تجارت در اینترنت

این کتاب بسیار عالی نگاشته شده و دلیل ساده اش وجود مثالها،آمارها و تصاویر زیادی است که “تجارت در اینترنت” را بسیار ساده و زیبا توضیح داده.من به تمام صاحبان سایت،تبلیغ کنندگان،صاحبان …

این کتاب بسیار عالی نگاشته شده و دلیل ساده اش وجود مثالها،آمارها و تصاویر زیادی است که “تجارت در اینترنت” را بسیار ساده و زیبا توضیح داده.من به تمام صاحبان سایت،تبلیغ کنندگان،صاحبان فروشگاههای اینترنتی،حتی صاحبان وبلاگ! خواندن این کتاب را توصیه می کنم.
در اینجا فقط مقدمه بسیار زیبای نویسنده کتاب، آقای دکتر علی پرنده را قرار می دهم :
نوشتن این کتاب کمی سخت تر از آن بود که تصورش را می کردم. حتی با این که بارها سمینار تجارت در اینترنت را برگزار کرده ام و برای این کار جزوه هایی نیز داشتم، باز هم با مسائل جدید و جالبی روبرو شدم که هر کدام سختی خود را داشت. ولی سخت ترین کار در تمام این ۹ ماه، دست و پنجه نرم کردن با زندگی روزمره بود. یک پا در اسپانیا و پای دیگر در ایران، فقط یک پا در آمریکا کم داشتم و در تمام این مدت هم می بایست، با یک تیروئید فعال، ضربان قلب ۱۱۵ و همکاران و دوستانی در سازمان مدیریت صنعتی، نیز مدارا می کردم.
زندگی من تا به امروز پیچ و خمهای جالب و ناخوشایندی داشته است، ولی اگر به غیر از این بود، زندگی نبود. اینترنت هم زندگی و خون خود را دارد: از دزد تا دوست و از فامیل تا غریبه!
در این کتاب من سعی کرده ام تا از راه های مورد نیاز برای موفق بودن را توضیح دهم و شما را از فریب خوردن آگاه کنم. به عقیده من تحصیلات دانشگاهی (برعکس مدرسه) آن است که شما به دنبالش می روید. اینترنت هم فرقی ندارد و بستگی به پشتکار شما دارد!
موضوعات کلی که در این کتاب مطرح می شود عبارتند از:
▪ راه موفقیت برای تجارت در اینترنت
▪ واردات و صادرات از طریق اینترنت
▪ فروشگاه و فروش مجازی

http://tntmoney.wordpress.com