بیا فالت بگیرم

اصلا مفرح تر از این ممکنه ؟ اتفاقا هم قشنگه هم غنی کننده اوقات علافی ..هم......خدا رو چه دیدی ،شاید کارت گرفت وبعد عمری گمنامی مشهور شدیم و...آخه روزنامه نگاری هم شد شغل ؟نه امنیت داره …

اصلا مفرح تر از این ممکنه ؟ اتفاقا هم قشنگه هم غنی کننده اوقات علافی ..هم......خدا رو چه دیدی ،شاید کارت گرفت وبعد عمری گمنامی مشهور شدیم و...آخه روزنامه نگاری هم شد شغل ؟نه امنیت داره نه پول مول!نه شهرت وسابقه کار و.....بگذریم این اول سالی گله کم کنیم ودعا کنیم همه چیز به همین خوبی وگلی وبلبلی باقی بمونه واز این بد تر نشه !!.........خواستم بگم آدم اهل قهوه باشد و به فال بی اعتقاد؟! من بی اعتقادم اما عاشق فال، به همین خاطر می خواهم آینده تان را در سال جدید پیشگویی کنم و بهترین راه را استفاده از حافظ مینی مال آقای کیارستمی دیدم، به نیت متولدین هر ماه تفألی به دیوان ایشان زدم و ماه و ستارگان را رصد کردم و ...
● متولدین فروردین
"به تیغم گر کشد دستش نگیرم" شما آدم خوب و با خدایی هستید و قلب مهربانی دارید اما زیاد به دستگیری از فقرا بها نمی دهید و اهل کمک کردن به دیگران نیستید. به زودی- فردا یا ده روز آینده یا ده هفته بعد یا ده ماه دیگر- خبر خوشی به شما می رسد، بالاخره سهم شما از زندگی یک خبر خوش در سال که هست؟ عجول نباشید، برای دانستن آینده باید صبر کرد. روزهای خوبی در انتظارتان است اگر شرایط را به موقع بسنجید و به موقع اقدام کنید. در سال جدید روابط خوبی با متولدین ماه های دیگر برقرار خواهید کرد اما بهتر است فعلا از متولدین اردیبهشت برحذر باشید.
● متولدین اردیبهشت
"وصف رخساره خورشید ز خفاش مپرس" شما که آدم خوب و خوش قلبی هستید چرا در زندگی دیگران کنجکاوی می کنید؟! در سال جدید بدبینی را کم کنید، به اشتباه خیال می کنید که همه از شما دوری می کنند و کسی دوست تان ندارد. چرا فکر می کنید همه می خواهند کلاه تان را بردارند؟ شاید نیت شان خیر باشد و بخواهند کلاه جدیدی سرتان بگذارند... به زودی پیشنهاد خوبی برای بازی در نقش "بت من"- مرد خفاش- به شما می شود که بهتر است بعد از مشورت با بزرگترها بپذیرید. سال پیش رو برای درخواست اضافه حقوق سال خوبی نیست و هیچ مدیرعاملی با درخواست شما موافقت نمی کند اما بهترین فرصت است تا اگر احساس نارضایتی می کنید شغل تان را عوض کنید. سفری در پیش دارید و دوستانی در انتظارتان لحظه شماری می کنند، در نزدیک شدن به آن ها جانب احتیاط را رعایت کنید مخصوصا اگر متولد اردیبهشت باشند. بهتر است از نزدیک شدن به متولدین بهمن خودداری کنید.
● متولدین خرداد
"وفا و عهد نکو باشد ار بیاموزی" شما آدم باوفایی هستید اما باید به تحصیلات عالی بهای بیشتری بدهید. اگر قولی به کسی داده اید خوب است در سال جدید به آن عمل کنید. با متولدین بهمن اختلافات اساسی پیدا می کنید و لازم است با متولدین این ماه کمتر در ارتباط باشید. اگر مادرتان برایتان دلتنگ شده حتما ترتیبی برای دیدنش یا دلجویی از او بدهید. عهدنامه ای امضا می کنید که خیر دنیا و آخرت تان در آن است که می تواند عهدنامه ازدواج باشد یا طلاق و یا حتی قرارداد خرید اینترنت پرسرعت. آیا می خواهید مجله ای به اسم "ار" منتشر کنید؟ منصرف شوید چون کارتان نمی گیرد اما اگر منتشر کردید از متولدین آذر برای کشیدن روی جلد آن استفاده کنید.
● متولدین تیر
"کمتر از ذره نه ای، پست مشو، مهر بورز" شما آدم خوب و موفقی هستی اما برای کار کردن در اداره پست ساخته نشده اید، حتی در سال جدید رفتن به اداره پست به شما توصیه نمی شود، عجالتا از ای میل استفاده کنید تا طالع تان در سال بعد دوباره دیده شود. شاید بهتر باشد یک ذره به کارهایی بپردازید که خشونت کمتری در آن باشد. منتظر رسیدن خبر خوشی هستید که خواهد رسید و سفرکرده ای دارید که یا خودش یا خبرش خواهد آمد. دوست داشتن و دوست داشته شدن رسم روزگار است حتی اگر کسی را دوست ندارید به این کار تظاهر کنید و حتی اگر کسی دوست تان ندارد دل خودتان را خوش کنید که محبوب همه هستید. پیشنهادات کاری جدیدی دریافت می کنید که بعد از مطالعه کافی ردشان خواهید کرد. همان کاری که دارید را حفظ کنید تا بحران جهانی اقتصاد سپری شود. مقایسه درآمدتان با دیگران روش خوبی برای سنجش قابلیت های شما نیست. دوستان جدیدی از میان متولدین شش ماه اول سال پیدا خواهید کرد که به استثنای متولدین بهمن مابقی را برای همیشه حفظ می کنید.
● متولدین مرداد
"چو مستم کرده ای مستور منشین" شما انسانی خوب اما زیادی احساساتی و زودرنج هستید و توقع زیادی از اطرافیان خود دارید و اهمیت نمی دهید که دوستان تان سرما بخورند، مواظب باشید متهم به خودخواهی نشوید. زیاد به مهمانی دعوت می شوید اما اجابت تمامی دعوت ها شما را از کار و زندگی می اندازد و باعث کند شدن پیشرفت تان در زندگی می شود. توصیه می کنم به جز مراسم ختم فعلا در هیچ مهمانی دیگری شرکت نکنید مخصوصا معاشرت با متولدین بهمن در سال پیش رو توصیه نمی شود. امسال به آرزوی قدیمی تان می رسید به شرطی که حواس تان جمع باشد و آرزوهایتان کم. جمع و جور کردن آرزوها اولین شرط عقل است اما داشتن یک آرزوی بزرگ، و کمی دور از دسترس، در میان بسته کوچک آرزوهای کوچک هیچ ایرادی ندارد.
● متولدین شهریور
"دلا طمع مبر از لطف بی نهایت دوست" شما آدم خوب و باخدایی هستید- عینا مثل متولدین فروردین- و دلی بزرگ دارید که بطن ها و دهلیزهای آن به اندازه یک یخچال فریزر سایدبای ساید جادار است. مواظب رژیم غذایی تان باشید و از مصرف زیاد چربی پرهیز کنید تا قلب تان همیشه سالم و بزرگ باقی بماند. به مهمانی بزرگی دعوت می شوید اما جوجه کباب به شما نمی رسد، ناامید نشوید چون به زودی سینی جوجه کباب را جلوی شما خواهند گرفت اما بهتر است که طمع نورزید و به اندازه ای بردارید که توی بشقاب باقالی پلو جا برای ژله باقی بماند. نامه ای از یک دوست به دست تان می رسد که حاکی از اخبار بسیار خوشی است، بگذارید برود پی کارش، آدم که قحط نیست. تعدادی از دوستان تان را بهتر از قبل خواهید شناخت اما در مراوده با متولدین بهمن خیلی دقت کنید.
● متولدین مهر
"مشکل عشق نه در حوصله دانش ماست" شما آدم بسیار خوب، مهربان و خوش اخلاقی هستید. موقعیتی برای درس خواندن و کسب دانش دارید که باید به بهترین شکل از آن استفاده کنید. گاهی کم حوصله می شوید اما نباید فراموش کنید که برای رسیدن به آرامش باید سختی ها را تحمل کرد. درهای جدیدی در این سال به روی تان گشوده خواهد شد، به موقع از آن ها عبور کنید. به تدریج به تعداد دوستان تان اضافه خواهد شد، قدرشان را بدانید اما به راحتی با همه صمیمی نشوید. راه حلی برای مشکلی که دارید پیدا می کنید اما صبور باشید، عجله نکنید. استثنائا شما می توانید با متولدین بهمن دوستی کنید.
● متولدین آبان
"مجال من همین باشد که پنهان عشق او ورزم" شما آدم خوب و با خدایی هستید و قلب مهربانی دارید و من تعجب می کنم که با این اوصاف چرا متولد فروردین نیستید. احتمال زیادی وجود دارد که شما در فروردین به دنیا آمده باشید اما شناسنامه تان را دیرتر گرفته باشند تا دیرتر به مدرسه بروید و بیشتر عمر کنید؛ بد نیست تا در این زمینه وقت بگذارید و پنهانی تحقیق کنید. اگر نتیجه تحقیقات نشان داد که حق با من و حافظ و آقای کیارستمی است به اول صفحه بروید و طالع متولدین فروردین را بخوانید در غیر این صورت بدانید که هیچ باری یواشکی به مقصد نمی رسد و فرصت ها را باید غنیمت شمرد. دوستی با متولدین فروردین را از دست ندهید و از نشست و برخاست با متولدین بهمن اجتناب کنید که خیر شما در این باشد.
● متولدین آذر
"به سرکشی خود ای سرو جویبار مناز" شما انسان بسیار حساس و زودرنجی هستید که دیگران درک تان نمی کنند و به اشتباه مغرورتان می دانند در حالی که از شما سرکش تر در شهر زیاد است. در سال جدید باغچه ای همراه با یک جوی آب قسمت شما می شود، باغبانی، خصوصا بیل زدن باغچه خودتان، می تواند برای آرامش و تمدد اعصاب بسیار مفید فایده باشد، از کاشت درخت سرو غفلت نکنید که میوه نمی دهد اما فواید ناشناخته و زیادی دارد. در زمینه شغلی با پیشنهادی آبکی مواجه خواهید شد و نازتان خریدار خواهد داشت. روابط گرمی با متولدین دی پیدا می کنید اما مراوده با متولدین بهمن به شما توصیه نمی شود.
● متولدین دی
"دریاب کار ما که نه پیداست کار عمر" شما آدم بسیار خوب و خونسردی هستید که اصلا به مقوله زمان و گذشت عمر توجه نمی کنید. در سال جدید بر سر دوراهی یک انتخاب قرار خواهید گرفت و نیاز دارید تا به عواقب تصمیمی که می گیرید بیشتر فکر کنید، بد نیست برای اولین بار با یک بزرگتر مشورت کنید. مشکل یکی از دوستان، نزدیکان و یا دشمنان تان به دست شما باز خواهد شد، اگر می خواهید ناز کنید بهتر است روش های آن را از یکی از متولدین آذر یاد بگیرید. معاشرین شما به قدری زیاد هستند که نیازی به افزودن به آن در سال جدید ندارید در عوض می توانید با متولدین بهمن از در دوستی درآیید.
● متولدین بهمن
"کشته غمزه خود را به زیارت دریاب" ای صاحب فال، این مصرع به شما مژده می دهد که هنگام رانندگی تصادف کوچکی خواهی کرد و برای عیادت از مصدوم به بیمارستان خواهی رفت مگر آن که از همین الان با خودت عهد ببندی که پشت فرمان از غمزه بی جا اجتناب کنی و به حق تقدم عابرین پیاده احترام بگذاری. به زودی شادی و سروری شگفت انگیز در پیش خواهی داشت و برای تکمیل آن باید از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را ببری و بعضی کارها را نیمه تمام باقی بگذاری. در زندگی جانب احتیاط را رعایت کن و به دوستان خود اگر متولد اردیبهشت نیستند بیشتر توجه داشته باش.
● متولدین اسفند
"بیفشان جرعه ای بر خاک و حال اهل شوکت پرس" شما آدمی نوجو و اهل معامله هستید و رویاهای زیادی در سر دارید. در سال جدید به دوردست ها خیره خواهید شد تا جایی که ممکن است شوکت را که جلوی پای تان زمین خورده نبینید و احوالش را نپرسید. رسیدن به هر آرزو بهایی دارد که ترجیح می دهید نپردازید یا حتی المقدور قسطی- لیزینگ- پرداخت کنید. دوست دارید آدم سخاوتمندی باشید اما در مصرف آب باید صرفه جویی کرد. در آخرین ماه از سال آتی در مهمانی تولدی شرکت خواهید کرد و هدایای ارزان قیمتی خواهید گرفت. دوستان تان را از میان متولدین بهمن انتخاب نکنید.