روش جدید گام به گام در کاهش تاخیرها

سبک نگارش این کتاب با کتابهای دیگر فرق دارد! فرقش هم در این است که اغلب کتابها از این قبیل، حالت مفعول به خواننده اش می دهد ولی در این کتاب همه چیز به صورت پرسش و پاسخ هست و به خواننده …

سبک نگارش این کتاب با کتابهای دیگر فرق دارد! فرقش هم در این است که اغلب کتابها از این قبیل، حالت مفعول به خواننده اش می دهد ولی در این کتاب همه چیز به صورت پرسش و پاسخ هست و به خواننده اش یک حالت پوبا می بخشد، باعث تفکر عمیق و اشتیاق می شود.
نویسنده در بخشی از مقدمه میگه:
در این کتاب شما را با ابزاری آشنا می کنم تا به کمک آن بر تنبلی و بی حالی غلبه کنید. اما خواندن تنها کافی نیست. هدف من این نیست که درک شما را از مسئله افزایش دهم. به جای آن قصد دارم رفتار شما را تغییر دهم، آن هم به اندازه زیاد. بدین منظور، باید آنچه را که می خوانید در زندگی خود عملاً به کار برید و این نیز امکان پذیر نیست مگر آنکه فهرستی از کارهای خود را تهیه کنید.
لازم نیست نگران شوید که برای انجام این همه کاری که در پیش دارید وقت و نیرو از کجا خواهید آورد. نگران تعیین اولویتها هم نشوید. تا این مرحله کافیست فهرستهای پیشنهادی را تهیه کنید (در کتاب مفصل توضیح داده شده)، فهرست کارهایی که باید انجام می دادید، دوست دارید انجام دهید و به هر دلیل انجامش را به تعویق انداخته اید. آنگاه وقتی فهرست ها را روبروی خود می گذارید و کتاب را می خوانید به این نتیجه می رسید که نویسنده از مثالها و مفاهیم فرضی و مجرد صحبت نمی کند، درباره خود شما حرف می زند! خواهید دید که تنها نظریه پردازی نمی کند، بلکه درباره موانع ذهنی و روانی حرف می زند که شما را از رسیدن به آن شخصی که مایلید باشید باز می دارد.

http://tntmoney.wordpress.com/