از ذخیره اطلاعات تا طراحی جعبه

امروزه استفاده از نرم افزارهای مختلف برای رفع نیازهای گوناگون کاربران به یک امر غیرقابل انکار تبدیل شده است تا آنجا که بسیاری از کاربران برای انجام امور روزمره خود از نرم …

امروزه استفاده از نرم افزارهای مختلف برای رفع نیازهای گوناگون کاربران به یک امر غیرقابل انکار تبدیل شده است تا آنجا که بسیاری از کاربران برای انجام امور روزمره خود از نرم افزارهای مختلف بهره می برند. در این ستون مانند هفته های گذشته شما را با دو نرم افزار دیگر آشنا خواهیم کرد.
● ذخیره صفحات روی هارددیسک
بسیاری از ما هنگام مشاهده مطلب جالبی در اینترنت و وب سایت های مختلف اقدام به ذخیره سازی آن مطلب می کنیم. ذخیره سازی صفحات به صورت یک صفحه وب و به صورت HTML است. ذخیره سازی صفحات به این شکل معمولاً با مشکلاتی همراه است چون در یک وب سایت بسیاری از عکس ها و حتی فونت ها از لینک های دیگر و فایل های Css بارگذاری می شوند و پس از ذخیره سازی این صفحات این فایل ها در کامپیوتر ذخیره نشده و هنگام اجرا و مشاهده صفحه ذخیره شده ممکن است با نوشته های به هم ریخته و بدون عکس مواجه شوید. یکی دیگر از روش های ذخیره سازی صفحات عکسبرداری است. به این شکل که می توانید از مطلب مورد نظر خود عکسی تهیه کنید. بسیاری از کاربران با استفاده از قابلیت PrintScreen ویندوز اقدام به عکسبرداری از مطلب خود می کنند اما این روش نیز دارای مشکلاتی است. به عنوان مثال کاربری قصد دارد متنی طولانی را به صورت عکس ذخیره کند، از آنجا که با ویژگی PrintScreen تنها می توان همان چیزی را که کاربر مشاهده می کند عکسبرداری کرد، به همین علت کاربران متن را باید به صورت چندین عکس ذخیره سازی کنند. پس این روش نیز دارای کاربرد خوبی نخواهد بود اما راه دیگر استفاده از نرم افزارهای ذخیره سازی صفحات وب است که به کمک این نرم افزارها شما می توانید به راحتی همه صفحات وب را برای خود ذخیره سازی کنید به همین علت در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا خواهید شد.
Visual Web Ripper نام نرم افزاری است که به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود صفحات مختلف وب مورد نظر خود را روی سیستم ذخیره سازی کنند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی در این زمینه برخوردار است که یکی از مهم ترین آنها قابلیت ذخیره سازی انواع مختلف صفحات وب در فرمت های گوناگون و XML است. از دیگر ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت ذخیره سازی قسمتی از یک صفحه، توانایی استخراج اطلاعات موجود در یک صفحه و موارد دیگر اشاره داشت.گفتنی است این نرم افزار محصولی از شرکت Sequentum Software است.
● طراحی جعبه به کمک نرم افزار
شرکت های نرم افزاری بزرگ دنیا که در زمینه ساخت و تولید نرم افزارهای جدید فعالیت می کنند علاوه بر اهمیت به کیفیت برنامه خود به جنبه های دیگری نیز که موجب جلب مشتری می شود، توجه می کنند. یکی از این موارد که معمولاً غیر از جایی که محصول در آن معرفی می شود مربوط به بسته بندی محصول است. محصولات بزرگ نرم افزاری همگی دارای BOX (جعبه) هستند. در وب سایت هر روز نرم افزارهایی به شما معرفی می شود که بیشترین آنها دارای box هستند که برای ساخت این تصاویر به صورت جعبه می توانید از نرم افزارهایی همانند فتوشاپ استفاده کنید، البته این امر زمانی ممکن است که شما یکی از کاربران حرفه یی فتوشاپ باشید که در غیر این صورت می توانید از نرم افزارهای مختلفی که به همین منظور ساخته شده اند، استفاده کنید و برای محصول خود یک جعبه زیبا طراحی کنید. به همین علت در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا یکی از این نرم افزارهای موفق در این زمینه را به شما معرفی کنیم.
Insofta Cover Commander نام نرم افزاری حرفه یی است که به کمک آن کاربران قادر به ساخت تصاویر سه بعدی و طراحی عکس جعبه هستند. برای استفاده از این نرم افزار کاربران نیاز به یادگیری حرفه یی طراحی ندارند و تنها می توانند با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه اقدام به ساخت تصاویر جعبه های مختلف به صورت حرفه یی کنند. در این برنامه کاربران قادر به ساخت جعبه های مختلف با زاویه ها و اشکال گوناگون هستند. این نرم افزار محصولی از Insofta Development است که برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار شامل این موارد است؛ توانایی بالا در ترسیم جعبه به صورت سه بعدی، قابلیت قرار دادن سایه برای جعبه در تصویر، توانایی چرخش تصویر جعبه در نماهای مختلف، سرعت بالا در render کردن تصاویر در پایان کار، قابلیت طراحی کتاب ها به صورت عکس های مجازی، توانایی قرار دادن افکت انعکاس نور روی تصویر و ده ها امکانات برتر دیگر.
به هرحال اگر شما علاقه مند به داشتن این دو نرم افزار قوی هستید به شما توصیه می کنیم سری به سایت www.p۳۰world.com بزنید تا علاوه بر بارگذاری رایگان نرم افزارهای ذکرشده بتوانید اطلاعات بیشتری را در خصوص آنها بیاموزید.