چگونه می‌توان آمریکایی بود؟

وقتی خصوصیات آمریکایی بودن را بررسی می‌کنید، به آسانی متوجه خواهید شد، این مردم برجسته دنیا چندین نکته دارند که به آسانی می‌توان آنان را از سایر مردم دنیا تفکیک کرد! ▪ از دوران …

وقتی خصوصیات آمریکایی بودن را بررسی می‌کنید، به آسانی متوجه خواهید شد، این مردم برجسته دنیا چندین نکته دارند که به آسانی می‌توان آنان را از سایر مردم دنیا تفکیک کرد!
▪ از دوران کودکی بدون اینکه به کلاس زبان بروند، انگلیسی حرف می‌زنند!
▪ هرگز زبان اصلی خودشان را که «آپاچی» است بلد نیستند.برای همه مردم دنیا، درس رژیم غذایی و اندازه‌های بخش‌های مختلف بدن را تعیین می‌کنند ولی اکثر آنان هیکلی چهار برابر آدم حسابی دارند!
▪ از نظر ضریب هوشی آنچنان بالا هستند که اگر ۲۷ دلار خرید کنید و ۳۰ دلار پول بدهید برای محاسبه باقیمانده پول شما، شش دفعه در ماشین حساب می‌زنند، آخرش هم چهار دلار پس می‌دهند!
▪ وقت غذا خوردن شش تا کارد و چنگال و قاشق سر میز می‌گذارند و با یک دست غذا می‌خورند!
▪ فریاد صلح و دوستی می‌زنند و در همه جای دنیا جنگ راه می‌اندازند.
▪ ادعای آزادی می‌کنند و در بسیاری از شهرهای آمریکا، آفتاب که غروب می‌کند، جرأت وارد شدن در خیابان‌های مرکزی شهر را ندارید! و در بعضی قسمت‌ها حتی در هوای آزاد هم اجازه سیگار کشیدن ندارید!!
▪ بدون توجه به شأن مجلس و محل، در لباس پوشیدن دست هر بی‌خیالِ ژنده‌پوشی را از پشت بسته‌اند.
▪ اکثر پست‌های مهم مملکت را افرادی با اصالت غیرآمریکایی اشغال کرده‌اند (فرماندار ایالت وسیع و بزرگ کالیفرنیا را هنرپیشه‌‌ای از دهات شهر وین – اتریش به عهده دارد).
▪ مدعی تکنولوژی مدرن و مراقبت‌های ویژه و پلیس‌های دوره دیده هستند ولی کامپیوتر اداره مهاجرت قادر نیست بفهمد شما چه زمانی وارد یا خارج کشور شده‌اید و به آسانی می‌توان از این سدهای حفاظتی گذر کرد و یازده سپتامبر درست کرد!