دلبستگی یا تنفر ؟

از هر چیز که دلبسته آن شوی از تو دور می شود . از هر چیز که فرار می کنی سراغ تو می آید.خوب دقت کن ! به اولی وابستگی داری که باشد از تو دور میشود و به دومی وابستگی داری که نباشد سراغت می …

از هر چیز که دلبسته آن شوی از تو دور می شود . از هر چیز که فرار می کنی سراغ تو می آید.خوب دقت کن ! به اولی وابستگی داری که باشد از تو دور میشود و به دومی وابستگی داری که نباشد سراغت می آید این قانون کائنات وهستی است این موضوع چیزی را به میخواهد به تو بگوید اینکه تو نباید وابسته باشی تما م جریانات زندگی طوری قرار داده شده است که وابستگی تو را از بین ببرد.تمام هستی به سمتی می رود که تو را در حد وسط نقطه تعادل نگه دارد.
خواستن و دوست داشتن چیزی با وابستگی فرق دارد. نخواستن با تنفر از چیزی فرق دارد.
حد وسط نقطه تعادل است. این موضوع تو را به سمت خدا می کشد تو فقط باید وابسته و سر سپرده ی خدا باشی و لا غیر . تمام این قوانین می خواهد وحدانیت ویکتایی خداوند را به اثبات برساند.
تو باید فقط وابسته به خدا باشی تو حتی نباید به کلمه_یک فکر _ راه وروش وابسته باشی این ها وسیله هستند وابستگی باید برای خدا باشد.
به هر چیز که وابسته شدی که باشد نابود می شود به هر چیز که وابسته شدی که نباشد خلق میشود پس سعی کن در حد وسط زندگی کنی تنها پناهگاه تو خداست.
وقتی به چیزی وابسته میشوی که باشد از تو دور میشود تو بجایی می رسی که درمانده میشوی وناگهان از این وضعیت خسته میشوی وابستگی را رها می کنی چیزی که خواستی به سرعت به تو خواهد رسید .وگاهی وابسته ای که چیزی نباشد به سراغ تو می آید وخلق میشود وقتی صبر و تحمل کردی وبه نقطه ای رسیدی که از آن موضوع فرار نکردی وبا تمام وجود آن را پذیرفتی که باشد آنگاه آن موضوع محو میشود .تو خود بگو این چه معنا یی دارد؟ این یعنی تسلیم باش تسلیم در برابر خدا .
در حد وسط زندگی کن


فرشته حا تمی مظفری