فلوت کوچک من

خدمت‌تان عرض کنم، بنده متولد مهرماه ۱۳۱۰ هستم و از زمان طفولیت با وجود داشتن خانواده‌ای مذهبی به موسیقی، مخصوصا موسیقی عربی علاقه داشتم. با فلوت کوچک ساز می‌زدم و از کلاس پنجم …

خدمت‌تان عرض کنم، بنده متولد مهرماه ۱۳۱۰ هستم و از زمان طفولیت با وجود داشتن خانواده‌ای مذهبی به موسیقی، مخصوصا موسیقی عربی علاقه داشتم. با فلوت کوچک ساز می‌زدم و از کلاس پنجم دبیرستان برای اولین‌بار من در رادیو سولو زدم و در همان زمان تنها فلوتیست بودم و با فلوت بزرگ سولو می‌زدم. در آن زمان برنامه‌های رادیویی زنده اجرا می‌شد و کمتر از نوار استفاده می‌کردند. حالت عرفانی موسیقی من هم به خاطر این است که در محله ما آرمان‌های مذهبی زیاد بود و جلسات روضه‌خوانی و سینه‌زنی و... برگزار می‌شد. اگر می‌خواهید از این روزها هم بدانید، باید بگویم هرگاه فرصت کنم می‌نویسم. در حال حاضر ۱۴-۱۳ اثر آماده است که بعضی شعر دارند و بعضی ندارند. منتظر اسپانسری هستم که متاسفانه اکثر اسپانسر‌ها و خواننده‌ها شرایط خاص دارند که از نظر مالی با انتظارات ما مطابق نیست و یکی از معضلات ما همین است که اکثر کمپانی‌ها هم دیگر کاری انجام نمی‌دهند.
خاطره‌ای هم اگر بخواهید؛ در یکی از روز‌های ضبط دوره عالی از علی‌اکبر خان خواستم سه گاه بنوازد. گفت چه سه گاهی بزنم؟ یک سه گاه داریم برای دوره اول هنرستان. یک سه گاه برای دوره دوم هنرستان، یک سه گاه برای دوره عالی و یک سه گاه هم برای دل من و دل تو... که من خواهش کردم، سه گاهی بزنید برای دلم و دل خودتان.