طالع‌بینی چهارشنبه ۲۵ فروردین ۸۹

● متولد فروردین (بره): دیگران و شما امروز در بیان منظورتان با مشکل روبه رو می شوید. سعی نکنید اهداف تان را برای هم تعریف کنید زیرا هیچ کس گوش نمی کند. سعی کنید از موفقیت هایی که باعث …

● متولد فروردین (بره):
دیگران و شما امروز در بیان منظورتان با مشکل روبه رو می شوید. سعی نکنید اهداف تان را برای هم تعریف کنید زیرا هیچ کس گوش نمی کند. سعی کنید از موفقیت هایی که باعث عصبانیت و نگرانی شما می شوند دوری کنید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
از جمله افرادی هستید که عادت دارید برای ماه آینده برنامه ریزی کنید اما فردا آن را فراموش می کنید و جزئیات کوچک را به هنگام فکر کردن از یاد می برید.امروز همه چیز به هم ریخته و گیج کننده است بنابراین برخوشبختی و سلامتی شما تاثیر می گذارد.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز به راحتی نمی توانید مصامحه و آشتی کنید و در این مورد کمی مشکل دارید. به کسی علاقه مند می شوید که کاملاً از لحاظ فرهنگی با شما متفاوت است. به یکی از اهدافتان نزدیک تر از همیشه هستید، اما سر خودتان را زیاد شلوغ نکنید زیرا با این کار می توانید به طور معمولی پیشرفت کنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
اگر احساسی می کنید یک نفر به شما گیر داده است ممکن است با او دعوا کنید.در صورتی که ممکن است خیلی جدی نباشید بنابراین سعی نکنید مقابله به مثل کنید.وقتی زمانش برسد خودتان می فهمید دلیل رفتار آنها چه بوده است.می توانید به رابطه هایی که اخیراً آنها را نادیده گرفته اید،کمی بیشتر توجه کنید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز ممکن است در کارتان کمی اوضاع آشفته باشد. احتمالاً شما از این موضوع عصبانی خواهید شد که چرا بیش از آن چه سهم عادلانه شماست، از شما توقع دارند که کار انجام بدهید و یا توقع دارند که وقت آزادتان را نیز فدای کار بکنید چرا که کار در درجه اول اهمیت قرار دارد! اگرچه که این ها موجب می شوند شما آرامش خود را از دست داده و دلخور شوید ولی به زودی در می یابید که این مسئله زیاد ناراحتتان نمی کند.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز همسرتان زود رنج و بد اخلاق است.به سرعت عصبانی می شود و بحث پیش می آید.هر نوع کینه ای را که از قبل به دل گرفته است اکنون عنوان می کنند حتی اگر فکر می کرده اید این کینه ها فراموش شده اند.اما این کینه ها سبب دل چرکینی همسرتان شده است.
● متولدین مهر (ترازو):
دیروز روابط شما بسیار شیرین و دوست داشتنی بود ولی امروز کار کمی مشکل تر شده است و ممکن است باعث ناامیدی شما شود به نظر می رسد که شخصی مشکلات را دو چندان می کند. آنها با ناراحتی و تلاطم خشم خود را ابراز کرده و همان لجاجت های کهنه را از سر می گیرند.متاسفانه به نظر می رسد که شما دوست دارید که امروز مرتباً راجع به این مطالب بشنوید،به خصوص اگر در ظاهر شما مسئول برخی از مسائل باشید.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز بهتر می توانید با دیگران رابطه برقرار کنید و اگر کمی سعی کنید می توانید محیطی هماهنگ تر را به وجود آورید.اگر نگران مسائل سلامتی یا مالی هستید خبری به شما می رسد که خیال تان را راحت می کند.
● متولدین آذر (کمان):
امروز قدرت تخیل زیادی دارید. پس هر نوع فعالیت رمانتیک یا خلاق بنحو احسن پیش خواهد رفت. امروز خیلی مهربان و پر محبت هستید و دیگران بی اختیار با شما همین گونه رفتار می کنند. در واقع هر چه بیشتر بخواهید احساستان را به دیگران نشان دهید، آنها نیز بیشتر از شما و ایده هایتان حمایت می کنند. امشب سعی کنید یک کار جدید و غیر معمول انجام دهید.
● متولدین دی (بز):
از این که امروز کارهای بیش تری برای انجام دارید خوشحال هستید. حداقل باعث می شود تا ذهنتان از مشاجرات خانه دور شود. گاهی اوقات پذیرفتن این که اشتباه می کنید برایتان مشکل است اما این لجاجت بیش تر به ضرر شماست.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
احتمالاً با شخصی در مورد یک موضوع مشترک مشورت می کنید و به او نمی گویید که دقیقاً چه احساسی دارید . یکی از نزدیکان یا دوستان سعی می کند شما را متقاعد کند و اگر نظر خودتان را به راحتی بیان نکنید آن وقت مجبور هستید کاری را قبول کنید که دوستش ندارید . اگر لازم باشد ولی اگر می خواهید که دیگران به حرفهایتان گوش بدهند بدون هیچگونه تعارفی نظرتان را بیان کنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
وقتی پی بردی که تیم کاری و همکاران شما فکر مشابه دارند و مزه لذت بخشی دارد و از وقایع اخیر تغییرات مطلوبی درست می شود و اطمینان شما را نسبتاً زیاد می کند.