یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۸۸

● متولد فروردین (بره): امروز خورشید به برج سنبله می رود. این قسمت از چارت شما به سلامتی و کار سخت مربوط می شود. کارهای زیادی انجام می دهید واحساس رضایت خاطر دارید. اگر دوست شهریوری …

● متولد فروردین (بره):
امروز خورشید به برج سنبله می رود. این قسمت از چارت شما به سلامتی و کار سخت مربوط می شود. کارهای زیادی انجام می دهید واحساس رضایت خاطر دارید. اگر دوست شهریوری دارید از طرف آن ها خبرهای جالبی می شنوید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
خورشید به برج سنبله می رود .روابط اجتماعی و مسائل احساسی قدرتی دوباره می گیرند و شکوفا می شوند . اتفاقات زیادی هست که می توانید در انتظار آن ها باشید . بنابراین از زندگی لذت ببرید
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز خورشید به برج سنبله با عنصر خاک می رود. این قسمت از چارت شما به خانه، خانواده و مسائل ملکی مربوط می شود. اگر مشکلی است که می خواهید آن را حل کنید، مانند امضاء کردن یک قرارداد، اکنون زمان خوبی است، شروع کنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
خورشید وارد برج سنبله می شود.می توانید موقعیت تان را هم در زمینه محلی و هم از نظر ذهنی بهبود دهید.ایده هایتان مورد تحسین قرار می گیرد.تنها کاری که باید بکنید این است که آن ها را بیان کنید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز خورشید وارد علامت شهریور می شود وحاکم بر بخشی از جدول شماست که مربوط به مسائل مالی است. این تاکیدی دو چندان برروی این مطلب است که شما نیاز دارید. پولتان را پس انداز کنیدو در هر فرصتی آن را خرج نکنید. هم چنین می خواهید که وقت زیادی را صرف هر چیز یا شخصی کنید که مهم ترین چیز یا شخص زندگی تان محسوب می شود و این کار دنیای خوبی را برای شما خواهد ساخت.
● متولدین شهریور (سنبله):
خوشید در برج سنبله است.دوست دارید گردش کنید.اکنون فرصتی دارید تا نقشه هایتان را عملی کنید.اعتماد به نفس و انرژی تازه دارید.به جای این که در خانه بنشینید و منتظر اتفاقات جدید باشید بروید بیرون و فعال باشید.
● متولدین مهر (ترازو):
شخصی به شما به چشم یک شخص مورد اعتماد نگاه میکند و اصرار قلبی را برای شما بازگو میکند ، این امر به شما کمی قوت قلب و شهامت می دهد . حالا ، قبل از این که اوضاع پیش تر برود باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید پذیرای رازهای آنها باشید یا خیر.همچنین باید ببنید که آیا میتوانید این رازها را در قلب خود نگه دارید و بروز ندهید . اگر می خواهید آنها را نادیده بگیرید و حوصله ندارید ، باید راهی محتاطانه را پیش گرفته و جریان را به آنها بگوئید.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز خورشید وارد برج سنبله می شود.می توانید تمام مسائل احساسی را کنار بگذارید و راه جدیدی را آغاز کنید.شاید به این عقیده رسیده اید که می توانید به جای آن ها چیزهای دیگری را جانشین کنید.اگر احساس می کنید می توانید کارها رابه تنهایی انجام دهید،خودتان راخسته می کنید.
● متولدین آذر (کمان):
روش پر صداقت و بی تعارف بودن شما امروز باید کمی کنترل شود. سنجیده عمل کردن امروز شما را راحت تر به هدف هایتان نزدیک می کند به نیروهای خود تکیه کنید تا به دیگران چون تکیه به دیگران همان احساس رضایت و موفقیت را به شما نخواهد داد.
● متولدین دی (بز):
خورشید وارد برج سنبله می شود وفرصتی دارید تا تمام ناراحتی های چند روز اخیر را فراموش کنید. گاهی اوقات شوخ طبعی از عذرخواهی خیلی بهتر است واگر تصمیم دارید که عذرخواهی کنید سعی کنید این کار را با وقار انجام دهید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
اگر امروز بتوانید بیش از آنکه صحبت کنید فکر کنید این کار از بسیاری از مشکلات و دعواها جلوگیری می کند اما این کار گفتنش راحتر از انجامش می باشد . برای شروع ایده ها به ذهنتان هجوم می آورند بنابراین سریع عمل کنید زیرا به حافظه سپردن آنها مشکل خواهد بود و در نتیجه قبل از اینکه بدانید چه می خواهید بگویی شروع به صحبت می کنید .
● متولدین اسفند (ماهی):
امروزخورشید به سنبله خاکی نقل مکان می دهد. و بعضی از حوتی های خوشبخت با یک پیشنهاد غیرمنتظره شگفتزده خواهند شد . البته آنها پیشنهاد ازدواج نخواهند داشت . با این وجود وابستگی های گوناگون ایجاد خواهد شد.