حامد نصرآبادیان

فارغ التحصیل گروه نمایش دانشکده هنر و معماری تهران ؛ فارغ التحصیل مدرسه پانتومیم "Canada College" و آکادمی حرکت کاراکتری ارمنستان. حامد نصرآبادیان در هفتم شهریور سال پنجاه و دو در یکی …

فارغ التحصیل گروه نمایش دانشکده هنر و معماری تهران ؛ فارغ التحصیل مدرسه پانتومیم "Canada College" و آکادمی حرکت کاراکتری ارمنستان.
حامد نصرآبادیان در هفتم شهریور سال پنجاه و دو در یکی از شهرهای خراسان به دنیا آمد. وی در سال هفتاد و هشت از گروه نمایش دانشکده هنر و معماری تهران فارغ التحصیل شده و مشغول تدریس واحدهایی همچون «پانتومیم، حرکت، بدن، تربیت حس»، گروه نمایش همان دانشگاه و دانشکده هائی همچون اراک و تبریز شد.
حامد کارگاه های آموزشی پانتومیم متعددی را در ایران و خارج از ایران برگزار کرده و چند فصلی است که با کالج PERA استانبول در همین زمینه همکاری می نماید.
در پرونده کارش بیست و نه نمایش اجرایی دارد که اولین آن به سال ۷۱ باز می گردد، همچنین نمانش گوش های گئومائا در سالن فارابی و آخرینش اکتبر سال ۲۰۰۶ در سالن پرا نمایشی است ضد جنگ با نام نغمه های صلح
فعالیتش در تلویزیون نیز به سال ۷۲ باز می گردد و کارهایی در راستای بازی های بدون کلام مجموعه هایی چون: «پانتومیم های زمستانه ۷۶»، «پ مثل پانتومیم ۷۹» و ... وی طراحی حرکات یک کار سینمایی مشترک بین ایران و کانادا را نیز بعهده داشنه است.
نصرآبادیان طراح و مؤسس نخستین مدرسه پانتومیم ناشنوایان ایران است او پایان هر سال تحصیلی با دانشجویان خود پرفورمنس هایی را خارج از چارچوب کلاس در فضاهایی همچون زیر آب – دریا – کویر و ... اجرا می کند، که از آن جمله می توان به: پازل - نامه ها - خشکی - ... اشاره کرد.
وی بجز نمایش در زمینه های نوازندگی و آهنگسازی، خوشنویسی، عکاسی تیز فعالیت می کند و گره ارتباطش با دنیای ورزش از نوجوانی بوده او عضو هئیت کاراته و شنا و شیرجه نیز می باشد.

وبلاگ شخصی حامد نصر آبادیان : http://www.mime.blogfa.com/