مدل های موجود شورولت (Chevrolet)

● شورولت - کامارو - ۲۰۰۹ شورولت - کامارو (Chevrolet Camaro) را می توان یکی از معروفترین و پرطرفدارترین محصولات کمپانی شورولت (CHEVY) دانست که پیدایش آن بر می گردد به سال ۱۹۶۷ و تاکنون ۵ نسل از آن بر روی …

● شورولت - کامارو - ۲۰۰۹
شورولت - کامارو (Chevrolet Camaro) را می توان یکی از معروفترین و پرطرفدارترین محصولات کمپانی شورولت (CHEVY) دانست که پیدایش آن بر می گردد به سال ۱۹۶۷ و تاکنون ۵ نسل از آن بر روی خط تولید این کمپانی قرار داشته است. ظهور نسل پنجم این خودرو با ارائه یک مدل مفهومی (Concept) از شورولت در سال ۲۰۰۶ آغاز شد،زمانی که طرح ایده ای شورولت - کامارو (Chevrolet Camaro) با استقبال خوبی از سوی علاقه مندان به خودرو مواجه شد. سرانجام در بهار سال ۲۰۰۹ و بعنوان مدل ۲۰۱۰ این خودرو در لیست فروش کمپانی قرار گرفت.شورولت - کامارو (Chevrolet Camaro) در سه تریم ال اس (LS)، ال تی (LT) و اس اس (SS) عرضه می گردد که در مدل ال اس (LS) و ال تی (LT)از پیشرانه ای ۶ سیلندر به حجم ۳‎/۶ لیتر و توان ۳۰۴ اسب بخار (hp) و در مدل اس اس از پیشرانه ۸ سیلندر به حجم ۶‎/۲ لیتر با توان تولیدی ۴۲۶ اسب بخار (hp) بهره می برد. از رقبای این خودرو می توان به دوج - چلنجر (Dodge Challenger) و فورد - موستانگ (Ford Mustang) اشاره کرد.
● شورولت - مالیبو - اس اس - ۲۰۰۷
این نسل از شورولت - مالیبو (Chevrolet Malibu) که نسل پنجم از تولید مدلی با این نام می باشد در سال ۲۰۰۳ معرفی گردید و تا سال ۲۰۰۷ روی خط تولید کمپانی شورولت (Chevrolet) قرار دارد. از مشخصه های این خودروی چهار در صندوق دار خانوادگی (midsize Sedan) سادگی در طراحی خارجی می باشد. هدف از تولید شورولت - مالیبو (Chevrolet Malibu) رقابت با خودرو هایی مانند هوندا - آکورد (Honda Accord) و تویوتا - کمری (Toyota Camry) است. مدل مالیبو - اس اس (Malibu SS) از پیشرانه ای ۶ سیلندر به حجم ۳‎/۹ لیتر بهره می برد که قادر به تولید ۲۴۲ اسب بخار است و انتقال نیرو در مالیبو - اس اس به چرخهای جلو (FWD) می باشد.
● شورولت - ایکوناکس - ۲۰۰۷
شورولت - ایکوناکس (Chevrolet Equinox) از خودرویی است شاسی بلند که در سال ۲۰۰۴ وارد بازار رقابت در گروه شاسی بلندهای متوسط (Midsize SUV) گردید. کمپانی شورولت هدف از تولید ایکوناکس (Equinox) را پر کردن فضای خالی بین دو محصول دیگر خود اچ اچ آر (Chevrolet HHR) و تریل بلیزر (Chevrolet TraiBlazer) عنوان نموده است. فورد - اج (Ford Edge)، هیوندای - سانتافه (Hyundai Santa fe) و تویوتا آر ای وی ۴ (Toyota RAV ۴) از رقبای این خودرو به شمار می آیند. مدل ایکوناکس - اسپرت (Equina Sport) در اواخر سال ۲۰۰۷ و بعنوان مدل ۲۰۰۸ وارد بازار خواهد شد. پیشرانه این مدل ۶ سیلندر(V) شکل بوده به حجم ۶.۳ لیتر که قادر به تولید ۲۶۴ اسب بخار نیرو می باشد.
● شورولت - کاپتیوا - ۲۰۰۷
در نمایشگاه خودروی پاریس سال ۲۰۰۴ خودرویی مفهومی (Concept Car) در برند شورولت (CHEVROLET) در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت با نام اس ایکس ۳ (SX۳) و دو سال بعد در نمایشگاه ژنو سال ۲۰۰۶ مدل نهایی آن که یک خودروی شاسی بلند متوسط (Mid-size SUV) می باشد را با نام کاپیتیوا (Captiva) معرفی نمود. این خودرو در پلت فرم اپل - آنتارا (Opel Antara) قرار دارد و مخصوص بازار اروپا طراحی شده است. از رقبای شورولت - کاپتیوا (Chevrolet Captiva) می توان به تویوتا - آر ای وی ۴ (Toyota RAV۴)، هیوندای - سانتافه (Hyundai Santa fe) و سوزوکی - گراند ویتارا(Suzuki Grand vitara) اشاره نمود.یکی از پیشرانه های قابل سفارش نیز موتوری است ۴ سیلندر به حجم ۲‎/۴ لیتر که قادر به تولید ۱۳۰ اسب بخار نیرو می باشد.
● شورولت - سیلورادو - ۲۰۰۷
سیلورادو (Silverado) محصولی است از کمپانی شورولت (Chevrolet) که در خانواده وانت ها (Pickup) قرار دارد و از لحاظ ابعادی از بزرگترین تولیدات این خودرو ساز به شمار می رود. شورولت - سیلورادو (Chevrolet Silverado) در سه نوع اتاق تک کابین(Single cab)، تک کابین ویژه(Extended cab) و دو کابین (Double cab) عرضه می گردد که خودروی مورد نظر مدل تک کابین ویژه (Extended cab) می باشد. از اصلی ترین رقبای آن می توان به تویوتا - تاندرا (Toyota Tundra)، نیسان - تایتان (Nissan Titan) و فورد - اف ۱۵۰ (Ford F۱۵۰) اشاره کرد. بزرگترین پیشرانه قابل سفارش سیلورادو (Silverado) موتوری است ۸ سیلندر (V) شکل به حجم ۶ لیتر و قادر به تولید ۳۶۷ اسب بخار نیرو می باشد.
● شورولت - اچ اچ آر - ال اس - ۲۰۰۶
شورولت اچ اچ آر (Chevrolet HHR) یک خودروی ون (VAN) است با خصوصیات ظاهری شبیه به یک واگن. از یک موتور به حجم ۲.۲ لیتر ۴ سیلندر خطی استفاده کرده و توان تولیدی ۱۴۳ اسب بخار را دارد. انتقال نیرو در این خودرو به چرخهای جلو می باشد.

www.iranecar.com