Canon Powershot G۱۰

● مهم‌ترین مشخصات: ▪ حسگر ۷/۱۴ مگاپیکسلی ▪ زوم اپتیکال تا ۵ برابر ▪ زوم دیجیتال تا ۴ برابر ▪ لرزشگیر تصویر اپتیکال ▪ برخورداری از پردازشگر تصویر DIGIC IV ▪ ماکسیمم حساسیت ایزو ۱۶۰۰ ▪ …

● مهم‌ترین مشخصات:
▪ حسگر ۷/۱۴ مگاپیکسلی
▪ زوم اپتیکال تا ۵ برابر
▪ زوم دیجیتال تا ۴ برابر
▪ لرزشگیر تصویر اپتیکال
▪ برخورداری از پردازشگر تصویر DIGIC IV
▪ ماکسیمم حساسیت ایزو ۱۶۰۰
▪ نمایشگر ۳ اینچی با رزولوشن ۴۶۰ هزار پیکسل
▪ وزن برابر ۳۵۰ گرم
▪ طول، عرض و ضخامت برابر ۴۶×۷۸×۱۰۹ میلی‌متر
دوربین مدل G۱۰ سومین عضو از خانواده دوربین‌های Powershot محسوب می‌شود که نسبت به مدل قبلی (G۹) از نظر طراحی، رزولوشن ال‌سی‌دی و نحوه کنترل بهبود یافته است. استفاده از یک لنز وسیع در این دوربین توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
G۱۰ کیفیت ساخت مطلوب و طراحی زیبای سری G را حفظ کرده است. این دوربین ۷/۱۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال تا ۵ برابر از سیستم لرزشگیر تصویر اپتیکال نیز بهره می‌گیرد. با وجود پردازشگر تصویر DIGIC IV (آخرین نسل پردازشگرهای تصویر کانن) این دوربین تصاویری واضح و باکیفیت تولید می‌کند و عمل فوکوس اتوماتیک نیز با سرعت بیشتر انجام می‌‌شود. استفاده از این دوربین در حساسیت ایزو پایه و ماکسیمم کنتراست، نتایج مطلوبی به همراه دارد. نمایشگر ۳ اینچی ال‌سی‌دی این دوربین از نوع Pure Color با رزولوشن ۴۶۰ هزار پیکسل نیز به نمایش هرچه با کیفیت‌تر عکس‌ها کمک می‌کند.
تمام قسمت‌های بدنه این دوربین به جز درب باتری و پوشش پورت‌ها، فلزی و به رنگ مشکی است. این ویژگی‌ها، ظاهری کلاسیک به G۱۰ بخشیده است‌. تمام فلزی بودن بدنه باعث افزایش ۴۰ گرمی وزن این دوربین نسبت به مدل پیشین شده است‌. این دوربین فشرده طراحی شده است و کاربر هنگام در دست گرفتن آن احساس راحتی می‌کند.
G۱۰ از یک باتری ۱۰۵۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند که شارژ کامل آن حدود ۱۴۰ دقیقه طول می‌کشد. این دوربین از کارت‌های حافظه SD/SDHC، MMC، micro SD و mini SD پشتیبانی می‌کند.