جمعه ۲ اسفند ۱۳۸۷

● متولد فروردین (بره): امروز ماه نو در برج حوت می باشد. شاید احساس کنید می خواهید با خودتان تنها باشید زیرا در تنهایی ایده های فوق العاده ای به ذهنتان می رسد. ● متولدین اردیبهشت …

● متولد فروردین (بره):
امروز ماه نو در برج حوت می باشد. شاید احساس کنید می خواهید با خودتان تنها باشید زیرا در تنهایی ایده های فوق العاده ای به ذهنتان می رسد.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز ماه در برج حوت می باشد. در این زمان بسیار آرزومند هستید و به دیگران احساساتتان را نشان می دهید.دیگران نظرات شما را درک می کنند و حتی تحسین می کنند اما اگر دیگران نظری دارند منطقی است که نظر آنها را بپذیرید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز ماه نو در برج حوت می باشد. بار دیگر بسیار ماجراجو هستید. فرصت های جالبی درمحل کار به دست می آورید شاید هم با یکی از همکاران روابط عاشقانه پیدا کنید .ستارگان نشان می دهند که هر کاری می کنید درست است ماه نو یعنی شروعی جدید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
خورشید و ماه در برج حوت می باشند،بنابراین روابط خارجی از امروز شروع می شود.اگر با افراد خارجی یا افرادی که مرتباً به مسافرت خارجی می روند در ارتباط هستید،امروز در رویا فرو می روید که شما نیز به خارج بروید.شاید تنها یک هوس باشد.اما مگر رویابافی جرم محسوب می شود؟
● متولدین مرداد (شیر):
امروز شما دیدی بسیار نفوذ کننده و تحلیل گر نسبت به نحوه اتفاقات و چیزهایی که وجود دارند، دارید پس آنها را به دید تصورات احمقانه و یا صرفاً یک فکر، از خود نرانید. در حال حاضر شما به طور عمق، بهاتفاقات نگاه کنید تا دریابید که چه می گذرد و اطلاعات بسیار پرارزشی را خواهید یافت.
اگر به تازگی درگیر رمز یا معمایی شده اید، پس از مدت های مدیدی می توانید آن را دریابید و دقیقاً متوجه شوید که در چه موقعیی هستید!
● متولدین شهریور (سنبله):
با افرادی که در زندگی تان هستند رابطه خوبی خواهید داشت.فرصت بسیارخوبی برای فعالیت های گروهی است و می بینید که در این فعالیت ها بیشتر از فعالیت های تک نفری موفق هستید.بهترین زمان برای نامزدی و ازدواج است.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز ماه نو می شود و بر زندگی کاری شما اثر می گذارد.ماه نو همیشه فرصت خوبی است که تغییراتی داده و مجدداً از نو شروع کنیم.پس فکر کنید چگونه می توانید این کار را انجام دهید.ممکن است زمان آغاز پروژه جدید کاری فرا رسیده باشد.اگر در فکر درخواست برای کاری هستید که از نظر حقوقی بهتر باشد و یا احساس بهتری در آن داشته باشید،اکنون زمان آن است که کاری در رابطه با آن انجام دهید.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز ماه نو در برج حوت می باشد.این قسمت از چارت شما به احساس عاشقانه،خلاقیت و فرزندان مربوط می شود.جذب فردی می شوید که نمی توانید درمقابل اش مقاومت کنید.نمی خواهم این احساس تان را خراب کنم اما سعی کنید واقع بین باشید و تحت تاثیر احساسات قرار نگیرید.باید سعی کنید کارها را با متانت و آرامش انجام دهید.
● متولدین آذر (کمان):
امروز ماه نو در خانه اسفند پدیدار میشود که خانه خانه و خانواده شماست. اگر احساس می کنید که از بعضی از عزیزان مدتی غافل بوده اید می توانید امروز آنرا جبران کنید. اگر مشتاقید که تغییرات اساسی در زندگی خود بدهید، با آنهائیکه به آنها هم مربوط می شود شروع به صحبت کنید تا ببینید نظرات شما با آنها همگونی دارد یا نه. اگر نیست، ممکن است که همه چیز از هم پاشیده شود.
● متولدین دی (بز):
امروز خورشید به سمت برج حوت حرکت کرده است و ماه نو نیز در همین علامت قرار دارد. از جایی که این قسمت از چارت شما مربوط به مسافرت های کوتاه و روابط خواهر و برادر است، شاید از شما خواسته شود تا با خانواده به مسافرت رفته و یا ممکن است تصمیم به دیدن کسی که مدت هاست ندیده اید، بگیرید. هر دوی شما از این ملاقات خوشحال خواهید شد.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
ماه نو در اسفند با عنصر آب قرار می گیرد و این قسمت از چارت شما به موضوعات مالی دارایی و نیروی انسانی مربوط می شود و باید بر مشکلات فائق شوید . مهم آن است که با اعتماد به نفس عمل کنید زیرا هر نوع کوتاهی از طرف شما زیانبار است .
● متولدین اسفند (ماهی):
این ذره ای از یک روز به یادماندنی است که خورشید به حوت وارد شده است. و این یک ماه کاملاً‌ جدید است. و طبق همان علامت از دور چشمک می زند. این یک ترتیب ایده ال برای شروع تازه در هر زمینه ای است که بخواهید نظرات و ایده هایی که به شما ضربه می زنند در حال اثر گذاری به زندگی چند سال دیگر شما هستند بنابراین هر چیزی را که فکر می کنید مهم است یادداشت کنید.