سایت‌های دلخواه اینترنت RED - Herring Online htt://www Herring.com

در دنیای تکنولوژ، اغلب آگاهی از آخرین اخبار و نظرات بسیار مشکل است. چون (اقتصاد جدید) به سرعت تغییر می‌کند سایت Red Heming Online معادل یک مجله با همین نام در سایبر اسپیس است که می‌تواند به …

در دنیای تکنولوژ، اغلب آگاهی از آخرین اخبار و نظرات بسیار مشکل است. چون (اقتصاد جدید) به سرعت تغییر می‌کند سایت Red Heming Online معادل یک مجله با همین نام در سایبر اسپیس است که می‌تواند به شما در آگاهی از انقلاب دیجیتالی کمک کرده و تفاسیر و مصاحبه‌های بسیار پرباری را با رهبران این صنعت در اختیار شما بگذارد. ما به تمام کسانی که مایلند اطلاعات کاملی راجع به شرکت‌های پیشرفته دنیا و رسانه‌های جدید، داستان‌های مربوط به آینده صوت در اینترنت، برنامه‌نویسی Java و یا نشر Online سایر موضوعات به‌دست آورند. پیشنهاد می‌کنیم به این سایت مراجعه کنند.
CNN http://WWW.Cnn.Com/
این سایت که اطلاعات آن در تمام طول روز تغییر می‌کند. آخرین اخبار آمریکا و سایر نقاط جهان را در اختیار شما می‌گذارد. علاوه بر عنوان خبرها، گزارش‌های کامل در حیطه‌های ورزش، سرگرمی، تکنولوژی، سیاست، غذا، دارو و مد در این سایت عرضه می‌شوند. برای افرادی که برای خواندن اخبار، وقت زیادی ندارند. چکیده اخبار ارایه می‌شود. اخبار این سایت با پیوندهای مختلف به اطلاعات و سوابق افراد و مکان‌های ذکر شده در اخبار ارتباط دارند. سایر امکانات که در این سایت وجود دارد شامل مکانی برای دریافت واکنش خوانندگان و یک مسابقه روزانه در مورد اخبار است در این سایت همچنین راهنمای کامل برنامه‌های CNN و شبکه‌های CNN در اختیار علاقه‌مندان قارر می‌گیرد.
BBC http://www.bbc.co.uk/
ما این سایت را خیلی می‌پسندیم. شاید به این دلیل که موضوعات مختلفی راجع به مسائل روز در آن یافت می‌شود که طرفداران زیادی دارد. ما ادعا نمی‌کنیم که این سایت، شگفت‌آورترین سایتی است که تاکنون دیده‌ایم. اما استفاده از آن بسار آسان است و شما می‌توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در آن بیابید. در مجموع، اطلاعاتی که در این سایت وجود دارد خیلی مفیدتر از قطعات تجملی چشمک زن در سایت‌های دیگر است.
Shareware.com http://www.shareware.cnet.com/
به نظر می‌رسد که اینترنت دینیا بی‌انتهایی از نرم‌افزارهای رایگان، نرم‌افزارهای Shareware یک آرشیو عظیم با یک رابط ساده است که عملیات یافتن و download کردن نرم‌افزارهای Shareware از شبکه به کامپیوتر را، صرف‌نظر از پلت فرم مورد استفاده، ساده‌تر می‌کند. روش‌های زیادی برای انجام عملیات مذکور وجود دارد. به‌عنوان مثال شما می‌توانید آرشیوها را با استفاده از کلمه کلیدی یا سایت مورد نظر مرور کنید و از وجود محبوبترین نرم‌افزارها Shareware یا محصولات جدید با خبر شوید. شما به کمک خبرنامه Shareware Dispatch که با پست الکترونیکی برایتان ارسال می‌شود. می‌توانید از اخبار جدید مطلع شوید.
Internet Movie Database http://www.imdb.com
بهشت علاقمندان به سینما، این ساده‌ترین راه توصیف این پایگاه داده‌هاست. این سایت با نام (جامع‌ترین منبع رایگان اطلاعات سینما در اینترنت) معرفی شده است و در واقع هم همین طور است. تعداد زیادی فیلم همراه با اطلاعات دیگری درباره هنر پیشه‌ها، کارگردان‌ها، استودیوها، ارزیابی‌ها، موضوعات و غیره معرفی شده‌اند. در حالی که تمام این اطلاعات با هم نیز پیوند دارند.
Northern Light www.northernlight.com
این سایت دسترسی به مقالات ۵۴۰۰ مجله خبری، تجاری و روزنامه‌های دانشگاهی را امکان‌پذیر می‌سازد.
profusion http://www.profusion.com
profusion یک ابرموتور جستجو با عامل‌های (agents) هوشمند است. این موتور برای به‌دست آوردن سرنخ‌هایی به ۹ موتور جستجوی دیگر مراجعه می‌کند. و از عامل‌های خود برای مجزا ساختن آنچه که مفیدتر و مربوط‌تر به مورد جستجو است، استفاده می‌کند. در این سایت انتخاب موتورهای جستجو با شماست: بهترین موتورها، سریعترین موتورها، تمام موتورهای جستجو یا زیر مجموعه‌ای خاص از آنها
Hush Mail http://www.hushmail.com
اگر علاقمندید نامه‌های الکترونیکی را به‌صورت مخفی شده (encrypted) ارسال یا دریافت کنید ولی شکیبایی سر و کله زدن با نرم‌افزارهای لازم برای ایجاد آنها را ندارید. از سایت HushMail دیدن کنید. این سرویس رایگان به کاربران امکان نوشتن، ارسال و دریافت (پیام‌های سری) را از هر مرورگر سازگار با Java می‌دهد. اما به‌خاطر داشته باشید که مخاطب شما نیز باید کاربرد این سایت باشد.
Yahoo!Chat http://www.Yahoo.com/?myHome
این سایت جذاب نیست. اما مانند سایر خصوصیات Yahoo بسیار مفید است. این سایت به مرورگر شما فشار زیادی وارد نمی‌کند. چون هیچ وسیله تجملی در آن وجود ندارد. در این سایت می‌توانید در دو وضعیت Java یا HTML گفتگو کنید. موضوع این گفتوها متنوع هستند. از موسیقی گرفته تا سلامتی و بهداشت و مسائل مربوط به نوجوانان و جوانان، به علاوه، گفتگوهای بین‌المللی هم در این ایت امکان‌پذیر است که بدین وسیله می‌توانید زبان نروژی، ژاپنی ایتالیائی و غیره را نیز تمرین کنید.
TalkCity http://www,talkcity.com/
اگر تازه با Chat آشنا شده‌اید و می‌خواهید درباره آن بیشتر بدانید. Talkcity نقطه آغاز خوبی است. در این سایت نه تنها جلسات آموزشی، بلکه چندین اتاق گفتگو و گروه‌های تبادل نظر وجود دارد. این سایت در مراکز آموزشی خود، سمینارهای رایگان نیز ارایه می‌دهد.
Aol Instant Messenger http://www.aol.com/aim/
این سایت معروفترین سرویس دهنده پیام رسانی فوری است. در این سایت پنجره ویژه‌ای قرار دارد که شما را از کسانی که آماده گفتگو هستند. مطلع می‌کند. امروزه، پیام رسانی فورسی در مقایسه با پست الکترونیکی به‌عنوان روشی سریعتر و آسانتر به‌ویژه در گروه‌های کاری در حال گسترش است.
Askme.com http://www.askme.com
این سایت مثل چندین سایت مشابه موجود در وب، از کارشناسانی که نه برای پول، بلکه برای علاقه، ایجاد وجهه کاری، تبلیغ و غیره دانش خود را با شما در میان می‌گذارند. بهره می‌گیرد. این سایت مدت زمانی که طول می‌کشد تا جوابتان را دریافت کنید و همچنین تعداد سوالاتی که هر کارشناس مشغول بررسی آنهاست را به شما اعلام می‌کند. در این سایت اطلاعات متنوعی از حشره‌کش‌ها تا آشپزی را می‌توانید به‌دست آورید.
FAQ Finder http://ps.superb.net/FAQ/
در این سایت کاربران می‌توانند سؤالاتی را که برای اکثر افراد مطرح می‌شود. همراه با پاسخ آنها، ملاحظه کنند. کاربران شبکه اینترنت، به‌خصوص کاربران گروه‌های گفتگو Usenet، می‌دانند که FAQ کاملترین و جالب‌ترین منبع اطلاعاتی است که شما می‌توانید بیابید. یافتن اطلاعات در این سایت به سرعت امکان‌پذیر نبوده و گاهی زمانبر است. شما یک عنوان یک کلمه کلیدی را تایپ کرده و یا موردی از موضوعات پیشنهادی را انتخاب می‌کنید. سپس FAQ Finder لیستی از تمام FAQهای مربوطه را ایجاد کرده و شما را به آنها پیوند می‌دهد.
ExperCentral http://www.expertecentral.com
در سایت Expert Central همه می‌توانند از معلومات و دانش متخصین مطلع شوند و برای هر موضوعی که تصورش را بکنید. هزاران مشاور وجود دارد. این مشاورها براساس رضایت مراجعه کنندگان قبلی درجه‌بندی شده‌اند، فقط ثبت نام کنید. موضوع مورد نظر خود را تایپ کنید و سوالتان را بپرسید. تا متخصصین به‌طور رایگان به شما پاسخ دهند.
Guru.Net http://www.gurn.net/
GuruNet یک سایت نیست بلکه یک مرکز انتقال رایگان اطلاعات است و با یک کلیک روی هر لغتی که تایپ می‌کنید اطلاعات گسترده‌ای راجع به موضوعات مربوط به آن کلمله را ارایه می‌دهد.
Library Spot http://www.libraryspot.com
این سایت یک ابر مرجع است که می‌توانید با آن بهترین منابع مرجع وب را پیدا کنید. این سایت در مقوله‌ای گوناگون ۱۰۰ فهرست برتر را ارایه می‌کند که شامل مقاله‌هایی برای اموزش انواع تحقیقات و پیوندهایی به بهترین نمایشگاه‌های شبه موزه‌وب هستند
Britanmica.com http://www.britannica.com
در این سایت محتوای دایره‌المعارف بریتانیکا به‌صورت رایگان همراه با مقالات مربوطه از ۷۶ مجله معروف و پیوندهایی به ۱۲۵،۰۰۰ سایت وب در اختیار شما قرار می‌گیرد.
http:/www.inteliheath.cm/IH/ihtH/WSIHW۰۰۰/۴۰۸/۴۰۸.html
طراح این سایت آن را با‌ عنوان (منبع قابل اطمینان) معرفی می‌کند و از آنجای که اطلاعات آن تماما از دانشگاه هاروارد تأمین شده است. این عنوان چندان هم بی‌مسما نیست. شما می‌توانید در بین عناوین مختلف بهداشت و تندرستی از جمله آلرژی‌ها، رژیم‌های غذایی و غیره که در این سایت ارایه شده است، به جستجو بپردازید و یا اینکه یک موضوع خاص بهداشتی را جستجو کنید. عناوین مهم پزشکی و انواع ابزارهای ردیابی که مثلاً به شما در کنترل آسم. فشار خون یا دیابت کمک می‌کنند نیز در این سایت یافت می‌شوند. اگر می‌خواهید از وضعیت جسمانی و تناسب اندام خود مطلع شوید. در یکی از آزمون‌های ارزیابی تندرستی این سایت کشور کنید.
Americas Doctor http://www.americasdoctor.com
در این سایت می‌توانید به‌طور رایگان با یک پزشک گفتگو کنید. اگر چه ما کار را در ساعت اولیه بامداد امتحان نکرده‌ایم. اما طراح این سایت می‌گوید که پزشکان به‌صورت شبانه‌روزی و در تمام روزهای هفته در دسترس هستند. این سایت علاوه بر سرویس‌های Chat، یک فرهنگ واژه‌های پزشکی و یک دائرهٔ‌المعارف دارویی نیز دارد.
Monster.com http://www.monster.com
این سایت یکی از مهمترین و پرطرفدارترین مکان‌های کاریابی در اینترنت است که روزانه هزاران بازدید کننده دارد. این سایت یک پایگاه داده در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در آن به جستجوی شغل مناسبی برای خود بپردازند.
CADALYST http://www.cadalyst.com
مجله CADALYST یکی از معتبرترین مجله‌ها در زمینه طراحی به کمک کامپیوتر است. با مراجعه به سایت این مجله می‌توانید با استفاده از امکانات جستجوی آن، مقالات متنوعی را در زمینه‌های مورد نظر خود به دست آورید. در ضمن با استفاده از این سایت می‌توانید به‌طور رایگان مشترک خبرنامه این مجله شده و آخرین اطلاعات و اخبار را درباره دنیای CAD به‌دست آورید.
Office CAD http://www.officecad.com
در دنیای اینترنت هیچ چیز محال نیست! می‌توانید نقشه‌های ترسیم شده توسط خود را از طریق اینترنت به این شرکت ارسال کنید تا صحت محاسبات و ترسیمات انجام شده، توسط متخصصان مربوطه کنترل شده و نتیجه به شما اعلام شود.