«عشق گمشده» در جست و جوی جایگاه «اولین شب آرامش»

این روزها سریال عشق گمشده جای اولین شب آرامش را گرفته است «احمد امینی» یکی از کارگردانان موفق تلویزیون می باشد که چندی پیش از او بی گناهان را دیده ایم، تکرار «اولین شب آرامش» مانند …

این روزها سریال عشق گمشده جای اولین شب آرامش را گرفته است «احمد امینی» یکی از کارگردانان موفق تلویزیون می باشد که چندی پیش از او بی گناهان را دیده ایم، تکرار «اولین شب آرامش» مانند دیگر سریال های تلویزیونی و شاید بیشتر به مذاق مخاطبان سریال بین خوش آمد و به دغدغه ای مسلم بدل شد.
اما این روزها امینی عرصه را به «حسین سهیلی زاده» سپرده و ما شاهد پخش سریال عشق گمشده می باشیم.
«عشق گمشده» داستان دختری را روایت می کند که در زندگی گذشته مادر و پدرش تجسس می کند، جالب است که نکات قابل کشف و پنهان زیادی نیز در گذشته آنان موجود می باشد.
این سریال بر اساس رمان «سیب بلورین» به نویسندگی مینوکریم زاده ساخته شده است.
«بهنوش بختیاری» در دو نقش بازی می کند او همان دختر سمج، لجباز و گاهی اوقات اعصاب خردکن سریال است که به دنبال گمشده ای در گذشته می گردد، نقش دیگر او «مادر» در گذشته می باشد.
نقش پدر این خانواده را درگذشته «علی دهکردی» و در حال «جمشید مشایخی» ایفا می کند.
از دیگر بازیگران این سریال می توان داریوش اسدزاده، آتیلا پسیانی و ستاره اسکندری را نام برد.
تهیه کننده این اثر نیز «سعید شهسواری» است.
سریال عشق گمشده دلهره، ترس، کنجکاوی و لذت پی بردن را به شکل قابل تحسینی به بیننده اش القا می کند، تا جایی که شما با نقش اول فیلم «سیما»، بهنوش بختیاری همراه شده و به دنبال نقاط تاریک و پنهان می روید.
از سهیلی زاده به تازگی سریال «پس از سال ها» را دیده اید. «عشق گمشده» هر روز ساعت ۱۱ صبح و تکرارش هر شب ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد از شبکه سه پخش می شود.