پنج شنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۸

● متولد فروردین (بره): باید تصمیمات عاقلانه بگیرید. فرصتی است تا از معاشرت با دیگران پند بگیرید. اما سوال این است که یک فروردینی، به نصیحت کسی گوش می کند؟!! ● متولدین اردیبهشت (گاو): استعدادهای …

● متولد فروردین (بره):
باید تصمیمات عاقلانه بگیرید. فرصتی است تا از معاشرت با دیگران پند بگیرید. اما سوال این است که یک فروردینی، به نصیحت کسی گوش می کند؟!!
● متولدین اردیبهشت (گاو):
استعدادهای زیادی دارید اما این استعدادها برای شکوفایی نیاز به تشویق دارند. فکر نکنید باید تنهایی کارها را انجام دهید.موفقیت ها در صورتی به دست می آیند که اجازه دهید دیگران راهنمایی تان کنند و بدانید که تنهایی به هیچ جایی نمی رسید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
شانس معمولاً‌ به شکل های مختلف و مبدل به سراغ شما می آید و شاید شبیه به دردسر ظاهر شود. سعی کنید حتماً از اتفاقات غیرمنتظره استفاده کنید، زیرا هر چیزی که غیر منتظره باشد تاثیر مثبت تری در زندگی شما خواهد داشت.
● متولدین تیر (خرچنگ):
همسرتان کمی مظنون است بنابراین بهتر است علاقه تان را بیشتر نشان دهید.اگر چیزی برای پنهان کردن ندارید می بینید که همسرتان علت رفتار عجیب اش را برای تان عنوان می کند.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز در برخورد با همسر یا فرد مورد علاقه تان بسیار شگفت زده خواهید شد. ممکن است یکی از شما بخواهد که روی عقیده و یا پروژه ای کار کند، در حالی که نفر دیگر اصلاً چنین چیزی را نمی خواهد. این منجر به تضاد و بحث زیادی بین شما خواهد شد. این طور که معلوم است در حال حاضر، حل کردن اختلافات از طریق محبت غیر ممکن است. پس باید منتظر بمانید تا مجدداً آرام شوید.
● متولدین شهریور (سنبله):
بسیار مراقب سلامتی خود هستید و امروز باید مراقب خودتان باشید.زیرا مانند همیشه پرانرژی نیستید.بهتر است غذای مقوی بخورید و خوب استراحت کنید.اگر در محل کار زیاد فعالیت کرده اید در خانه خوب استراحت کنید.
● متولدین مهر (ترازو):
ایده آلیست بودن جزء نام شماست و مطمئن باشید امروز دنیا را از پنجره ای زیبا می بینید.بهترین ها ی هر چیز و هر کس را می بینید و در این زمینه موفقید.امروز روحیه ای آن چنان شاد دارید که باعث تاسف خواهد بود که همه روز را به کار کردن بگذارنید،مگر تصور شما از بهشت این نبود،پس همه چیز را کنار بگذارید و تا آنجا که می توانید لذت ببرید.
● متولدین آبان (عقرب):
ستارگان احساس رضا یت و تعادل را برای تان فراهم می کنند. دیگران به نظرات فوق العاده شما اهمیت می دهند وهمه چیز در حال تغییر است. سعی کنید بیش از حد کار نکنید وبه احتیاجات بدن تان نیز توجه کنید وبه موقع استراحت کنید.
● متولدین آذر (کمان):
درباره ارتباطتان خیلی مطمئن ترید و تصویر بسیار واضح تری از این که از این ارتباطات چه انتظاری دارید خواهید داشت، مدتی است که با موفقیت کامل داشته اید و یا با شکست بزرگ روبرو شده اید ولی حالا آماده اید که به یک شراکت خاص شروع جدیدی بدهید. این نیازمند بده بستان از هر دو طرف است ولی حالا شما خواهان ۵۰ درصد مایه گذاشتن از طرف خودتان هستید و تشخیص می دهید که مصالحه علامت قدرت است و نه ضعف.
● متولدین دی (بز):
امروز همه در کنار شما هستند، زیرا در حال درخشش هستید. هر نوع مشاجره و بحثی که پیش آمده است، برطرف می شود .از این که صورت های جدیدی را ملاقات کنید، خیلی خوشحال می شوید و فرصت ها نزدیک تر از آن هستند که تصور می کنید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
موضوعی که زمانی به نظر شما ایده خوبی بود اکنون جذابیت کمتری پیدا می کند . پیش از آنکه کاملاً‌ نظرتان را عوض کنید از خودتان بپرسید که آیا لجباز و خودسرانه عمل نمی کنید ؟! گاهی اوقات مسائل را دوباره ارزیابی کنید و از این که چه چیز را می خواهید مطمئن شوید زیرا زمانی که عهدی بستید موظف هستید که به آن احترام بگذارید.
● متولدین اسفند (ماهی):
ستارگان یک نمایش عاشقانه بالای نمودار روزهای آینده شما دارند که اگر در جستجوی ماجراهای عاشقانه هستید این تابش شگفت آوری می شود. اگر می خواهید بتوانید تا حد امکان تحمل کنید تاچارید فعالیت های مهیج را به تعویق بیندازید.