معرفی گوشی I۸۰۰۰ Omnia سامسونگ

شرکت سامسونگ، گوشی زیبا و خوش دست جدید با نام Samsung I۸۰۰۰ Omnia II، در رنگ مشکی و فرم کلاسیک به دنیای دیجیتال امروز معرفی کرده است که از مشخصات بارز و چشمگیر آن، می توان به صفحه نمایش لمسی …

شرکت سامسونگ، گوشی زیبا و خوش دست جدید با نام Samsung I۸۰۰۰ Omnia II، در رنگ مشکی و فرم کلاسیک به دنیای دیجیتال امروز معرفی کرده است که از مشخصات بارز و چشمگیر آن، می توان به صفحه نمایش لمسی ۳.۷ اینچی مجهز به سنسور شتاب دهنده ی داخلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار، فلاش دوگانه ی LED، تشخیص لبخند و تشخیص چهره، دوربین دوم برای مکالمه ی تصویری با کیفیت مناسب، عمر خوب باتری، حافظه ی داخلی بی نظیر و پشتیبانی از کارت های Micro SD با قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت، قابلیت پخش موسیقی و فیلم در قالب های واقعاً متنوع، سیستم نقشه یاب داخلی، ویژگی geo_tagging برای ثبت موقعیت و بالاخره سیستم عامل Microsoft Windows Mobile ۶.۱ Professional، اشاره نمود.
● مشخصات دوربین:
این گوشی، در واقع یک CameraPhone است. دوربین بی نظیر و ۵ مگاپیکسلی گوشی موبایل Samsung I۸۰۰۰ Omnia II، می تواند با سرعت و با کیفیت پیشرفته ترین دوربین های دیجیتال امروزی، عکس برداری کند. این دوربین تجهیزات واقعاً کاملی دارد که از میان آنها، فوکوس خودکار، فلاش، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت فیلم برداری با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و دوربین دوم، شایان ذکر می باشد.
● قالب های پخش مجدد:
گوشی موبایل سامسونگ، مدل I۸۰۰۰ Omnia II، این خاصیت را دارد که از بیشتر قالب های پخش موسیقی و فیلم پشتیبانی می کند و این ویژگی موبایل، از ویژگی های بسیار مهم آن، می باشد. این گوشی، قابلیت پخش این فرمت ها را دارد: DixX، Xvid، MPEG-۴، H.۲۶۳، H.۲۶۴، WMV، MP۳، eAAC+ و WMA.
● ویژگی های صفحه نمایش:
صفحه نمایش گوشی Samsung I۸۰۰۰ Omnia II، در اندازه ی بسیار مناسب ۳.۷ اینچی، تولید شده است که از نوع AMOLED Resistive، می باشد. این صفحه نمایش، دارای دقت ۴۸۰*۸۰۰ پیکسل است. تعداد رنگ های آن، ۱۶۰۰۰۰۰۰ رنگ است. پس از گرفتن عکس هایی باکیفیت و زیبا با دوربین این گوشی، می توانید آنها را دوباره، روی صفحه نمایش بی نظیر آن، مشاهده کنید و لذت ببرید.
● GPS:
گوشی سامسونگ، I۸۰۰۰ Omnia II، درای سیستم نقشه یاب داخلی GPS است که از مزیت های گوشی به کار می رود و به کاربران کمک می کند تا در مسیر کار یا سفر، هرگز دچار مشکل نشوند.
● نرم افزار:
شایان ذکر است بدانید که سیستم عامل سازگار با این گوشی، Microsoft Windows Mobile ۶.۱ Professional نام دارد.
با معرفی گوشی Samsung I۸۰۰۰ Omnia II و ویژگی های مفیدی چون دوربین مناسب ۵ مگاپیکسل، قابلیت ضبط صدا و تصویر در قالب های مختلف، حافظه ی داخلی بالا، اتصال به کامپیوتر از طریق USB، درگاه بلوتوث، صفحه نمایش لمسی ۳.۷ اینچ به همراه دقت بالا، مرورگرهای وب و امکانات دیگر، کار شما بسیار راحت و لذت بخش شده است و به سادگی در دسترس و سرگرم هستید.
یکی از ویژگی های قابل ذکر این گوشی، قابلیت مکالمه ی تصویری است.
گوشی Samsung I۸۰۰۰ Omnia II، در ابعاد ۱۱.۹*۵۹.۶*۱۱۸ میلی متر و وزن ۱۱۷ گرم و در رنگ مشکی، تولید و به بازار عرضه می گردد.
و اما در مورد حافظه ی داخلی بی نظیر این گوشی که ۲/۸/۱۶ گیگابایت است و شیار کارت حافظه ی آن از نوع Micro SD است و حجم وسیعی از موسیقی و فیلم برای سرگرمی شما در اختیارتان می گذارد.
● ویژگی های اصلی گوشی موبایل سامسونگ، مدل I۸۰۰۰ Omnia II:
▪ صفحه نمایش لمسی از نوع AMOLED Resistive در اندازه ی ۳.۷ اینچی با رزولوشن ۴۸۰*۸۰۰ پیکسل و تعداد ۱۶۰۰۰۰۰۰ رنگ، مجهز به حسگر شتاب دهنده ی داخلی
▪ دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۷۲۰*۴۸۰ پیکسل و مجهز به فوکوس و فلاش دوگانه ی LED
▪ دوربین مجهز به قابلیت تشخیص لبخند، چهره، لرزش گیر تصویر و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت مناسب
▪ دفترچه تلفن با ظرفیت نامحدود برای ذخیره ی عنوان ها و ثبت تماس های ورودی، خروجی و بی پاسخ
▪ حافظه ی داخلی: ۲/۸/۱۶ گیگابایت
▪ پشتیبانی از کارت های حافظه ی Micro SD با قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت
▪ پخش کننده ی فیلم، موسیقی و همچنین قابلیت ضبط صدا
▪ فرمت های قابل پخش: DixX، Xvid، MPEG-۴، H.۲۶۳، H.۲۶۴، WMV، MP۳، eAAC+ و WMA
▪ پیام نگاری شامل ارسال و دریافت SMS، MMS، ایمیل و پیام نگاری لحظه ای
▪ مجهز به بلوتوث نسخه ی ۲.۰ و خروجی کامپیوتر نسخه ی ۲.۰
▪ مرورگرهای اینترنت: HTML و Opera Browser نسخه ی ۹.۵
▪ پشتیبانی از زنگ های پلی فونیک با قابلیت دانلود، MP۳، WAV و هشدار لرزش (ویبره)
▪ قابلیت پخش فایل های PDF و MS-Office
▪ مجهز به سیستم Wi-Fi
▪ مجهز به دوربین دوم برای Videocall یا مکالمه ی تصویری با کیفیت VGA
▪ پشتیبانی از شبکه های GSM ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ و HSDPA ۲۱۰۰
▪ سیستم عامل: Microsoft Windows Mobile ۶.۱ Professional
▪ پشتیبانی از نفشه یاب GPS
▪ پشتیبانی از برنامه های جاوا
▪ دوربین مجهز به Geo-Tagging برای ثبت موقعیت عکس
▪ باتری لیتیومی استاندارد با ظرفیت ۱۵۰۰ mAh به همراه شارژر
▪ حداکثر زمان مکالمه: ۱۰ ساعت
▪ حداکثر زمان انتظار: ۴۳۰ ساعت
▪ حجم: ۱۱.۹*۵۹.۶*۱۱۸ میلی متر
▪ وزن: ۱۱۷ گرم
▪ فرم: ساده (کلاسیک)
▪ رنگ: مشکی