سفینه فضایی در غرب وحشی

«کاوبوی‌ها و بیگانه‌های فضایی» یک کمدی وسترن علمی- تخیلی است. «رابرت داونی جونیور»، نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند. فیلم دو نوع (ژانر) سینمایی وسترن و فضایی را با هم مخلوط می‌کند …

«کاوبوی‌ها و بیگانه‌های فضایی» یک کمدی وسترن علمی- تخیلی است.
«رابرت داونی جونیور»، نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند. فیلم دو نوع (ژانر) سینمایی وسترن و فضایی را با هم مخلوط می‌کند تا یک کار سرگرم‌کننده ارائه دهد. قصه فیلم براساس کتاب مصور «فرد وان‌لنته» نوشته شده است. خط اصلی قصه درباره نبردی سخت در غرب وحشی است. این نبرد میان یک قبیله سرخ‌پوست و ساکنان جدید سفیدپوست در می‌گیرد.
داونی جونیور در فیلم نقش یک مامور نظامی بازنشسته را بازی می‌کند که می‌خواهد بین دو طرف صلح برقرار کند. با سقوط یک سفینه فضایی در محل درگیری، وضعیت کاملا به هم می‌ریزد. موجودات بیگانه فضایی بین دو طرف درگیری گیر می‌افتند. سرخ‌پوست‌ها و سفیدپوست‌ها که گیج شده‌اند، نمی‌دانند این موجودها چه کسانی هستند و با کدام یک از طرف دعوا خواهند بود.
داونی جونیور تابستان امسال با ایفای نقش مرد آهنی درفیلم حادثه ای و ماجراجویانه «آیرون‌من»، موفقیت زیادی کسب کرد. قرار است او در قسمت‌های بعدی فیلم هم این نقش را بازی کند.

کیکاووس زیاری