جمعه ۲۰ شهریور ماه  ۱۳۸۸

● متولد فروردین (بره): عطارد به برج سنبله می رود. به روابط شما با همکارانتان مربوط می شود. کارهای دفتری و شغلی تان به خوبی پیش می رود. اگر مشکلی دارید می توانید پیش دوست شهریوری خود …

● متولد فروردین (بره):
عطارد به برج سنبله می رود. به روابط شما با همکارانتان مربوط می شود. کارهای دفتری و شغلی تان به خوبی پیش می رود. اگر مشکلی دارید می توانید پیش دوست شهریوری خود بروید او روحیه ای عالی دارد.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
جذب چیزهای جالب و پر زرق و برق می شوید که مسائل رمانتیک و الهام نیز تاکید زیادی وجود دارد.مطمئن باشید زمانی که از محل کار به خانه می روید هم با رویی خوش از شما استقبال می کنند. محبوبیت زیادی دارید. اگر مجرد هستید طرفداران زیادی پیدا می کنید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
شرایط امروز، به بیان احساسات، عقاید و این که تا چه اندازه سایرین برایتان مهم هستند، بستگی دارد.
خوب نیست که در این زمان، خیلی انتقادگرا باشید دیگران هم ایده های خوبی دارند و این موضوع را در نظر داشته باشید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
به نظر می رسد حرف زدن با یک شخص خاص کاملاً غیرممکن است و این بحث به هیچ جا نمی رسد.اما کمی استراحت همه چیز را درست می کند و زود تر از آن چیزی است که فکر می کنید.بنابراین دست از ناراحتی بردارید
● متولدین مرداد (شیر):
همیشه ساده نیست که بفهمید اشخاص خاص زندگی تان متمایل به چه چیز هستند و آن عتیقه های کهنه و عجیب و غریبشان، شما را بسیار عصبی کرده و در بهت و حیرت فرو می روید. سعی کنید، نسبت به همه آنها بی تفاوت باشید. در غیر این صورت، این امر، منجر به وقوع امری ناگهانی درون شما میشود و شما کم کم نگران می شوید که چه بلایی به سرتان آمده است. با این حال، مسائل پیچیده تر از آن هستند که بتوانید به راحتی از میان آنها عبور کنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز اعتماد به نفس تان کم می شود. زیرا یک نفر سعی دارد تضعیف روحیه کند.به جای این که نگران و دست پاچه شوید،بهتر است ببینید چرا فرد تا این حد منفی است.شاید می خواهند شما را سست کنند و یا می خواهند با این کار انگیزه بدهند.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز ستارگان بیانگر این هستند که میزان کمی ازایمان و باور برای شما درخواست شده . شما باید استراحت کرده و اجازه دهید اعصاب تان آرامش پیدا کند خصوصاً با کسانی که آنها را ستایش می کنید رفت و آمد کنید. هم چنین ممکن است متوجه شوید که غرق در تماشای فروشگاه های مورد علاقه تان شده اید که در این حالت خودداری از خرید تقریباً امر غیر ممکن است.
● متولدین آبان (عقرب):
از بودن با افراد مورد علاقه تان لذت می برید .بنابراین با افرادی که دوست دارید قرار بگذارید و از لحظات لذت ببرید.بسیار شاداب و سرزنده هستید و تمایل دارید خودتان را نشان دهید.بنابراین از فرصت ها استفاده کنید.
● متولدین آذر (کمان):
زندگی کوتاهتر از آنست که ارزش آنرا داشته باشد که سرتان را به یک دیوار آجری بکوبید. در عوض زمان خود را با کسانی بگذرانید که استعدادهای شما را می شناسند و مانع از ابراز وجود شما نمی شوند. آنها به شما یادآوری می کنند که زندگی داستان شادی و شادکردن دیگران است نه این که مسایل را سخت تراز آنچه هستند بکنیم.
● متولدین دی (بز):
عطارد وارد برج سنبله می شود و برای شما خوب است. به سرعت فکر کنید و اگر در طول روزها قرارهایتان تغییر پیدا کنند خودتان را هماهنگ می کنید. این هماهنگی بسیار عالی است زیرا برنامه ها تا لحظات آخر امکان دارد تغییر کنند.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
تاثیر امروز ستارگان نشان می دهد که هم اکنون پیش آمدها بیش از هر روز دیگر شما را تحت کنترل قرار می دهند . اما حتماً مواظب باشید که از دیگران بیش از حد انتظار نداشته باشید و حقیقت ها را بپذیرید وگرنه رابطه دوستانه و حمایتی را که ازجانب دیگران می خواهید خراب می کنید و از بین می روید .
● متولدین اسفند (ماهی):
اکنون همانطور که عطارد به سنبله نقل مکان می کند پی می برید که شما و شریکتان مجذوب بحث های محلی درباره آینده تان هستید. اگر شما خیلی باهوش باشید که یکی دو موضوع ظریف را مطرح کنید. اما آماده باشید در همان موقع شما منتظر مطرح شدن چند حقیقت در مورد خانه باشید .