نرم افزار MySecurityVault Pro v۳.۰۸

بسیاری از نرم افزارها به کاربران توانایی برقراری امنیت و حفظ حریم شخصی خود را با شیوه ها و متد های گوناگون می دهند. یکی از مهمترین مواردی که در سیستم های کامپیوتری و در میان کاربران …

بسیاری از نرم افزارها به کاربران توانایی برقراری امنیت و حفظ حریم شخصی خود را با شیوه ها و متد های گوناگون می دهند. یکی از مهمترین مواردی که در سیستم های کامپیوتری و در میان کاربران کامپیوتری مورد توجه قرار می گیرد مساله احراز هویت (Authentication) می باشد که در بیشتر موارد به صورت نام های کاربری و رمزهای عبور مورد مشاهده کاربران قرار می گیرد. حفاظت از رمزهای عبور در بسیاری از موارد در دسته مواردی می باشد که یک کاربر ممکن است با رعایت نکردن آن خود و یا حتی یک شرکت را نیز دچار مشکل نماید. MySecurityVault Pro نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت و نگهداری رمزهای عبور کاربران سیستم های کامپیوتری در قسمت های مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار دیگر نیازی نیست تا کاربران برای ورود به هر وب سایت و یا بخشی دیگر رمزعبور و نام کاربری خود را وارد نمایند.
در این نرم افزار کاربران رمزهای عبور را به صورت ایمن و ذخیره شده قرار می دهند تا در زمان ورود به یک وب سایت به صورت خودکار نام کاربری و رمز عبور در فیلد های مورد نظر وارد شود. کاربران با معرفی وب سایت ها و رمزهای عبور و نام کاربری مربوط به آن وب سایت در قسمت مدیریت رمزهای عبور نرم افزار به راحتی قادرند تا این ویژگی را برای خود ایجاد نمایند و حتی دیگر نگران فراموشی رمزهای عبور خود و نام های کاربری مختلف خود در وب سایت های گوناگون نباشند. از دیگر ابزارهای موجود در این نرم افزار می توان به ابزار جست وجو و پویش سیستم به منظور کشف نقاط حساس و رمزهای عبور مربوط به این قسمت ها اشاره نمود تا کاربر را در صورت فراموشی چنین بخش هایی، آگاه سازد. این نرم افزار محصولی از شرکت WhiteCanyon Inc می باشد.