شکر بدون کالری استویا ماده ای صد در صد گیاهی

شکر استویا (یک پیشنهاد شیرین) استویا صد در صد طبیعی است استویا مرکب از مواد مصنوعی نیست. استویا کالری ندارد ودر نتیجه جای هیچ نگرانی برای رژیم درمانی و بیماران دیابتیک نیست. استویا …

شکر استویا
(یک پیشنهاد شیرین)
استویا صد در صد طبیعی است
استویا مرکب از مواد مصنوعی نیست.
استویا کالری ندارد ودر نتیجه جای هیچ نگرانی برای رژیم درمانی و بیماران دیابتیک نیست.
استویا ۲۵۰ تا ۳۰۰ مرتبه از شکر شیرین تراست.
استویا طعم. رنگ ومزه غذا را افزایش می دهد.
استویا دلچسبی و دلپذیری طعم وعطر غذا را بهبود می بخشد.
استویا شناخته شده و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا و سازمان جهانی بهداشت و سلامت میباشد.
● استویا چیست؟
محصولیست کاملا طبیعی که به طور مستقیم از طبیعت و گیاهان گرفته شده و امروزه بطور وسیعی، در صنایعی که سالها از محصولات قندی (شیرینی و شکلات، نوشابه های گازدار) وسایر صنایعی که در پروسه خود به مقادیر زیاد از این مواد استفاده میکرده اند، کاربرد وسیعی داشته و جایگزین شکر و قند بعنوان عوامل کالری زا شده است.
این گیاه ده ها سال است که در آسیا و جنوب آمریکا ( آمریکای جنوبی) مورد استفاده قرار گرفته و میگیرد ، ضمن اینکه مصنوعی نیست ، سمی نیست و هیچ گونه عوارض جانبی نگران کننده نیز ندارد . استویا مورد تایید &#۰۳۹;سازمان جهانی سلامت&#۰۳۹; است و اخیرا به عنوان یک محصول رژیمی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است.
● استویا یک پیشنهاد و یک راهکار بزرگ و باور نکردنی
در جایگزین کردن شیرینی ها برای کسانی که روزانه به مقدار کالری مصرفی خود توجه دارند این محصول به هیچ میزان کالری ندارد و جای هیچ نگرانی برای استفاده از آن وجود ندارد.
● استویا
PH مقاوم در برابر حرارت بالا بطوریکه در پخت و پز آن ثابت است. ماهیت آن تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند. رنگ استویا بر اثر پخت و پز تیره نمی شود.
استویا در حال حاضر به عنوان قند (شیرین کننده) شناخته شده است. آن را در نوشابه ها ونوشیدنیها، شیرینی جات و شکلات ها، مربا، آدامس، سس ها، کچاپ و ماست می توان استفاده کرد.
استویا بر خلاف شکرهای شیمیایی تولید شده که اکثرا اثرات کوتاه مدت و بلند مدت سوء ای برای سلامت انسان دارند، نه تنها یک ماده کاملا طبیعی و مفید به لحاظ عاری بودن از انرژی، کالری میباشد بلکه به جهت تاثیر مثبتش بر افزایش طعم و بهتر کردن مزه غذا شناخته شده است. با استویا غذاهاهمچنان طعم و رنگ و بوی عالی خود را حفظ خواهند کرد
تحقیقات و مطالعات گسترده ای درباره استویا و اثرات مفید و فواید آن بر بیماران دیابتی از نوع دوم و بیمارانی که دارای فشار خون بالا هستند انجام شده است و این گیاه طبیعی بهترین جایگزین شیرین کننده هائی چون قند یا شکر بر اینگونه بیماران است.
و در نهایت طبیعت بهترین پاسخ را برای شیرین تر نمودن زندگی به ما داد!
شرکت استویاپک سنگاپور، تولید کننده و توزیع کننده انواع ترکیبات مورد استفاده در صنایع غذائی و همچنین کلیه فرآورده های مختلف محصول استویا میباشد. این شرکت، هم اکنون توزیع کننده این محصول در سطح وسیعی از کشور های اروپائی ، آمریکائی و خاور دور است.
این محصول عبارتست از : استویول گلیکوزید که عصاره گیاه &#۰۳۹;استویا ریبادیانا برتونی&#۰۳۹; است. این گیاه، بوته کوچکی متعلق به خانواده ایتراسی است، گیاهی بومی که در مرزهای برزیل و پاراگوئه می روید.
استویا حدوداً ۲۰۰ تا ۳۰۰ برابر شیرین تر از شکر است. شامل هیچ مقدار کالری نمی باشد و برای صدها سال برای شیرین نمودن غذا و نوشیدنی ها در آمریکای جنوبی استفاده می شده است و برای دهه های متمادی هم در آسیا مورد استفاده قرار گرفته است.
شرکت استویا پک عصاره گیاه استویا را در سه شکل متفاوت و متناسب با نیازهای شما تولید می کند:
● SU۲۰۰
یک عصاره و محصول کامل و تمام عیار از گیاه استویاست. تقریبا&#۰۳۹; ۲۰۰ مرتبه شیرین تر از شکر است. (مناسب در صنایع با مصرف قند متوسط)
● SU A۳۵۰
عصاره ای متشکل از ترکیبات عالی ارزشمند عرضه می کند. ریبادیوساید( آ ) برای دادن طعمی شبیه به شکر و با ۳۵۰ برابر شیرینی آن است. (مناسب در صنایع با مصرف قند بالا)
● Sweetvia
ترکیبات عصاره استویا برای مصرف روزانه تولید شده است. یک شروع شیرین برای زندگی سالم همراه با رژیم است.
هیچ مقدار کالری ندارد و جای هیچ نگرانی نیست!
شرکت تابش اردهال با دارا بودن نمایندگی انحصاری از شرکت استویا پک آمادگی خود را جهت پاسخگوئی به درخواست متقاضیان محترم وهمچنین ارائه لیست قیمت و شرائط فروش اعلام میدارد.

محمدعلی اردهالی
عضو علمی انجمن متخصصین صنایع غذائی آمریکا
www.ardehali.ir