دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۸

● متولد فروردین (بره): امروز به خلاف همیشه اصراری بر رهبر بودن ندارید. سعی می کنید به نظرات دیگران گوش کنید و آن ها نیز متقابلاً به شما احترام می گذارند. خوب است کارهای جدیدی انجام …

● متولد فروردین (بره):
امروز به خلاف همیشه اصراری بر رهبر بودن ندارید. سعی می کنید به نظرات دیگران گوش کنید و آن ها نیز متقابلاً به شما احترام می گذارند. خوب است کارهای جدیدی انجام دهید بنابراین اگر چنین فرصتی به دست آورید آن را از دست ندهید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امکان این که که اشتباه کنید کم است . هم ظاهرتان خوب است و هم احساس خوب و جذابیت زیادی دارید . هر نوع رابطه ای که امروز شکل بگیرد به نفع شماست. به شدت سعی می کنید تا اختلاف بین خودتان و همسرتان را حل کنید . اگر تصمیم داشتید رابطه ای شغلی برقرار کنید اکنون زمان مناسبی برای این کار است.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
در این روز به خصوص احساسات شما به راحتی تحریک میشود که این وضع کمی غیر عادی است. سعی کنید زمانی که هم صحبت خود را انتخاب می کنید دقت بیشتری کنید. سعی کنید از کسانی که سعی دارند شما را منحرف کنند یا به طور کلی افرادی که شما را عصبانی می کنند دوری کنید زیرا خیلی زود عصبانی می شوید. شما همیشه مسئول سرنوشت خود هستید بنابراین گرفتن تصمیم درست تنها به خودتان بستگی دارد.
● متولدین تیر (خرچنگ):
شاید بخواهید امروز خودتان را کمی لوس کنید.در هر صورت اخیراً خیلی سختی کشیده اید و شاید باز هم ادامه پیدا کند.بنابراین شما استراحت کنید و اجازه بدهید دیگران فعالیت را بدست بگیرند.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز مراقب همه جزئیات هستیدو از این که حساب اعداد و ارقام مهم را داشته باشید، لذت می برید. در عین حال ممکن است به نقطه ای برسید که زیاد به جزئیات توجه کنید و این موجب آزردگی اطرافیانتان شود. اگر به کامل بودن هر چیزی اصرار داشته باشید، موجب بروز آزردگی و مخالفت خواهید شد.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز شخصی مملو از ایده های جدید است و نمی تواند آن ها را به شما نگویید.حقیقتاً تمایلی به شنیدن آن ها ندارید بنابراین زود خسته می شوید و می خواهید موضوع را عوض کنید.اما این کار باعث بحث می شود.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز ستارگان بیانگر این هستند که مشتاق و از هیچ مکث و وقفه ای خوشتان نمی آید.شما مانند یک زنبور عسل با عجله به دور خودتان می چرخید و می خواهید قبل از این که روز تمام شود،کارهای زیادی را به اتمام برسانید.از همیشه ساده تر است که روی تصمیم خودتان بایستید و اگر فکر می کنید که اخیراً کسی باعث آشفتگی ذهن شما شده ،اکنون می توانید نظر شخصی خودتان را بگویید و بفهمانید.
● متولدین آبان (عقرب):
لازم است که حرف های یک نفر را باور نکنید و به او اطمینان نکنید.احتمالاً دلیل خوبی برای اطمیمان نکردن به او پیدا می کنید،بنابراین در رابطه با آنها فوق العاده محتاط باشید.می توانید درگیر رابطه احساسی شوید.اما اگر روش احتیاط را در این رابطه به کارببرید اعتبار خودتان را از دست می دهید و این رابطه خراب می شود.
● متولدین آذر (کمان):
ستاره ها شما را مجبور می کنند که با مشکلاتی بخصوص در رابطه با یک ارتباط خاص روبرو شوید. موضوع یک مکالمه که مدتها قادر نبوده اید عنوانش کنید شدیداً گفتنش ضروری می شود. هر آنچه شما را به این کار وا می دارد و یا این که حالا شما قادرید که حرفتان را مطرح کنید به این معناست که یک زخم قدیمی قرار است بهبود یابد. چقدر راحت خواهید شد.
● متولدین دی (بز):
هرگز در مقابل مسئولیت شانه خالی نمی کنید اما اکنون نیاز مبرم به استراحت و کم کردن مسئولیت ها دارید. به خودتان اجازه استراحت و تفریح بدهید چون اگر این کار را نکنید عصبی و بداخلاق می شوید. و هیچ کس آدم بداخلاق را دوست ندارد، این طور نیست؟
● متولدین بهمن (ظرف آب):
درست همان زمانی که خودتان را برای یک خودنمایی بزرگ آماده می کردید امروز با مقاومت عظیمی روبرو می شوید . شخصی شما را از طرحی که روی آن فکر کرده بودید دلسرد می کند و این کار او تاثیر زیادی بر شما می گذارد و شما را در ناامیدی تنها می گذارد. خوشبختانه شما به آسانی دچار تردید نمی شوید . بنابراین انرژی تان را برروی موضوع مفیدی مصرف کنید. و اگر فکر می کنید که به ایده هایتان حمله شده است از اینکه از آنها حمایت کنید نترسید.
● متولدین اسفند (ماهی):
بزرگترین مبارزه شما هم اکنون این است که چگونه توازن بین احیتاج شما به کار و احتیاجات خانه و کسی را که دوستش دارید برقرار کنید. این آسانتر خواهد شد زمانی که دقیقاً در فکرتان بدانید تقدم های شما در کجا قرار دارد.