بدمینتون آبی

انجام این بازی در روزهای گرم و آفتابی تابستان، شادی و نشاط را به کودکان هدیه داده و سبب ارتقای مهارت‌های فیزیکی و رشد خلاقیت در کودک می‌شود. برای انجام این بازی به تعدادی بطری …

انجام این بازی در روزهای گرم و آفتابی تابستان، شادی و نشاط را به کودکان هدیه داده و سبب ارتقای مهارت‌های فیزیکی و رشد خلاقیت در کودک می‌شود. برای انجام این بازی به تعدادی بطری آب‌معدنی در اندازه‌متوسط، تعدادی بادکنک در دو رنگ مختلف و یک تور یا مانع نیاز است. قبل از آغاز بازی، یکی از بچه‌ها به عنوان سرگروه انتخاب شده و اعضای گروه را به دو بخش مساوی تقسیم می‌کند. هر یک از گروه‌ها در یک طرف مانع یا تور با رعایت فاصله‌های نیم‌ تا دو متری می‌ایستند. حداقل اعضای شرکت‌کننده در هر تیم چهار نفر و حداکثر افراد تشکیل دهنده هر گروه هشت نفر است. سرگروه به کمک بچه‌ها بادکنک‌ها را باد می‌کند.
بادکنک‌ها باید در دو رنگ مختلف و به تعداد مساوی باد شود. هر یک از سرگروه‌ها یک رنگ از بادکنک را انتخاب می‌کند و بازی با پرتاب بادکنک به هوا از نزدیکی مانع آغاز می‌شود. مطابق با قوانین بازی، هر یک از گروه‌ها که بادکنک با رنگ تعیین شده از طرف گروه مقابل وارد زمین آنها شود، باید قبل از برخورد بادکنک به زمین، آن را به وسیله بطری‌های آب معدنی به طرف زمین حریف پرتاب کنند. بادکنک‌هایی که مطابق با رنگ تعیین شده توسط اعضای گروه است، باید قبل از برخورد به زمین، توسط آخرین نفری که در گروه ایستاده است، ترکانده شوند. گروهی که موفق به ترکاندن تعداد بادکنک‌های بیشتر می‌شود، برنده بازی است. گروه برنده می‌تواند، با آب موجود در داخل بطری‌های آب معدنی، اعضای گروه مقابل را خیس ‌کند. پر کردن بادکنک‌ها از آب از روش‌هایی است که به افزایش هیجان بازی و شادی اعضای گروه کمک می‌کند.

رها ستایش