بیمار رسوای رو به مرگ تاریخ

در کرۀ خاکی ما چه می گذرد ؟ این چه مصیبتی است گریبان مردم را گرفته رهایش نمی کند ؟ ستم و بی عدالتی ، شقاوت و ددمنشی فرا تر از حد تصور گشته است . نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد عالم پیر …

در کرۀ خاکی ما چه می گذرد ؟ این چه مصیبتی است گریبان مردم را گرفته رهایش نمی کند ؟ ستم و بی عدالتی ، شقاوت و ددمنشی فرا تر از حد تصور گشته است .
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد
در کرۀ خاکی ما چه می گذرد ؟ این چه مصیبتی است گریبان مردم را گرفته رهایش نمی کند ؟ ستم و بی عدالتی ، شقاوت و ددمنشی فرا تر از حد تصور گشته است . رفتار حیوانی امپریالیسم با انسان ها راه هر گونه پیشرفت ، ترقی و نوآوری را در تمامی زمینه ها مسدود ساخته است . تارجگران بین‌المللی برای تداوم حاکمیت ننگین خود چه جنایت های شنیعی که در اقصی نقاط دنیا نمی کنند...
راه مبارزه را با هزاران ترفند سد نموده با انسداد آن برای حفظ وضع موجود و تداوم حاکمیت ظالمانه‌ی سرمایه از کاربرد هیچ حیلتی رویگردان نیستند . چاره جز در آگاهی زحمت کشان به منافعی تاریخی خویشتن آنگاه اتحاد و مبارزه حول مبرم ترین نیاز روز راه دیگری نمی تواند باشد .
امپریالیسم و کارگزاران مزدورش نیز درست چشم اسفندیار خود را در این مطلب یافته از هرگونه فعالیتی که منجر به آگاهی توده های مردم به منافع تاریخی خود گردد ، به شدت و با سبعیت تمام جلوگیری می نماید . و با محیلانه ترین حیلت ها باعث انحرا ف افکار عمومی می شود . موج عظیم و سر سام آورتبلیغات شبانه روزی رسانه های بین المللی غارت گران جهانی را در عرصه های گوناگون می بایست در این راستا ارزیابی نمود .
ـ معهذا وظیفه ی تعطیل ناپذیر نیروهای مترقی چیست ؟
مرعوب نشدن به قدرت و امکانات عظیم شرکت های غول پیکر فرا ملیتی ، با تلاشی پیگیر با امکانی ولوناچیز جهت پاشیدن بذر دانش ، خرد و افکار ترقی خواهانه در اعماق جامعه و اعتقاد عمیق به نیرو ی لایزال توده ها و ایمان خلل ناپذیر به پیروزی زحمت کشان . چرا که چرخ حرکت تاریخ در تحلیل نهایی به نفع توده های ستمکش است .
همگان خواهند دید ...
صادق شکیب