ثروتمندترین مرد بابل

یادش به خیر، وقتی این کتاب را برای اولین بار خوندم، یک احساس زیبای منظم شدن در امور مالی به من دست داد! آنقدر شیفته ی نگارش این کتاب شدم که دو بار دیگر کتاب را خواندم! حتی کار به …

یادش به خیر، وقتی این کتاب را برای اولین بار خوندم، یک احساس زیبای منظم شدن در امور مالی به من دست داد! آنقدر شیفته ی نگارش این کتاب شدم که دو بار دیگر کتاب را خواندم! حتی کار به جایی رسید که یک نرم افزار به نام Ace Money را از اینترنت دانلود کردم و تمام امور مالی را با این نرم افزار انجام دادم! نتیجه بسیار شگفت انگیز بود! (این ماجرا بر می گردد به ۲ سال پیش).
کتاب از یک حالت داستانی با محتوای قوی و جذاب برخوردار است. کتاب حاوی راهنماییهایی عملی و ارزشمندی است که می تواند به رفع کمبودها و مشکلات مالی کمک کند. این کتاب، هم به لحاظ ادبی و هم به لحاظ راهنماییهای مالی و اقتصادی، جالب توجه است.
جای تعجب نیست که پس از پنج هزار سال،یک استاد دانشگاه، دستورات این کتاب را مورد عمل قرار می دهد و چنان نتیجه ی مثبتی بدست می آورد که برای خود او نیز باور کردنش مشکل است!شرح این ماجرای جالب در فصل «لوحه های گلی بابلی» می باشد.
نوشته ی پشت جلد کتاب:
این کتاب پس از انتشار، مورد استقبال بانکها، شرکتهای بیمه، کارفرمایان و سرمایه گذاران قرار گرفت و توسط ایشان،در مقیاس وسیع و به تعداد زیادی توزیع شد. بدین ترتیب میلیونها نفر، با شخصیت معروف «ثروتمندترین مرد بابل» آشنا شدند و از مطالعه ی داستانهای زیبا و آموزنده ی این کتاب لذت بردند. در ضمن بسیاری از آنان دریافتند که رفع کمبودها و مشکلات مالی، کار چندان دشواری نیست …



http://tntmoney.wordpress.com