از  اول تا پانزدهم خرداد ماه  ۱۳۸۷

● فروردین تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد به کسی دل بسته ای او در کنار توست. از زندگی لذت ببر. آدم خوش شانسی هستی. نعمت های زیادی در اطرافت وجود دارد پس …

● فروردین
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد
به کسی دل بسته ای او در کنار توست. از زندگی لذت ببر. آدم خوش شانسی هستی. نعمت های زیادی در اطرافت وجود دارد پس نباید غصه بخوری. دنبال دردسر نرو و به تحریک اطرافیان توجه نکن. آرام باش و به دیگران و احساسات شان احترام بگذار. حواست به زندگی خودت باشد. می خواهی کاری را شروع کنی، خوب فکر کن تا اشتباه نکنی. با بزرگ ترها مشورت کن. یادت باشد کارها هیچ وقت با بگو و مگو درست نمی شود، با صبر و شکیبایی امور زندگی بهتر نظم می یابد. پس بر اعصاب خود مسلط باش. زمان به نفع توست. نذرت را ادا کن. در فکر خرید و فروش چیزی هستی تا ماه دیگر صبر کن مشتری خوبی پیدا می شود. در مورد ازدواج خیلی فکر می کنی. رنگ های روشن برایت مناسب است. به تو جذابیت، قدرت، اعتمادبه نفس و عشق و امید می دهد. امسال سال جدیدی است با افکار جدید دوباره متولد شو.
● اردیبهشت
درین چمن چو در آید خزان به یغمایی رهش به سرو سهی قامت بلند مباد
فردی جذاب، خوش پوش، هوشیار، اهل رقابت و اهل سوال هستی. خیلی وقت ها فقط در گذشته قدم می زنی و حال برایت وجود خارجی ندارد. رنگ سبز برازنده توست و نشانه امید است و آسیب پذیری تو را کمتر می کند. مدتی است که اتکا به نفس خود را از دست داده ای و در درونت فریادی ابهام برانگیز است، در حالی که این غوغا کاملا بی منطق است و تو خود به آن دامن زده ای. آرام باش زندگی ارزش این همه جنجال را ندارد. از خدا طلب آر امش کن، انسان می تواند همه چیز داشته باشد ولی وقتی آرامش نداری، هیچ فایده ای ندارد. قبل از هر کاری آرام باش، یک لیوان آب خنک بنوش و چیزهایی را که نمی توانی به دست بیاوری، رها کن. ببخش تا بخشوده شوی. خودت را دریاب و با ارامش زندگی کن. شکر نعمت، نعمتت افزون کند. کار وام درست می شود. نذرت تا ۲ ماه دیگر برآورده می شود. در فکر سرو سامان دادن فرزندان هستی. شک و تردید را از خودت دور کن. زندگی زیباست لبخند تو زیبایی ات صد برابر می کند.
● خرداد
در آن بساط که حسن تو جلوه آغازد مجال طعنه بدبین و بدپسند مباد
انسان مانند رودخانه است هر چه عمیق تر باشد آرام تر است. در سال جدید به یک آرامش روحی و جسمی دست یافته ای. همین طور ادامه بده و نگذار کسی یا چیزی آرامش تو را بر هم زند. بدان که تنها یار و یاور واقعی خداست. مسوولیت خود را دریاب و تلاش خود را برای رسیدن به هدفت بیشتر کن و آن چه از دست رنج خود به دست می آوری به دیگرران هم بده تا همه از تو راضی باشند. دل به کاری یا کسی یا چیزی بسته ای و آن را از همه بهتر می دانی، خوشبختانه در این کار از راه درست و منطقی خارج نشده ای و همین عامل موجب موفقیت و کامیابی ات است. بیمارت شفا می یابد اما احتیاج به مراقبت بیشتری دارد. فرزندان موفقی خواهی داشت. زحماتت بی ثمر نمی ماند و بالاخره یک روز جواب خوبی هایت را خواهی گرفت. شخصی احتیاج زیادی به کمک مادی تو دارد اگر می توانی به او کمک کن. روزهای خوبی در انتظار توست. زندگی ات رو به ترقی و پیشرفت است. با توکل به خدا به زودی درهای خوشبختی به روی تو باز می شود. جای نگرانی نیست. وام درست می شود. خرید اتومبیل کمی به تعویق می افتد. به تغذیه خود بیشتر توجه کن. تازگی ها با همه چیز خیلی جدی برخورد می کنی.
● تیر
کمال صورت و معنی زامن و صحت توست که ظاهرت دژم و باطنت نژند مباد
نیتی در دل داری طوری که تمام ساعات زندگی ات را پر کرده است این نیت با کمی صبر و شکیبایی و اراده برآورده می شود و جای نگرانی نیست. فکرهای عالی در سر داری. این افکار باعث پیشرفت کاری و زندگی تو می شوند. همت و پشتکار تو غیرقابل وصف است. خوشبختانه تو مصمم به راه خود ادامه می دهی. چند وقت پیش کاری انجام داده ای که باعث شده دل بسیاری شاد شود. محبت، ایثار، عشق و بخشندگی تو قابل تحسین است. ناراحتی ها به زودی برطرف می شود. تا هفته دیگر نتیجه کاری به دستت می رسد و از آن راضی خواهی بود. از دوستی هدیه ای دریافت می کنی. بگو و مگوهای خانوادگی را تمام کن هر شخصی نظر خود را دارد. همه را محرم اسرار خود ندان. امروز آن ها دوست هستند فردا شاید دشمن بشوند. تا جای ممکن تغییر رویه بده به نفع خودت است. بیمار تا دو هفته دیگر بهتر می شود. خرید و فروش و تغییر شغل و مکان از ماه دیگر سود بیشتری برای تو خواهد داشت کمی صبر کن. فردی هنرمند، اهل قلم، حساس، منطقی، اهل مسابقه و رقابت، پرانرژی، مسوولیت پذیر و دقیق هستی. تردید را کنار بگذار. نسبت به اطرافیان مهربان باشد. در امور علمی پیشرفت قابل توجهی نصیبت می شود. منتظر جایزه و یا تقدیرنامه ای هستی که لیاقتش را داری.
● مرداد
هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بیند بر آتش تو به جز جان او پسند مباد
از موقعیت خودتن راضی نیستی و دوست داری خیلی چیزها را عوض کنی و بهتر از آن ها به دست آوری. پس از همین الان شروع کن. زندگی ات را تغییر بده. توکل بر خدای یگانه و تلاش می تواند راه گشای تو در زندگی باشد، به شرط آن که تابع احساسات و غرور نشوی. استعداد و نبوغ خوبی داری. با اندیشه توانا و تلاش تمام مسایل به زودی حل می شود. کمی خجالتی هستی. اگر کسی را دوست داری شجاعت داشته باش و به او بگو. یادت باشد تنها نکته مهم برای زندگی و احساس خوشبختی کردن، عشق و دوست داشتن است. عشق را ارج بنه و از ابراز آن خجالت نکش. همسر یا فردی از خانواده ات به مسافرت کوتاهی می رود و زود بر می گردد، افراد متظاهر دور و برت زیاد است سعی کن تو مثل آن ها نشوی. همیشه خودت باش در کاری گیر کرده ای که احساس عجیبی در تو ایجاد کرده منتظری که خداوند کمک کند و از این مخمصه نجات پیدا کنی. در آینده به شهرت، ثروت و جاه و مقام خواهی رسید. همسری پاکدامن نصیبت خواهد شد. هنوز مقدماتش آماده نیست اما چند سالی صبر لازم است. پاکی و صداقت تو از زبانزد خاص و عام می شود.
● شهریور
شفا زگفته شکرفشان حافظ جوی که حاجتت به علاج گلاب و قند مبا
در سال گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای. در فکر پیدا کردن راهی برای رسیدن به مقصود و هدف خود هستی پس از فعالیت و تلاش دست برندار. تا آخر تابستان به بیشتر اهداف خود خواهی رسید. ناراحتی های جسمی را حتما با پزشک در میان بگذار و امروز و فردا نکن. استعداد شگرف و خلاقی داری اما متاسفانه زیاد از آن استفاده نمی کنی. اگر ارزش خود را بدانی از زندگی ای برخوردار خواهی شد که همه افسوس آن را می خورند. زیاد برایت مهم نیست دیگران درباره ات چه فکر می کنند. در تصمیم گیری مقاوم و استوار باش و نظرت را سریع عوض نکن. به زودی بر سر دو راهی قرار خواهی گرفت حواست را جمع کن که به دردسر نیفتی. در این ماه حرکت مالی خوبی خواهی داشت. شراکت برایت خوب است. در جوانی کاری انجام می دهی که در پیری از ثمره آن بهره مند خواهی شد. تغییر و تحول برایت خوب است. خبرها و اتفاقات بسیار خوب در راه هستند. فرزندان خوبی خواهی داشت. به زودی آن قدر احساس خوشبختی خواهی کرد که فکر می کنی دنیا مال توست. مسایل زیاد است اما در آخر تو موفق می شوی. امیدوار باش آسمان زندگی ات آبی است. عشق را باور داشته باش. به امید روزهای عالی تر قدم بردار
● مهر
تنم ز رنج فراوان دمی نیاساید دلم ز انده بی حد همی بفرساید
گرمایی به زندگی ات خواهد آمد. می تواند فرزند باشد و اگر هنوز ازدواج نکرده ای رابطه عاطفی خوبی برقرار خواهد شد. در فکر خرید هدیه ای برای کسی هستی که دوستش داری. بیشتر در سفر هستی. یک سفر به خارج از کشور خواهی داشت. امیدت را هیچ گاه از دست نده. اعصاب خودت را بی جهت خرد نکن. به کسی کاری نداشته باش. بیشتر با عقلت عمل کن تا با احساساتت. جشن عروشی در پیش است. دستت به زودی پر از پول می شود. در همه مسایل از خداوند کمک بگیر و او را هیچ وقت فراموش نکن. در کار ساختمان سازی موفقیت های بزرگی در پیش خواهی داشت و شراکت برای تو خوب است. تا دو ماه دیگر اوضاع بهتر خواهد شد. تغییرات کوچکی در راه است. زندگی بالا و پایین خودش را دارد کمی آرام تر باش. از محیط زندگی ات ناراحت هستی و باید تغییرات کلی ایجاد کنی. به زودی محیط زندگی ات بهتر خواهد شد. یک تصمیم گیری مهم داری حتما مشورت کن تا پشیمان نشوی. همسرت به زودی به سفری می رود و می اید. اگر کارت را از دست دادی به زودی دوباره به سر همان کار بر می گردی.
● آبان
بخار حسرت او، چون رود ز دل به سرم زدیدگان، نم باران غم فرو آید
فردی بخشنده، مهربان، دست و دلباز، با ادب، مغرور، قابل اعتماد و دقیق هستی. تردید را از دل بیرون کن و کارهای خود را با توکل به خدای یگانه انجام بده. کسی نیاز به کمک تو دارد کمکش کن. در زندگی تعادل داشته باشد و تلاش خود را بیشتر کن. با زحمت پول به دست می آوری اما احساس خوشبختی نمی کنی. در کاری که نیاز به ریسک دارد مشورت کن. احساس می کنی روی آب زندگی می کنی. در انتظار خواستگاری هستی، به زودی می آید. برای آقایان اگر به خواستگاری بروند موفق باز خواهند گشت. اگر بیماری به خدا توکل کن و در فکر معالجه خود باش. هدف زندگی ات را تعیین کن. زندگی ات خوب خواهد شد و فرزندان موفقی خواهی داشت. در تابستان به آرزوهایت خواهی رسید. اگر با کسی قهر هستی شخصی برای پادرمیانی لازم داری ولی به هر کسی اعتماد نکن. به زودی احساس آرامش خواهی کرد. سعی کن تمام سال را با ارامش پشت سر بگذاری. کاری به زندگی دیگران نداشته باش. داماد خوبی نصیب خانواده ات خواهد شد. سعی کن با مثبت اندیشی زندگی ات را بهتر کنی.
● آذر
زمانه بد هر جا که فتنه ای باشد چو نو عروسی در چشم من بیاراید
چند روزی ناراحتی و نگرانی داشتی، اما به زودی برطرف خواهد شد. تا هفته دیگر خبرهای خوش دریافت می کنی. منتظر مسافر یا شخصی که از تو دور شده هستی، به زودی او را می بینی. با جر و بحث کارها اصلاح نمی شود. تازگی ها در محیط خانواده خیلی عصبی برخورد می کنی. کمی به خود بیا و آرامش خود را حفظ کن. با صبر و شکیبایی امور زندگی نظم بهتری پیدا می کند. زمان بالاخره به نفع تو خواهد شد. رنگ قرمز با طبیعت تو تطابق زیادی دارد. و خلاقیت و شجاعت تو را آشکار می کند. از دوستان و مردمان این زمانه زیاد توقع نداشته باش. راز خود را با هر کسی در میان نگذار. تازگی ها خواب های آشفته می بینی، صدقه را فراموش نکن. به زودی به خواسته قلبی خودت خواهی رسید. مسافرت برایت خوب است. تازگی ها همه چیز یکسان و بی تفاوت شده است احتیاج داری آب و هوا عوض کنی فروش زود است تا تابستان صبر کن مشتری خوبی پیدا می شود. خرید از همین حالا به نفع توست. مقدمات ازدواج هنوز فراهم نیست. مال بزرگ، موقعیت بزرگ، پیشرفت در زندگی برایت وجود دارد. بعضی وقت ها باید نیم من بشوی و زیاد سر به سر این و آن نگذاری. موقعیتی در دوردست یا خارج خواهی داشت.
● دی
زمانه خود بر بود از من آن چه بود مرا به جز محبت جانان که او همی پاید
رنج های فراوانی تحمل کرده ای و از این و آن حرف ها شنیده ای اما سال جدید سالی خوب و پر برکت است. همه چیز به خیر و خوبی پیش می رود. مشورت کردن را فراموش نکن. نذری کرده ای وقت ادا کردنش نزدیک است. اگر چیزی را گم کرده ای پیدا می شود. تجارت، سود آور و مسافرت مفید خواهد بود. کسی که به تو خیانت کرده به زودی سزای عمل خود را خواهد دید. به فکر انتقام نباش. در این ماه تغییر و تحولی برایت پیش می آید ناراحت نشو که باعث خوشحالی ات می شود. هر روز را با نام خدا شروع کن. بدان که خداوند همیشه با توست. در بعضی کارها سخت گیری می کنی. تردید عامل شکست است. با تسلط بر اعصاب و مشورت با بزرگ ترها مسایل خود را حل کن. هنوز پول کافی برای خرید اتومبیل فراهم نشده است. خرید ملک تا اوایل پاییز برایت ممکن است. در کارهایت پیشرفت وجود دارد. بیشتر تلاش کن. کارهای هنری برای بعضی از متولدین دی پول ساز است. بیمار احتیاج به مراقبت دارد. خنده و شادی عامل اصلی سلامت جسم و روح است. زندگی را زیاد جدی نگیر. اندیشه ای تو را رنج می دهد، این افکار را بیرون بریز. راحت نفس بکش و در لحظه زندگی کن. باور داشته باش که زندگی زیباست.
● بهمن
سلامت همه آفاق در سلامت توست به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد
تا چند روز دیگر گشایشی در کارهایت حاصل می شود به شرطی که جدی عمل کنی. رقیبان در کمین هستند، پس باید خلاقیت خود را به کار گیری و از کسانی که دلسوز تو هستند کمک بگیری که به نفع تو است. روزگار همیشه بر وفق مراد انسان نیست، پس قدری خوددار و زیرک باش. غرور و لجبازی را کنار بگذار و امکانات را بسنج و تصمیم عاقلانه بگیر. در کاری ضرر مالی کرده ای، آن را به حساب تجربه و دری زندگی بگذار. روی پای خود بایست و از اندیشه و تلاش خود کمک بگیر تا موفق شوی. مسافرتی در پیش است. ملاقات های مهمی در انتظار تو است. خودت را دست کم نگیر. شخص حسودی به سراغت می آید و حرف هایی که تو دوست نداری می گوید، عصبانی نشو و آرامش خود را حفظ کن. چیزی را از دست داده ای افسوس آن را مخور فقط سعی کن این اشتباهات را دیگر تکرار نکنی. خبر خوشی لبخند بر لبانت خواهد آورد. خرید سودمند است. اما فروش هنوز زود است. می خواهی اتومبیلی بخری شاید تا آخر تابستان مقدمات فراهم شود تازگی ها از کار خود راضی نیستی. بدان که کارهای مهم رنج بیشتری دارد. مصمم گام بردار و مبارزه کن تا پیروز شوی. زیرا موفقیتی که در اثر تلاش به دست می آوری بسیار شیرین و گوارا است.
● اسفند
چرا نگرید چشمم، چرا ننالد جان چگونه کم نشود صبر و غم نیفزاید
امسال برای تو سال پیشرفت کاری، مالی و تحصیلی است. اگر در راه علم و دانش گام برداری، انسانی معروف و مشهور خواهی شد. یادت نرود که ناامیدی بدترین درد و تردید عامل شکست است و نباید در محیط خانوادگی تو راه یابد. فردی خیرخواه، صلح جو و اصیل هستی. ویژگی های خوبی داری باید سطح آرزوهای خود را بالا ببری. مطمئن باش که خیلی زود به خواسته هایت خواهی رسید. همه دوستان و افراد خانواده روی تو حساب می کنند. مسافری در راه داری که به زودی می آید. از حالا به فکر پذیرایی از او باش. هدیه هایی دریافت می کنی که شادی ات را دو چندان می کنند. جدیدا دچار سردرگمی شده ای و اوضاع فکری ات کمی به هم ریخته است. دنیا را سخت نگیر. کمی مسوولیت های خود را کم کن و عینک صورتی بر چشم بزن، شاید بعضی چیزها عوض شوند. سفر زیارتی در پیش است. ازدواج تا آخر تابستان حتمی است. بیمار شفا می یابد. کارها درست می شوند. شخصی می خواهد به تو خوبی کند او را رد نکن. محصلان بیشتر در پی درس و مشق خود هستند. کلاس های هنری فکر خوبی است که می خواهی انجام بدهی. ورزش های سبک برایت مناسب است.