گلدان یخی

آغاز سال نو با تکاپو برای ایجاد تغییر همراه است. تغییراتی که از چیدمان منزل گرفته تا نحوه پذیرایی و ظروف مورد استفاده را شامل می‌شود و همواره افراد را با دغدغه‌ هزینه‌های سرسام‌آور …

آغاز سال نو با تکاپو برای ایجاد تغییر همراه است. تغییراتی که از چیدمان منزل گرفته تا نحوه پذیرایی و ظروف مورد استفاده را شامل می‌شود و همواره افراد را با دغدغه‌ هزینه‌های سرسام‌آور روبه‌رو می‌کند. تا فرا رسیدن سال نو، در این ستون برآنیم تا به بیان ایده‌هایی بپردازیم که علاوه بر دستیابی به خواسته اولیه، تحسین همگان را نیز در پی داشته باشد.
برای تزئین میز غذا همواره نیازی به استفاده از شمع‌ها، گلدان‌ها و یا ظروف گرانقیمت نیست زیرا ظروف‌یخی نیز زیبایی خاص خود را دارند.
● وسایل مورد نیاز
▪ پاکت یا قوطی خالی،
▪ قاشق،
▪ گل و بشقاب گود
● طرز تهیه
ابتدا قوطی فلزی یا مقوایی خالی را شسته و سپس درون آن آب بریزید. یک شیء بلند و نازک مانند قاشق چوبی و... درون آن قرار دهید تا پس از یخ زدن و خارج کردن آن، سوراخی درون گلدان یخی ایجاد شود. قوطی را درون فریزر قرار دهید تا یخ بزند. سپس آن را از فریزر خارج کرده و قاشق را از وسط آن بردارید، گلدان یخی را درون بشقاب گودی قرار داده و گلها را درون سوراخ آن بگذارید.