فال رنگ متولدین بهمن

● ابتدا از روی تاریخ تولد خود رنگ خود را ببینید و در قسمت توضیحات رنگ ها فال خودتون رو میتوانید رویت کنید و مشاهده نمایید. ▪ بین ۲۲ دی ماه تا ۴ بهمن ماه باشد شما زرد هستید. ▪ بین ۵ …

● ابتدا از روی تاریخ تولد خود رنگ خود را ببینید و در قسمت توضیحات رنگ ها فال خودتون رو میتوانید رویت کنید و مشاهده نمایید.
▪ بین ۲۲ دی ماه تا ۴ بهمن ماه باشد شما زرد هستید.
▪ بین ۵ بهمن تا ۱۴ بهمن ماه باشد شما صورتی هستید.
▪ بین ۱۵ بهمن تا ۱۹ بهمن ماه باشد شما آبی هستید.
▪ بین ۲۰ بهمن تا ۲۹ بهمن ماه باشد شما سبز هستید.
▪ بین ۳۰ بهمن تا ۹ اسفند ماه باشد شما قهوه ای هستید.
● فال رنگ
▪ زرد
شما شیرین و بیگناهید ، مورد اعتماد بسیاری از مردم ، و دارای رهبریتی قوی در ارتباطاتتان هستید. شما خوب تصمیم میگیرید و انتخاب درستی در زمان مناسب می گیرید. همواره در افکار داشتن روابط عاشقانه بسر می برید.
▪ صورتی
شما همواره در تلاشید تا در هر چیزی بهترین باشید و دوست دارید به سایرین کمک کنید. اما بسادگی قانع نمی شوی. دارای افکاری منفی هستید و در جستجوی عشقی شورانگیز مانند آنچه در قصه هاست هستید.
▪ آبی
اتکا به نفس کمی دارید و خیلی ایرادی هستید. هنرمند هستید و دوست دارید عاشق شوید ، اما میگذارید عشقتان از دستتان برود چون در این مورد از مغزتان فرمان میگیرید نه از قلبتان.
▪ سبز
خیلی خوب با افراد تازه کنار می آیید. در واقع آدم خجالتی ای نیستی اما گاهی اوقات با کلماتت به عواطف مردم آسیب می رسانید. دوست دارید تا مورد توجه و علاقه کسی باشید که دوستش دارید ولی اغلب تنهایید و به انتظار فرد مورد نظرت می مانید.
▪ قهوه ای
فعال و ورزشکارید ، برای دیگران مشکل است که به شما نزدیک شوند. زمانی که متوجه میشوید نمی توانید به چیزی که میخواهید دستیابید ،‌ بسادگی تسلیم شده آنرا رها میکنید.