طالع بینی روز چهارشنبه ۶ آبان ماه

● متولد فروردین (بره): امروز ماه در برج ثور کامل است. این قسمت از چارت شما به مسائل مالی مربوط می شود. می توانید در مسائل مالی موقعیت خود را محکم تر کنید. ● متولدین اردیبهشت (گاو): امروز …

● متولد فروردین (بره):
امروز ماه در برج ثور کامل است. این قسمت از چارت شما به مسائل مالی مربوط می شود. می توانید در مسائل مالی موقعیت خود را محکم تر کنید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز ماه در برج ثور کامل است. تخیل تان به اشتباه کشیده می شود و شما را گیج می کند.به کسی علاقه مند می شوید که در حال حاضر کار درستی نیست.شما فردی نیستید که از زندگی پیچیده و سردرگم خوشتان بیاید.بنابراین اگر می توانید زندگی تان را به وضع طبیعی دنبال کنید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز ماه در برج ثور کامل است. اگر دوست متولد اردیبهشت دارید شاید کمی کسالت داشته باشد یا از ”همه چیز خسته شده است“. اگر این طور بود سعی کنید او را شاد کنید. به خاطر داشته باشید، که ماه کامل زمان خوبی برای تمام کارهای مفید است.
● متولدین تیر (خرچنگ):
بله، ماه کامل است! شاید این اتفاق موقعیت سخت را توضیح دهد. ماه کامل در برج ثور است. یکی از اعضای تیم به نظر می رسد به دلایلی عصبانی و دستپاچه است . نزدیک آنها نروید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز ماه کامل است و آرزوهای دوردست و شغل شما را مورد نظر قرار می دهد. ممکن است مجبور شوید بپذیرید که برخی از برنامه های شما هرگز به ظهور درنیامده اند و باید روش خود را کمی بهبود ببخشید. هم چنین این گونه به نظر می رسد که باید به خانواده تان تسلی و آرامش دهید. چرا که آنها از این که به اندازه کافی شما را نمی بینند، شکایت دارند. بله، جناب شیر! تصدیق کنید، آنها مطلب را درست تشخیص داده اند!
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز ماه در برج ثور کامل است.ایده هایی را که قبلاً بعید یا خنده دار به نظر می رسیدند اکنون باید بپذیرید.شاید در ابتدا مشکل باشد اما بعداً قابل هضم تر و بهتر می شوند.سعی کنید همه چیز را ساده بگیرید.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز ماه کامل است و در خانه خاکی گاو به سر می برد که حاکم برمسائل مالی رسمی شماست.این فرصت خوبی برای رسیدگی به این بخش از زندگی تان است.به خصوص اگر اخیراً آن قدر مشغول بوده اید که نتوانسته اید به این کار بپردازید.اکنون زمانی است که باید برای برنامه ریزی آینده اقدام کنید.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز بسیار یک دنده و خود رای هستید و هیچ کس نمی تواند شما را مجبوربه انجام کاری کند.تمایل دارید برای کمک به سایرین خودتان را به خطر بیاندازید و این اولین بار و آخرین بار شما نیست.
● متولدین آذر (کمان):
امروز ماه کامل در خانه اردیبهشت زندگی روزمره شما را مدنظر می آورد. اگر بدنبال موقعیتی می گشتید که یک صحبت جدی، یکنفر داشته باشید. الان وقت این کار است. روش شما قابل احترام است توسط آن شخص و این باعث می شود که در نصف این مبارزه برنده باشید. با وجودی که اصلاً دلتان نمی خواهد سازش کنید، ولی می دانید که واقعاً چاره دیگری ندارید.
● متولدین دی (بز):
ماه در برج ثور کامل است و این نشان می دهد که امشب همه خودشان را بیش از حد خسته می کنند. این شامل شما هم می شود .عاشق خوردن ونوشیدن هستید، اگرچه معمولاً می توانید خودتان را کنترل کنید اما امشب استثناء است. فردا تاوانش را پس می دهید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز ماه کامل در اردیبهشت قرار دارد و قسمتی از چارت شما را در بر می گیرد که به خانه و خانواده و مسائل آن مربوط می شود تمامی این مباحث اکنون برای شما بسیار مهم می باشند و شاید بخواهید یک مهمانی خانوادگی بزرگ ترتیب دهید یا خودتان را با کارهای خانه سرگرم کنید.ممکن است گاهگاهی احساساتی شوید و افسوس گذشته را بخورید شاید فرصتی داشته باشید تا گذشته را فراموش کنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
امروز ماه بدر در شور خاکی اخبار آشفته ای از یک خویشاوند ممکن است بیاورد شما دل نازک هستید و اگر همه مال او باشد یا تقصیر خودش باشد شما نمی توانید کاری انجام دهید و کمکی کنید فقط همدردی می کنید آن چه که می توانید انجام دهید اما شروع به تسلیم پول نکنید امکان دارد شما از این کار متاسف شوید.