راهنمای خرید آینه

آینه ها نقش مهمی را در سناریوی دکوراسیون داخلی منازل بازی می کنند. اگر از یک آینه زیبا استفاده کنید، جلوه بی نظیری پدید می آید و اگر آینه مناسب فضا نباشد، نمای دکوراتیو کل خانه …

آینه ها نقش مهمی را در سناریوی دکوراسیون داخلی منازل بازی می کنند. اگر از یک آینه زیبا استفاده کنید، جلوه بی نظیری پدید می آید و اگر آینه مناسب فضا نباشد، نمای دکوراتیو کل خانه از بین می رود.
● مزایای استفاده از آینه ها
▪ بازتاب و بازدید - اولین استفاده ای که از یک آینه به عمل می آید رویت ظاهر فردی است. در آینه حمام می توانید موها و صورت خود را بیارایید، آینه ای که در کنار در و مسیر ورودی نصب شده است به شما کمک می کند که در زمان خروج از خانه ظاهر خود را مرتب کنید، و اگر دو آینه را در مقابل یکدیگر قرار دهید، آنگاه می توانید نمایی از پشت خود را نیز داشته باشید.
▪ روشن و بزرگ جلوه دادن اتاقها - وجود آینه در یک اتاق باعث روشن تر شدن اتاق هم می شود. آینه ها بهترین ابزار برای بزرگ جلوه دادن اتاق های کوچک هستند.
▪ زینت دادن - آینه ها کاربردهای دکوراتیو فراوانی دارند و می توانند دکوراسیون اتاق شما را بهبود بخشیده و محیط را زیباتر کنند.
▪ فنگ شویی – در فلسفه چین باستان، آینه سمبل آب است و جریان انرژی در خانه را تغییر داده و حس جوانی و شادی را به اتاقها هدیه می دهد. برای رسیدن به یک چنین حسی اگر آینه را به دیوارهای شرقی نصب کنید سلامت، جنوب شرقی ثروت، و شمال موفقیت های شغلی به سوی شما جذب خواهند شد.
● پیش از خرید آینه به نکات زیر توجه کنید:
▪ ابتدا مکان استفاده از آینه را مشخص کنید. بعد ببینید مورد استفاده آینه چیست.
▪ استحکام دیوار را بسنجید. وزن آینه را محاسبه کرده و جنس دیوار را ارزیابی کنید. از فروشنده بخواهید تا کلیه نکات ایمنی در مورد نصب آینه را در اختیار شما قرار دهد.
▪ دیوار را اندازه گیری کنید تا اندازه آینه را پیدا کنید.
▪ تصمیم بگیرید که ‌آینه با قاب می خواهید یا بدون قاب. اینه های قابدار به راحتی مثل تابلو و با یک قلاب آویز به دیوار نصب می شوند در حالیکه نصب آینه بدون قاب قدری دشوارتر است.