قاب عکس دیجیتالی به همراه پرینتر داخلی

برای شکار لحظه ها از چه وسیله ای استفاده می کنید؟! خب مسلم است. از دوربین های دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری. حالا یک پیشنهاد بهتر به شما می کنیم. از این پس می توانید از قابهای دیجیتالی …

برای شکار لحظه ها از چه وسیله ای استفاده می کنید؟! خب مسلم است. از دوربین های دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری. حالا یک پیشنهاد بهتر به شما می کنیم. از این پس می توانید از قابهای دیجیتالی که قابلیت نمایش چندین عکس را دارند استفاده کرده و در پایان یک پرینت زیبا نیز از تصویر خود داشته باشید. هم اکنون قابهای دیجیتالی زیادی در بازار موجود می باشند .
اما محصول جدید شرکت Prinsics به دلیل داشتن ویژگی های خاص از بقیه هم نسلانش متمایز است. از این ویژگی ها می توان به قابلیت ارتقا آن به slot های SD , MS , MMC , XD نام برد. از همه جالب تر آنکه شما می توانید با کمک پرینتر داخلی موجود در این محصول تنها با فشرن یک دکمه یک پرینت از تصویر مد نظر داشته باشید و یا عکس دلخواه خود را به پست الکترونیکی خود بفرستید. از قیمت تمام شده این محصول خبری در دسترس نبود اما می توانید مقداری پول معادل با خرید یک دوربین عکاسی دیجیتال بر داشته و به بازار کره بروید. آنجا می توانید سراغش را بگیرید.