دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۷

● متولد فروردین (بره): امروز ماه نو در برج ثور می باشد. شخصی ایده جدیدی در زمینه مسائل مالی به شما می دهد. سعی کنید پیش از آن که روش کنید خوب فکر کنید. ● متولدین اردیبهشت (گاو): امروز …

● متولد فروردین (بره):
امروز ماه نو در برج ثور می باشد. شخصی ایده جدیدی در زمینه مسائل مالی به شما می دهد. سعی کنید پیش از آن که روش کنید خوب فکر کنید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز ماه نو در برج شماست . بهتر است کمی جشن بگیرید. هم ظاهرتان خوب است و هم احساس خوبی دارید و همه حرف های عاقلانه و منطقی شما را گوش می کنند . طرفداران زیادی پیدا می کنید و همه شما را تحسین می کنند.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز ماه نو در برج ثور، قسمت خلاق چارت شما قرار دارد. شاید به خاطر تواضع و فروتنی، استعدادها و توانایی هایتان را پنهان کنید. نقشه هایی دارید که می خواهید آنها را به همکارانتان بگویید اما می خواهید مطمئن شوید که با این کار خودتان را احمق نشان نداده اید که حقیقتاً این کار عاقلانه است. ماه نو زمان خوبی برای شروع تازه است. بنابراین این مسئله را به ذهنتان بسپارید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
ماه نو در برج ثور می باشد.اتفاقی با شخصی ملاقات می کنید که بعدها تاثیر زیادی در زندگی تان دارد.زیاد ذهن تان را به این موضوع مشغول نکنید،هر زمانی که مناسب باشد سیارات مقصودشان را به شما نشان می دهند.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز ماه جدید است و در خانه گاو ظاهر می شود. این بالاترین نقطه جدول شماست. به این معنی که شما در حال حاضر در موقعیتی عالی به سر می برید و قادرید که تغییراتی را در کارتان و دیگر زمینه های کاری فراهم آورید. ماه نو همیشه زمان خوبی است برای آغاز ماجرائی جدید پس از خلاقیت خود نهایت استفاده را برده و از نیروهایتان استفاده کنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
چارت شما به روابط قانونی و سفرهای طولانی مربوط می شود.امروز ماه نو است و ماه نو نشانگر فرصتی است برای شروع کاری جدید بنابراین برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی کنید.اگر می خواهید از کسی پیشنهادی در مورد کاری قانونی بگیرید امروز زمانش است.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز ماه نو شده و وارد علامت هوایی دوقلو خواهد شد.این امر حاصل خبرخوشی برای روابط نزدیک شما می باشد چرا که بدین معنا است که آنها وارد مرحله جدیدی خواهند شد که هر چیز ناردستی در آن اصلاح خواهد شد.هم چنین این ماه جدید،فرصت خوبی برای پس انداز کردن کمی پول به صورت جدی می باشد.حتی اگر میزان آن اندک باشد در طول مدت زمانی به میزان آن افزوده می شود.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز ماه کامل است.سعی کنید روزتان را با شادی و تفریح پر کنید و با افرادی باشید که به شما احساس جوانی می دهند.در هفته های آینده کارهای خلاق و هنری برای تان بسیار عالی است.
● متولدین آذر (کمان):
امروز ماه نو است و در خانه اردیبهشت قرار دارد، گرچه ممکن است ایده های بزرگی برای ایجاد تغییرات داشته باشید، اشتیاقتان ممکن است توسط نیازها و امور روزمره کاهش یابد. شاید بهتر است انتظارات خود را کم کنید و توجه خود را روی آنچه د رحال حاضر با وقتی که دارید متمرکز کنید.
● متولدین دی (بز):
امروز ماه زیبای نو در برج ثور قرار گرفته است. اگر به دنبال عشقی می گردید، حتماً‌ موفق می شوید. لطفاً‌ افرادی را که خیلی از خود مطمئن هستند جدی نگیرید. کسانی که خجالتی و گوشه گیر هستند و توجه شما را بیش تر جذب می کنند.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز ماه نو در اردیبهشت است و شما را به برگرداندن صفحه جدیدی از زندگی خانوداگی دعوت می کند . در بعضی از راهها پیشقدم شوید . به این معنی که برای تغییر منزل اجازه گرفته اید یا تصمیم گرفته اید که مبلمان منزل را عوض کنید یا می توانید خبرهای عالی درباره اعضاء خانواده بشنوید. همچنین ممکن است با بخشی از گذشته تان سازش کنید. تا آن را فراموش کنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
اگر هلال ماه نو در ثور را بتوانید درک کنید به یک جاه طلبی یا یک رویا می توانید پی ببرید و شانس آن را دارید که این ها را نزدیکتر کنید. شاید بخواهید این را برای خودتان نگهدارید. اما آن به شما احساس سوزشی می دهد که بدانید می توانید بعد از همه به اهدافتان برسید.