چاپگری با قابلیت‌های متفاوت

نسل جدید چاپگرهای لیزری سامسونگ با بهره‌مندی از تکنولوژی نوین تنها با فشردن یک دکمه در کمتر از دو ثانیه تمامی صفحه‌ای که در نمایشگر رایانه شما دیده می‌شود را چاپ می‌نماید. …

نسل جدید چاپگرهای لیزری سامسونگ با بهره‌مندی از تکنولوژی نوین تنها با فشردن یک دکمه در کمتر از دو ثانیه تمامی صفحه‌ای که در نمایشگر رایانه شما دیده می‌شود را چاپ می‌نماید. این محصول خلاقانه موسوم به ML۲۵۲۵ با سرعت فوق‌العاده بالای ۲۵ برگ در دقیقه سرآغاز جدیدی برای مصرف‌کنندگان شخصی که علاقه‌مند به تهیه چاپگری لیزری با سرعت بالا برای منزل یا محیط کار خود می‌باشند. عملکرد چاپ از صفحه یا همان Print Screen در این چاپگر از قابلیت‌های خاصی برخوردار است.
استفاده از این فناوری بخصوص زمانی که در نظر دارید حجم قابل توجهی از اطلاعات نمایش درآمده در صفحات وب را چاپ کنید مثمرثمر خواهد بود. یکی از این قابلیت‌ها این است که کاربر می‌تواند صفحات وب، تصاویر و سایر اطلاعات مورد نظر را که هریک در صفحه‌ای جداگانه به نمایش درآمده‌اند در یک جا کشانده و به جای چاپ مجزا، آنها را با یکدیگر چاپ کند. تمامی این کارها تنها با فشردن یک دکمه صورت می‌گیرد. قابلیت اخیر این فناوری نوین در دو قالب ارائه شده است:
کاربر با فشردن دکمه برای کمتر از دو ثانیه از تمامی محتوی اطلاعاتی که در صفحه نمایشگر دیده می‌شود نسخه چاپی تهیه می‌کند.
کاربر با فشردن دکمه برای بیش از دو ثانیه می‌تواند از تمامی صفحات فایل اطلاعاتی یا صفحه وبی که پیش روی دارد نسخه چاپی تهیه کند.
یکی دیگر از قابلیت ‌های این دستگاه چاپگر در قالب نرم افزاری موسوم به AnyWeb Print ارائه شده است. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا بخش‌های مختلف اطلاعات نمایش داده شده در صفحات مختلف وب را انتخاب، کشیده و در صفحه خالی قرار دهد، بدون آن که نیازی به تغییر اندازه یا حتی ویرایش آنها داشته باشد. در حقیقت این قابلیت را می‌توان یکی از برگ‌های برنده محصول جدید سامسونگ به شمار آورد که کاربر با استفاده از آن می‌تواند اطلاعات را به شیوه‌ای ساده‌تر و البته سریع‌تر در یکجا جمع‌آوری کرده و حتی از آنها فایل پی.دی.اف نیز تهیه کند. صفحه جدیدی که ترکیبی از اطلاعات انتخابی از سایر صفحات است به راحتی و بااستفاده از همان تک دکمه در قالب یک نسخه چاپی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.
از سوی دیگر طراحی زیبا و جذاب این دستگاه می تواند زینت بخش محیط کار کاربران بوده و با رنگ مشکی براق خود هماهنگی لازم با مانیتور مشکی موجود را مهیا سازد.
این محصول جدید در پایگاه‌های اینترنتی تخصصی مختلفی مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است. از آنجمله می‌توان به سایت CNET اشاره کرد که بر اساس نظر محققان آن از ۵ ستاره ممکن ۴ ستاره به آن اختصاص یافته است.