده خود در حمایت از قدس و انتفاضه امید واهی بلاهت پیشگان صهیونیست و برخی مرعوب شدگان تبلیغات بیگانه در داخل را ناامید خواهند ساخت، حقیقتی که جز تمنای مرگ و رسوایی برای هم پیمانان این رژیم جلاد و جنایت‌پیشه و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن به چیز دیگری رضایت نخواهد داد.روز قدس روز تجدید پیمان با مردم مظلوم فلسطین است. این روز که با رهنمود بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان بنیان نهاده شده، هم اکنون به مظهر وحدت امت اسلام در برابر جنایت کاران صهیونیستی بدل گردیده است.
از این رو همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای «مدظله‌العالی» در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران اعلام فرمودند، باید در برابر دستان تفرقه افکن ایستاد و نگذاشت که شعله‌ تفرقه و اختلاف دامن گیر این راهپیمایی پر شکوه شود.امروز ما در آستانه روز قدس روز وحدت ملی و انسجام اسلامی علیه دشمنان قسم خورده نظام هستیم. امروز نام امام خمینی‌(ره) بنیانگذار یوم‌ا...قدس پرآوازه‌ترین نام‌ها در جهان است.
امروز رژیم اشغالگر قدس زیر ضربات مشت آهنین رزمندگان حزب‌ا... طی ۳۳ روز و رزمندگان حماس طی ۲۲ روز ضعیف‌تر و زبون‌تر از همیشه است.جای بسی شکر و سپاس است که خداوند حکیم، دشمنان ملت مومن ایران و مردم مظلوم فلسطین را از منفورترین و احمق‌ترین تبار آدم قرار داد و هنوز با سپری شدن ده‌ها سال نفهمیده‌اند دشمنی ایرانیان مومن و انقلابی و آزادیخواهان جهان از هر دین و آیینی با غاصبان قدس شریف ابدی است و آنان هرگز این وحشی‌صفتان خونخوار و ذلیل را از دایره انتقام خود بیرون نخواهد گذاشت و این همان چیزی است که در فریاد امت روزه‌دار اسلام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شور و حرارتی افزون‌تر از سالیان قبل طنین خواهد داشت.

حمید حسین زاده