ورزش و پیاده روی به بهبود اختلالات عروقی کمک می کند

● اختلالات شریانی پا را با ورزش و پیاده روی درمان کنید ورزش برای کسانی که به دلیل اختلال‌های شریانی از درد پا رنج می‌برند، مفید است و گاه فرد را از عمل جراحی برای رفع این نقیصه …

● اختلالات شریانی پا را با ورزش و پیاده روی درمان کنید
ورزش برای کسانی که به دلیل اختلال‌های شریانی از درد پا رنج می‌برند، مفید است و گاه فرد را از عمل جراحی برای رفع این نقیصه بی‌نیاز می‌کند.
بهپزشکان می‌گویند: درد پایی که در زمان پیاده روی در پاهای فرد بوجود می‌آید و بعد از اندکی استراحت بهبود نسبی پیدا می‌کند ممکن است ناشی از نوعی اختلال در رگ‌های پای فرد باشد ولی این به هیچ عنوان نباید بهانه‌ای برای ترک ورزش و پیاده روی شود.
علت این عارضه نوعی اختلال در عروق پاست که معمولاً به صورت درد در ساق پا در زمان راه رفتن به وجود می‌آید در این صورت فرد باید برای معاینات دقیق و تشخیص این اختلال در عروق به پزشک مراجعه کند تا با معاینه رگ‌های پایین‌تر از زانو، محل گرفتگی یا اختلال موجود در رگ تشخیص داده شود و درمان لازم برای این امر صورت گیرد.
به هر صورت پزشکان می‌گویند: مبتلایان به این بیماری نباید پیاده روی و فعالیت‌های بدنی را ترک کنند زیرا ورزش تاثیر چشمگیری در بهبود رگ‌های آسیب دیده دارد.