چگونه یک Package درست کنیم ؟

در هنگام نصب کردن نرم افزار Acrobat دیده اید که در ایتدای نصب یک Package باز شده و نصب ادامه می یابد. در این قسمت طریقه ساختن یک Package را آموزش می دهم. در قسمت Run تایپ کنید iexpress و روی Ok کلیک کنید. پنجره اول) در …

در هنگام نصب کردن نرم افزار Acrobat دیده اید که در ایتدای نصب یک Package باز شده و نصب ادامه می یابد. در این قسمت طریقه ساختن یک Package را آموزش می دهم. در قسمت Run تایپ کنید iexpress و روی Ok کلیک کنید.
پنجره اول)
در پنجره باز شده حالت پیش فرض انتخاب شده Creat new self می باشد.
پنجره دوم)
در سه انتخاب موجود شما گزینه دوم را انتخاب کنید.
پنجره سوم)
در این قسمت شما باید یک عنوان برای Package خود انتخاب کنید . مثلا computerinfo
پنجره چهارم)
گزینه اول در حالت پیش فرض انتخاب شده.
پنجره پنجم)
در این قسمت این امکان را به شما می دهد که قبل از اجرا شدن و باز کردن Package یک پنجره جدید باز می شود و تا این پنجره را تایید نکنید کار ادامه پیدا نمی کند . برای نوشتن این پیغام می توانید متن خود را در Notepad نوشته و ذخیره کنید و با استفاده از دکمه Browse به برنامه مسیر متن نوشته شده را بدهید و در صورتی که تمایل به انجام این کار ندارید بگذارید برنامه در حالت پیش فرض بماند.
پنجره ششم)
با کلیک بر روی دکمه Add فایلهای مورد نیاز را انتخاب کنید.
پنجره هفتم)
حالتهای مختلف را بعد از اتمام کار برنامه نشان می دهد . به این صورت که مثلا وقتی شما Package را باز کردید فایلهای باز شده به چه صورت باشند که چهار انتخاب را به شما می دهد.
پنجره هشتم)
مانند پنجره پنجم هست ولی با این تفاوت که پنجره پنجم در ابتدای برنامه نمایش داده می شد ولی این پیغام در انتهای برنامه نمایش داده می شود.
پنجره نهم)
حالا باید مسیری را که می خواهید در آنجا Package را ذخیره کنید بدهید.
پنجره دهم)
سه گزینه موجود هست که حالاتی را در اختیار شما می گذارد که مثلا بعد از نصب برنامه سیستم Restart شود یا خیر . شما گزینه No restart را انتخاب کنید.
پنجره یازدهم)
پگزینه Don`t save را انتخاب کنید.
با استفاده از این روش حجم Package ایجاد شده خیلی کمتر از حجم کل فایلهایتان قبل از ایجاد پکیج می باشد . برای Package کردن فایل ( مثلا فایلهایی را که برای نصب یک برنامه می باشند ) میتوانید از پنجره دوم گزینه زیر را انتخاب کنید.