فال رنگ متولدین فرودین

● ابتدا از روی تاریخ تولد خود رنگ خود را ببینید و در قسمت توضیحات رنگ ها فال خودتون رو میتوانید رویت کنید و مشاهده نمایید. ▪ اول فروردین ماه باشد سیاه هستید ▪ بین دوم فروردین …

● ابتدا از روی تاریخ تولد خود رنگ خود را ببینید و در قسمت توضیحات رنگ ها فال خودتون رو میتوانید رویت کنید و مشاهده نمایید.
▪ اول فروردین ماه باشد سیاه هستید
▪ بین دوم فروردین تا ۱۱ فروردین باشد ارغوانی هستید
▪ بین ۱۲ تا ۲۱ فروردین باشد سرمه ای هستید
▪ بین ۲۲ فروردین تا ۳۱ فروردین باشد نقره ای هستید
● رنگ ها
▪ سیاه
شما یک مبارز هستید و دارای انگیزه اید. اما تغییر در زندگی را نمی پسندید. زمانی که تصمیمی گرفتید، روی تصمیمتان تا مدتها پای می فشارید. زندگی عشقی شما نیز توام با مبارزه است و مثل همه نیست.
▪ ارغوانی
اسرار آمیز هستید، بهیچوجه خودخواه نیستید ، زود و آسان نظرتان جلب میشود. روزتان با توجه به خلقتان میتواند غمگین یا خوش باشد. بین دوستان محبوب هستید اما میتوانید دست به عمل احمقانه ای نیز بزنید ، بسادگی امور را فراموش میکنید. بدنبال شخصی هستید که قابل اعتماد باشد.
▪ سرمه ای
شما جذابید و عاشق زندگی خود هستید ، نسبت به همه چیز دارای احساسی قوی هستید و خیلی زود گیج میشوید زمانی که از دست شخص یا اشخاصی عصبانی می شوید برایتان مشکل است آنها را ببخشید.
▪ نقره ای
خیال پرداز و بامزه اید ، دوست دارید چیز های جدید را بیازمایید. علاقه دارید خود سازی کنید و بسادگی می آموزید، براحتی میتوان با شما صحبت کرد و شما نصایح خوبی میدهید. وقتی موضوع دوستی است متوجه میشوید نمی توان به کسی اعتماد کرد، اما وقتی دوستان واقعی خود را یافتید تا پایان عمر به آنها اعتماد میکنید.