یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۷

● متولد فروردین (بره): عطارد در برج مردی با دلو است. بهترین زمان برای فعالیت های گروهی است. اگر مجرد هستید افراد زیادی جذب شما می شوند. ● متولدین اردیبهشت (گاو): یکی از رابطه هایتان …

● متولد فروردین (بره):
عطارد در برج مردی با دلو است. بهترین زمان برای فعالیت های گروهی است. اگر مجرد هستید افراد زیادی جذب شما می شوند.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
یکی از رابطه هایتان محکم تر می شود و در مسائل کاری یا خلاق گاهی مسیرتان را گم می کنید.اگر تصمیمی گرفته اید که کاری را انجام دهید و در ابتدا کسالت آور بود تعجب نکنید . به خاطر دارید که پذیرفته اید که شما کارها را درست انجام می دهید . بنابراین در پایان روز می بینید که نگرانی ها از بین می روند و همه چیز خوب می شود.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
بهتر است برای کمک به دیگران تقاضا کنید، یا دیگران را بخندانید و دیگران از این خصوصیت شما لذت می برند.
● متولدین تیر (خرچنگ):
قسمت مسائل و مالی چارت شما را برج مردی با دلو کنترل می کند،بنابراین امروز،روز استراحت است،ذهن تان بی وقفه کار می کند.همسرتان ایده های جالب و کارآمدی دارد.
● متولدین مرداد (شیر):
صدای چکاوک شمشیر بین مرکوری و مارس موجب پدید آمدن طغیان و شعله ور شدن آتش خشم و درگیری در این روز است. بهتر است از گفتن کلمات بیهوده بپرهیزید. چنان چه در این روز با افراد قدرت مندی معامله می کنید احتیاط لازم را به عمل آورید زیرا ممکن است به راحتی نسبت به شما برانگیخته شوند. اگر مشغول کاری هستید احساس بیهودگی خواهید کرد. مانند گربه ای که تلاش در گرفتن دم خود دارد.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز سعی کنید در کارها بیش از حد عجله نکنید زیرا حتماً اشتباه می کنید.اگر هم چندین کار را با هم انجام می دهید و وقتی ندارید و در دقایق آخر کار هستید،و مرتباً ساعت رانگاه می کنید باز هم مراقب باشید.شاید کمی دست و پاچلفتی شوید بنابراین وقتی چیز داغ و یا نوک تیزی را بلند می کنید،مراقب باشید.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز ونوس تغییر مکان داده و وارد علامت آتشین قوچ می شود.این خبر بسیار خوبی برای روابط شماست و بدین معنی است که شما احساس می کنید هر جایی که می روید راحت تر از گذشته می توانید شیرینی و انرژی خود را بروز دهید.هم چنین شما از هر گونه کار تیمی لذت خواهید برد و اگر قصد نامزدی یا ازدواج دارید زمانی مبارک تر و شادتر از این زمان نخواهید یافت.
● متولدین آبان (عقرب):
ونوس وارد قسمت کارهای روزمره،سلامتی و رابطه با همکاران چارت شما می شود.بنابراین در چهار هفته آینده نهایت استفاده را ببرید.این دوره بهترین زمان برای بهتر کردن رژیم غذایی،ترک کردن عادت های بد وتناسب اندام می باشد.البته تمام این ها اراده قوی می خواهد اما سعی کنید حتماً با آنها روبرو شوید.
● متولدین آذر (کمان):
ونوس بزودی خانه عوض می کند و به خانه فروردین می رود که خانه عشق و بچه ها و خلاقیت است. اگر یک آذری مجرد هستید ممکن است بزودی دیوانه وار عاشق شوید و شما از برداشتن اولین قدم تری هم نخواهید داشت. در واقع، همه شما می توانید الهام بخش شروع کارهایی باشید که زندگی شما را غنی تر می کند. پس آذری عزیز شجاع، باشید و بدنبال طلا بروید.
● متولدین دی (بز):
هم اکنون مرکوری از علامت جدی به علامت دلو تغییر مکان داده است و این یک خبر خوب در رابطه با مسائل مالی شماست. اگر کسی به شما مقروض است به طرز بسیار جالبی بدون این که عصبانی شوید بدهی های عقب مانده پرداخت می شوند.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز ونوس به طرف فروردین با عنصر آتش می رود و به قسمت ارتباط خواهر و برادر و همسایگان چارت شما مربوط می شود . در هفته های آینده به عقاید و پیشنهادات دیگران بیشتر علاقه مند می شوید و همینطور بسیار انعطاف پذیرتر از قبل می شوید . به نظر می رسد که بسیار خواستار کارهای اجتماعی وگروهی هستید و ارتباط جدید مجذوب کننده برقرار می کنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
عطارد به برج دلو رانده شده است . بنابراین دومین یکشنبه در یک ردیف است . زمانی که شما انزوا و راحتی خانه را انتخاب کرده اید از هر نظر شما ممکن است شبیه به یک مجسمه باشید. اما خالق شما سلولهای خاکستری تان را اداره می کند این طور نیست.