طالع‌بینی جمعه ۳ اردیبهشت ۸۹

● متولد فروردین (بره): اگر می خواهید تغییری ایجاد کنید تنها یک تغییر فیزیکی چیز مهمی نیست می توانید روش زندگی را عوض کنید. ایده ها و افکار جالبی دارید، سعی نکنید آن ها را پنهان …

● متولد فروردین (بره):
اگر می خواهید تغییری ایجاد کنید تنها یک تغییر فیزیکی چیز مهمی نیست می توانید روش زندگی را عوض کنید. ایده ها و افکار جالبی دارید، سعی نکنید آن ها را پنهان کنید. تنهایی برای مدتی کم هم می تواند مفید واقع شود.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
افراد نزدیک به شما سعی دارند تغییراتی ایجاد کنند. شروعی جدید و پایانی جدید ایجاد کنند که از نظر شما اشتباه است . اما در حال حاضر برای گفتن این مطلب به آنها کار اشتباهی است . سعی کنید صحبت را برای فردا بگذارید و دوباره تلاش کنید به آنها نزدیک شوید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
طبیعت مفید شما اخیراً مورد آزمایش قرار گرفته است اما از آنجایی که می دانید همسرتان و همکاران همه تحت فشار بوده اند، بنابراین انتقادی نکرده اید. اکنون زمانی است که باید علیه بی عدالتی در زندگی احساسی و بزرگتر از آن در دنیا، صحبت کنید. اکنون زمانی است که باید از تمام باورها و اعتقاداتتان حمایت کنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
آیا هنوز مخفیانه با کسی در ارتباط هستید؟مخفی نگه داشتن آن کاملاً سخت است.لازم است که مدت بیشتری آن را مخفی نگه دارید.اما امشب می توانید لحظات خوبی را در کنار هم باشید.
● متولدین مرداد (شیر):
زندگی اجتماعی شما مورد توجه است و از بودن با دوستتان و دیگر روابط اجتماعی لذت خواهید برد. بسیاری از شما شیرهای مجرد برخوردی جالب، با کسی خواهید داشت که باعث می شود تپیدن قلب شما سریع تر شود. باید منتظر بمانید و ببینید که آیا این رابطه به رابطه ای جدید تبدیل می شود یا این که این امر تنها یک احساس زودگذر می باشد.
● متولدین شهریور (سنبله):
یک نفر بی طاقت است و مرتباً از شما درخواست انجام کاری را می کند.حتی اگر سعی هم بکنید نمی توانید همه آن را انجام دهیدوسعی کنید کارهای مهم و نکات ریزرا فراموش نکنید مخصوصاً در کارهای اداری و رسمی.اگر فراموش کنید دچار مشکل می شوید و باعث خجالت تان می شود.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز دوست دارید که این طرف و آن طرف بروید و اگر بتوانید از جایی برای اولین بار دیدار کنید،بسیار لذت خواهید برد.سعی کنید کسی را برای همراهی انتخاب کنید که در این صورت از وجود هم واقعاً کیف خواهید کرد.هم چنین شما از صحبت با شخصی که گذشته و یا فرهنگی کاملاً متضاد با شما دارد،بسیار لذت می برید و آن ها مطالبی را می گویند که شما را به فکر به فرو خواهد برد.شما امروز بسیار روشنفکر شده اید و این کاملاً نمایان است.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز مورد تحسین زیادی قرار می گیرید و البته لیاقتش را هم دارید.از اینکه احساس تان را بیان کنید سود می برید زیرا افراد زیادی هستند که منتظرند احساسات شما را بدانند.
● متولدین آذر (کمان):
به نظر می رسد مسایل مالی شما در حال بهبود است. این امکان دارد پولی باشد که شما برایش کار کرده اید و یا باد آورده باشد. هر چه باشد، شما از ستاره های اقبال خود برای بهتر کردن اوضاع تان متشکر خواهید بود. آماده یک جر و بحث با یک شریک که بیشتر میل دارد پول خرج کند تا به فکر اندوختن باشد باشید.
● متولدین دی (بز):
دی ماهی های تنها و مجرد می توانند عشق خود را پیدا کنند. می توانید کمی محافظه کار باشید، اما اکنون شخصی با فرهنگی کاملاً متفاوت توجه شما را به خود جلب می کند. دوست دارید افکارتان را وسعت دهید و چه کاری بهتر از این که به کسی نزدیک شوید که از آن طرف دریاها آمده است؟
● متولدین بهمن (ظرف آب):
اگر پنهانی نقشه ای برای دارایی خود کشیده اید به هوش خودتان اعتماد کنید. به هر حال اگر در این موضوع دوستان نیز دخالت داشته اند فراموشش کنید زیرا عواقب بدی را در پی خواهد داشت . با این همه این حادثه بد موجب نمی شود که شما با دوست به خصوصی که می دانید صد در صد می توانید به او اعتماد کنید قطع رابطه کنید . تنها این کار را با تفریح قاطی نکنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
مزاج ها تقریباً در محل کار و کار خانه ترسان شده اند این علایق خودتان است که تا جائیکه می توانید آرام باشید شما کاملاً در شلختگی مهارت دارید. زمانی که هر چیزی را با پا پرتاب می کنیدو این حالا بهترین کارهای شماست. وقتی که همه چیز به هم ریخته شد می توانید نمایان شوید که همه حسن شما را ببینند.