جنیان و جن زدگان

بعد از خوندن این کتاب (حدود یکسال پیش) احساسات عجیبی بهم دست داد نه اینکه جن زده شده باشم! نه!اصلاً، بلکه منظورم تفکراتم نسبت به جن هاست!آخه ما آدما به خصوص در این دور و زمونه عادت …

بعد از خوندن این کتاب (حدود یکسال پیش) احساسات عجیبی بهم دست داد نه اینکه جن زده شده باشم! نه!اصلاً، بلکه منظورم تفکراتم نسبت به جن هاست!آخه ما آدما به خصوص در این دور و زمونه عادت کردیم تا یک چیزی را نبینیم باور نکنیم یا اینکه با شک و ابهام یه جورایی هضمش کنیم.
من بعد از خوندن این کتاب اولین فکری که به ذهنم رسید این بود که “وای چقدر این جن ها موجودات لطیف و بدرد بخوری هستند!! و چقدر می تونند کار ما را راه بندازند! خدایا چقدر خوب می شد اگه برای ما یک جن مسلمون میفرستادی، حالا از جنس لطیف باشه که چه بهتر! اگه هم شیعه دوازده امامی باشه که نورٌ علی نور میشه!”
به جای دیگرش رسیدم، گفتم ” چه جالب، اینها عین خودمون هستند ازدواج، زاد و ولد، عزاداری،جشن و پایکوبی و … البته میدونم که تحلیلم از این کتاب ناقص و دلیلش اینه که این کتاب را خیلی وقت پیش خوندم و یک دیدکلی در ذهنم از اون باقی مونده ولی من بعد از خوندن کتاب خواستم یک چیزی را امتحان کنم و اون این بود که خواندن این کتاب چه تاثیری در تفکر دیگران میذاره ؟ برای همین کتاب را در چند دوره به چند نفر دادم تا مطالعه کنند!
نتیجه اش خیلی جالب بود : همه می گفتند که چقدر جن موجود لطیفیست!! خدایا چقدر خوب میشد که یکیشون را با ما رفیق می کردی تا یکم حال کنیم!!!
با اینکه داستانهای ترسناک از جن و جن زدگان در این کتاب زیاده ولی اون احساس خوب نسبت به جنیان غالب تره!
فهمیدم که تمام این حرفای ما ناشی از علم بسیار کم و همچنین ظرفیت پایینمون در درک جهان ماوراءی می باشد!
کتاب شامل ۴۱۵ صفحه می باشد.
بخشی از مقدمه ی این کتاب :
یکی از مواردی که حس کنجکاوی بشر را به آن مشغول کرده و می خواهد آن را بداند و اشتیاق فراوان نشان می دهد موضوع جن است که چه موجودی است آیا اصلاً وجود دارد یا خیر؟ اگر هست چه وظایفی در عالم هستی دارد،آیا می توان با آنها ارتباط برقرار کرد یا نه؟ شکل و شمایل او چگونه است و هزاران سوال دیگر؟ که در این کتاب سعی شده است به حس کاوشگری خوانندگان پاسخ مناسبی بدهد.


http://tntmoney.wordpress.com