صعود برق آسا برای خواندن و فراگیری

تندخوانی آرزوی دیرینه ی من از سالهای دور است،به نظر من در ایران خیلی کم لطفی در حقش شده!من چندین ساله که تمام تبلیغات،نیازمندیها(اصفهان) و حتی اینترنت را زیر و رو کردم اما دریغ …

تندخوانی آرزوی دیرینه ی من از سالهای دور است،به نظر من در ایران خیلی کم لطفی در حقش شده!من چندین ساله که تمام تبلیغات،نیازمندیها(اصفهان) و حتی اینترنت را زیر و رو کردم اما دریغ از یک کلاس یا یک آموزشگاه یا یک کلاس ساده!البته قبلاً آموزشگاههای تندخوانی نصرت بود ولی دیگه خبری از اونها نیست!هر جا میری فقط و فقط آموزشگاه زبان!(چه خبره بابا).
کتابهای زیادی در مورد تندخوانی داشتم و خواندم ولی به خاطر ضعف آنها در آموزش دادن بصورت عملی برای من ناکارآمد بودند.حتی چند سال پیش ۳۰ هزار تومان پول برای نوارهای ویدیویی تندخوانی، سیدا(مرد حافظه ی ایران)پرداخت کردم ولی باز اونجور که می خواستم نشد!
کتاب آموزش تندخوانی با روش اویلین وود کتابی بسیار عالی می باشد که برای تمام رده های سنی کاربردی می باشد.من تازه فهمیدم که این چند سال را چقدر اشتباه رفتم!واقعاً یک کتاب با یک ایده ی جدید چقدر می تونه تفاوت ایجاد کنه.با اطمینان می تونم بگم که روش اویلین وود که البته الان اصلاح شده بسیار عالی می باشد.
برنامه ی پویای خوندن اویلین وود که در سال ۱۹۵۹ میلادی آغاز شد،تا کنون مورد تحسین و ستایش سه تن از روسای جمهور آمریکا قرار گرفته و توسط آنان تشویق و ترویج شده است: جان اف کندی ،ریجارد نیکسون و جیمی کارتر.
البته به این روش مهارتهای دیگری در طول این سالها اضافه شده مانند: یادداشت برداشتن به طرز سریع و موفقیت در پاسخگویی به سوالات چهار جوابی.
● بخشی از مقدمه کتاب:
در دنیای امروز،مهارت های معمولی خواندن بی فایده است چرا که میزان اطلاعات،بیش از حد زیاد است.اگر سرعت خوندن شما بطور متوسط ۲۵۰ کلمه در دقیقه است،برای درک مفاهیم مورد نیاز جهت کسب موفقیت در مدرسه یا محل کار،در وضعیت نامطلوبی قرار دارید. در واقع حتی با سرعتی معادل ۴۰۰ تا ۶۰۰ کلمه که میزان بالایی برای مجرب ترین دانش آموزان و بزرگسالان است،همچنان در وضعیت بسیار نامطلوبی قرار دارید.
در آخر از شما خواننده عزیز می خواهم که اگر شما با کلاس،آموزشگاهی،کتابی،نواری و… در زمینه تندخوانی می شناسید به من معرفی کنید حتی اگر در شهر خودتون باشه!

http://tntmoney.wordpress.com