دم غروب تعبیر خواب

آقای عزیزی، سلام. امیدوارم که حالتان خوب باشد. روزهای گرم تابستان هم که دارند تمام می شوند و روزهای سرد پائیزی از راه می رسند. هنوز تابستان نرفته چقدر دلم تنگ شده برای این همیشه …

آقای عزیزی،
سلام. امیدوارم که حالتان خوب باشد. روزهای گرم تابستان هم که دارند تمام می شوند و روزهای سرد پائیزی از راه می رسند. هنوز تابستان نرفته چقدر دلم تنگ شده برای این همیشه مهربان و گرم!
یاسمن رضائیان
من همین گوشه و کنارها نشسته ام. نگاه کن تا شاید تو پیدایم کنی. همین گوشه و کنارها، زانوهایم را بغل گرفته ام و منتظر صدای آمدن کسی هستم. به خواب هایم فکر می کنم و اینکه اگر تعبیر شوند تو هرگز نخواهی رسید. من از خواب هایم می ترسم. فانوسی به من بسپار که حتی روزهایم نیز به درد تاریکی دچار شده اند. پنجره ای به روی افکارم باز کن تا از خلسه بیرون بیایم. من دلم می خواهد خورشیدی داشته باشم تا هیچوقت شب در میان دلمشغولی هایم خانه نسازد،. من دلم بهانه ای می خواهد تا بشکند چیزی که در گلویم گیر کرده. می دانی چند وقت است صدای هق هق خودم را نشنیده ام؟
من دلواپس رؤیاهایم هستم. نکند در میان این همه تاریکی از غصه دق کنند، من خوشم با تمام رؤیاها و آرزوهایم، اگر این تاریکی بگذارد!
«به امید دیدار و خدانگهدار»
خیلی دلم به حال خودم می سوزه
می دونی چرا؟
حالا بهت می گم، این همه سال از خدا عمر گرفتم ولی تازه فهمیدم که بابا راست می گن«آقا غریبه» نه اینکه قبلا فکر می کردم دروغ می گن نه. منظورم اینه که تازه درک کردم که بابا «آقا غریبه».
شاید این جمعه بیاید شاید نه.
خدا کند که بیایی. آمین.

میثم هوشمند