دو شنبه۲۶ فروردین ۱۳۸۷

● متولد فروردین (بره): امروز می توانید تصمیم های مهمی برای زندگیتان بگیرید. اگر احساس می کنید باید برای همیشه از یک نفر خداحافظی کنید حتماً این کار را کنید. در زمینه های روابط خارجی، …

● متولد فروردین (بره):
امروز می توانید تصمیم های مهمی برای زندگیتان بگیرید. اگر احساس می کنید باید برای همیشه از یک نفر خداحافظی کنید حتماً این کار را کنید. در زمینه های روابط خارجی، تدریس یا ایده های خوب بسیار عالی هستید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز به طور غریزی از افکار دیگران با خبرید و می توانید رفتار آن ها را پیش بینی کنید.حتی پیش از آنکه خودشان بدانند چه کار می خواهند انجام بدهند. اکنون زمانی است که باید مشکلی طولانی مدت را حل کنید. به خصوص مشکلی خانوادگی را بیش از حد معطل نکنید و به جلو بروید و به این مشکلات و مسائل خاتمه دهید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
مشکلات و موانع ارتباطی از سر راهتان برداشته شده است و دوست دارید بعد از برطرف شدن این مشکلات، اکنون سوال هایی از اطرافیان بپرسید. البته، کمی طول می کشد تا دیگران از لاکشان بیرون بیایند اما وقتی سرحال شوند مطمئن باشید می توانید آن طور که خودتان می خواهید رفتار کنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
عطارد دوباره به برج حمل برمی گردد.مسائل کاری ذهن شما را بسیار به خود مشغول کرده است.سعی کنید به همه موارد رسیدگی کنید.صبور بودن موضوعی کاملاً الزامی است و از این که سعی کنید در یک لحظه کارهای زیادی انجام دهید بهتر است.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز شما متوجه خواهید شد که همه دارای حسی هستند که می خواهند با شما همکاری کنند. تنها کافیست که اظهار کنید که به کمک کسی نیاز دارید، فوراً کسی شما را حمایت خواهد کرد. چرا هر روز نمی تواند همانند امروز دوست داشتنی باشد؟!از آن لذت ببرید، خصوصاً زمانی که با دوستان جمع می شوید و آنها، شما را می خندانند و احساس آرامش به شما می دهند.
● متولدین شهریور (سنبله):
در محل کارتان محبوبیت تان زیاد می شود.ترکیب کار و تفریح فکر خوبی است زیرا هم دیگر را به خوبی تکمیل می کنند.شاید دوستانی در مقام های مهم داشته باشید که از کار شما خوش شان بیاید.
● متولدین مهر (ترازو):
چند روز گذشته برای قایق رانی در دریای زندگی چندان آرام نبود و اکنون شما بیشتر مشتاق آبهای آرام هستید.خوشبختانه امروز این شانس را دارید که اوضاع را رها کرده و کمی آرامش بیابید.پس آن را از دست ندهید.ممکن است امروز آن روز پر از استراحتی که مد نظرتان بود نباشد ولی مطمئناً پر از خنده و شادی و عقاید جالب خواهد بود.هم چنین امروز برای شما سورپریزی جالب را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
● متولدین آبان (عقرب):
به نظر می رسد امروز،روزی کاملاً رمانتیک می باشد از اینکه می توانید به راحتی با یکدیگر صحبت کنید،شگفت زده می شوید.می توانید اساس رابطه را پایه گذاری کنید وارتباط تان را مستحکم تر کنید.
● متولدین آذر (کمان):
امروز از آن روزهاست که پر از اتفاقات و تصادفات عجیب و غریب است. پستچی ممکن است از کسی که اخیراً خیلی بکفرش بوده اید خبری بیاورد. یا ممکن است اتفاقی به کسی که خیلی دوست داشتید ببینیدش در خیابان بربخورید. این نشان دهنده این است که همه چیز دارد بخودی خود درست میشود و جای خود را پیدا می کند. شما پر از ایده های جالب هستید پس هیچ کدام را دور نریزید تا آنکه بتوانید آنها را به معرض امتحان بگذارید.
● متولدین دی (بز):
عطارد مجدداً به برج حمل برگشته است و ممکن است جرقه هایی در رابطه با مسائل عشقی در خانه وجود داشته باشند البته این جرقه هابیش تر عشقی هستند تا عصبانیت. گاهی اوقات عصبانیت به علاقه شدید تبدیل می شود، بنابراین بهتر است که احساساتتان را به راحتی بیان کنید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز به خاطر کار زیاد احساس خستگی می کنید. به خصوص اگر دیروز رفت و آمد زیادی داشته اید. بنابراین تمرکز روی کاری که قصد انجام آنرا دارید برایتان ساده نخواهد بود. در حقیقت برنامه ریزی و منظم کردن کارها و اجرای وظایفتان تقریباً‌ غیر ممکن است . سرعت و ریتم خودتان را زندگی پیدا کنید تا از انرژی کافی برای انجام کارهای تان برخودار شوید.
● متولدین اسفند (ماهی):
عطارد دوباره به حمل وارد می شود بنابراین ضروری است که هرگز برگه کاری را به دقت بررسی کنید. اگر چیز وخیمی را از بالا نگاه کنید پی خواهید برد که بعداً خیلی مشکل خواهد بود که در جای هیچ گذاشته شود.