مدیریت امن و ارتباطی سریع به کمک نرم افزار

امروزه اکثر مردم دارای یک وب سایت شخصی با مقدار کمی فضا روی اینترنت هستند. برای انتقال فایل ها روی اینترنت و فضای شخصی از پروتکل FTP که حروف اختصاری (File Transfer Protocol ) است استفاده می کنند. برای …

امروزه اکثر مردم دارای یک وب سایت شخصی با مقدار کمی فضا روی اینترنت هستند. برای انتقال فایل ها روی اینترنت و فضای شخصی از پروتکل FTP که حروف اختصاری (File Transfer Protocol ) است استفاده می کنند. برای برقراری ارتباط با این پروتکل نیاز به واسط ها و برنامه هایی است. به عنوان مثال شما در internet explorer خود می توانید از طریق آدرس ftp.site.com و وارد کردن یوزر نیم و رمز عبور خودتان به فضای اینترنتی خود متصل شوید اما اینگونه ارتباط ها معمولاً ناپایدار و دارای امکانات کم خواهند بود. از دیگر راه های ارتباطی که دیگر امروزه تقریباً کنار گذاشته شده است، ارتباط به صورت خط فرمان است که روشی بسیار قدیمی است و امروزه با حضور برنامه های بسیاری که رابط گرافیکی میان کاربران و کامپیوتر هستند، کاربردی ندارد. TurboFTP یکی از سرشناس ترین برنامه ها در زمینه انتقال فایل از طریق پروتکل FTP است. این نرم افزار با امکانات بسیاری که در اختیار کاربر قرار می دهد توانایی مدیریتی بالایی را برای مدیریت، نظارت، کنترل و انتقال داده ها برای دارندگان وب سایت فراهم می کند. اینگونه نرم افزار ها برای افرادی که دارای وب سایت نیستند نیز مفید خواهد بود. بسیاری از سایت ها امروزه سرورهای FTP را برای دانلود و قرار دادن اطلاعات، عکس و... راه اندازی می کنند که دانلود از این سرورها بدون نرم افزار های اینچنین زمان زیادی را می برد و سرعت دانلود در نرم افزار های مدیریت دانلود نیز بسیار پایین است. نرم افزار۶.۰ TurboFTP دارای ویژگی های بسیاری است که در زیر به تعدادی از آن اشاره شده است: - اجرای برنامه به صورت زمان بندی شده برای عملیات دانلود و آپلود ( فرستادن فایل ) - انتقال خودکار فایل های جدید و تعیین شده - امنیت بالا و استفاده از SSL(Secure Socket Layer) a و TLS(Transport Layer Security) a که مانع از سرقت اطلاعات شما حین نقل و انتقال می شوند. - توانایی extract کردن فایل های فشرده شده (zip،rar) روی سرور بدون نیاز به کنترل پنل وب سایت - سازگاری با دیواره های آتش (FireWall) و پروکسی ها در برنامه و ده ها امکانات دیگر.
اگر شما علاقه مند به دانلود رایگان این نرم افزار هستید و تمایل دارید با امکانات بیشتری در این خصوص آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم حتماً سری به سایت www.p۳۰world.com بزنید.