دوشنبه ۲۳شهریور ۱۳۸۸

● متولد فروردین (بره): امروز ماه نو در برج سنبله می باشد. خبرهای خوبی در مورد تغییرات سازنده در محل کار به گوش تان می رسد. روابطتان با همکاران خوب می شود. شاید در مورد یکی از طرح هایتان …

● متولد فروردین (بره):
امروز ماه نو در برج سنبله می باشد. خبرهای خوبی در مورد تغییرات سازنده در محل کار به گوش تان می رسد. روابطتان با همکاران خوب می شود. شاید در مورد یکی از طرح هایتان استرس داشته باشید اما سعی کنید آرام باشید. همه کارها بدون مشکل حل می شوند.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز ماه نو در برج سنبله می باشد. اگر دوست شهریوری دارید می توانید پیش او بروید و از او کمک بگیرید. می توانید شروع جدیدی داشته باشید که شاید در رابطه با ظاهر خانه و یا محل کارتان باشد که مسلماً‌ موفق خواهید بود.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز ماه نو در برج سنبله می باشد، بنابراین تغییرات زیادی در خانه صورت می گیرد. شاید بیش از همه سرگرم باشید تا تصمیمات مهمی بگیرید، زیرا امروز زمان مناسبی برای شروعی جدید است.
● متولدین تیر (خرچنگ):
ماه نو در برج سنبله می باشد.شاید تصمیم بگیرید،مهارتی تازه یاد بگیرید یا کلاس جدیدی را شروع کنید.اگر به کارتان مربوط می شود بعداً اهمیت زیادی پیدا می کند.اگر برای تفریح باشد،فعالیت اجتماعی جدیدی را آغازمی کنید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز ماه نو می شود و در بخشی از چارت شماست که کنترل کننده مسائل مالی می باشد. چه سورپریز جالبی! اگرچه هنوز پیغامی از سیاره ها راجع به منابع مالی شما، فرستاده نشده است، ماه جدید از راه رسیده و دست به کار شده است. تصمیم بگیرید، اوضاع را تغییر داده، ورق را برگردانید و در آینده، بیشتر آینده نگر و محتاط شوید. از قدرتی که نحوه قرار گرفتن ستاره ها به شما می بخشند استفاده کنید و کارها را آن گونه که مایلید پیش بروند، آغاز کنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز ماه نو در برج شماست.خبر خوبی است زیرا می توانید در نقشه های شخصی خودتان موفق شوید و تغییرات سازنده ای را در زندگی ایجاد کنید.تغییرات ظاهری نیز خوشحال تان می کند.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز ماه نو شده و وارد علامت خاکی باکره میشود این زمانی است که باید با نگرانی هایی که اخیراً به سراغتان آمده بود مواجه شده و راه حلی برای آنها بیابید . حتی اگر نمی توانید آنها را یک شبه حل و فصل کنید، همین که بدانید اولین قدم را در جهت حل کردن آنها برداشته اید بسیار احساس خوبی را به شما خواهد داد. هم چنین ممکن است شما مشتاق امور خیریه شوید و بخواهید از آنها حمایت کنید.
● متولدین آبان (عقرب):
ماه نو امروز در برج سنبله می باشد.این قسمت ازچارت شما به دوستان،آمال و آرزوهای شما مربوط می شود.زمانی که فرصتی برای ایجاد تغییر پیدا کردید دیگر به عقب برنگردید و تنها به آینده فکر کنید.اجازه ندهید هیچ مانعی بر سر راه تان قرار بگیرد.
● متولدین آذر (کمان):
امروز ماه نو در خانه شهریور قرار دارد که نشانگر بوجود آمدن موقعیت های شغلی جدید است. در ضمن این بهترین موقع برای یادگیری یک مهارت جدید است. در حال حاضر نیاز دارید یک استراتژی فکری داشته باشید بنابراین هیچکاری را با عجله و بدون فکر انجام ندهید. حتی اگر خیلی برای این کار وسوسه شده اید.
● متولدین دی (بز):
امروز ماه نو در برج سنبله خواهد بود. احساس می کنید که انرژی آن شما را مجبور می کند که کاری جدید شروع کنید. تصمیم دارید تا مشکلاتتان را حل کنید، اما اگر تصمیم بگیرید که تصویر جدیدی را کامل کنید بیش از حد خوشحال می شوید
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز ماه نو در شهریور با عنصر خاک می باشد و خوشحال می شوید اگر بدانید که هنوز هم از نظر شخصی و هم از نظر شغلی برایتان بهترین زمان است . مصمم هستید که تمامی بخشهای زندگی تان را اصلاح کنید و تصمیم شما خودش به تنهایی همه کارها را روبراه می کند . این به این معنا نیست که شما در مسیر زندگی با هیچ مبارزه و رقابتی روبرو نمی شوید . بلکه این رقابتها آگاهی شما را بالا می بردند و سرگرمتان می کنند .
● متولدین اسفند (ماهی):
هلال ماه نو در سنبله به شما اطلاعات و کمک هایی که احتمالاً امروز می خواهید می دهد. اگر این یک شغل یا ترفیع است که حرکت می کند و اگر یک قدم مهم در معاشقه است و فقط یک پیشنهاد می خواهید به یک دوست یا همکار بدهید شما همین الان به پیش بروید هر چه هست این یک فرصت بزرگ است که طرحهای شما را حرکت می دهد . بنابراین به پیش بروید !‌