آفتاب

فروش فوری دنا پلاس توربو دنده‌ای طرح جدید به مناسبت دهه فجر



گروه صنعتی ایران خودرو به مناسب دهه فجر ۱۳۹۹، فروش دنا پلاس توربو دنده ای را آغاز کرده و از صبح امروز ( ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ) امکان ثبت نام اینترنتی اولیه را برای متقاضیان فراهم نموده است.

به گزارش آفتاب به نقل از اسب بخار، طرح فروش فوری و فوق العاده محصولات ایران خودرو به مناسب دهه فجر ۱۳۹۹ برای عرضه ۹ خودرو برگزار می شود که یکی از آن ها، دنا پلاس توربو دنده ای است. در این طرح فروش قوانین مصوب کمیته خودرو اجرا می شود و سند خودروها پس از تحویل، تا یک سال در رهن شرکت ایران خودرو باقی می ماند. همچنین با توجه به میزان تقاضا، بدیهی است که فرایند قرعه کشی پس از اتمام ثبت نام اولیه با حضور دستگاه های نظارتی برگزار می شود.

دنا پلاس توربو دنده ای
در طرح عرضه دنا پلاس توربو ۵ سرعته دستی قیمت ۲۷۱ میلیون و ۹۶ هزار تومان برای خودرو تعیین شده و همچنین مدت زمان تحویل خودرو هم حداکثر ۹۰ روزکاری اعلام گردیده است. با توجه به بخشنامه فروش محصولات ایران خودرو، این سدان ملی با کد کلاس ۷۰۴۰۸ عرضه خواهد شد. به عبارت ساده تر ایران خودرو می خواهد تا دنا پلاس توربو دنده ای را با ویژگی های به نسبت کامل در اختیار مشتریان خود قرار دهد و بعد از مدت ها عرضه آن را آغاز کند.

مشخصات دنا پلاس توربو دنده ای به بهانه طرح فروش دهه فجر
دنا پلاس توربو با چهار کد کلاس ۵ سرعته دستی و یک کد کلاس ۶ سرعته اتوماتیک به بازار معرفی شده که ایران خودرو می خواهد تا در طرح ویژه دهه فجر ۱۳۹۹ این خودرو، کلاس ۷۰۴۰۸ آن را به دست مشتریان برساند. این خودروی سدان به پیشرانه ۱۶۴۵ سی سی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز است و سامانه زمان بندی متغییر سوپاپ های سوخت و هوا بر روی آن دیده می شود. همچنین فناوری توربو شارژر هم در پیشرانه این نسخه از دنا پلاس وجود دارد و سبب شده تا ۱۴۸ تا ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور در دنا پلاس توربو وجود داشته باشد.

مشخصات
در حال حاضر دنا پلاس توربو با جعبه دنده ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک DAE تولید می شود. اما مدیران ایران خودرو می گویند که بزودی تولید این خودرو با جعبه دنده ۶ سرعته دستی نیز آغاز خواهد شد.
با توجه به اطلاعات موجود بر روی وبسایت ایران خودرو، دنا پلاس توربو کلاس ۷۰۴۰۸ ویژگی های زیر را دارد:
فرمان هیدرولیک
سانروف
آنتن کوسه ای
کروز کنترل
صندلی های جلوی برقی
آینه های تاشو برقی با گرمکن
چراغ روشنایی روز
کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
غربیلک فرمان چرم
تریم داخلی پارچه
تهویه اتوماتیک
نمایشگر لمسی
دوربین عقب و سنسور پارک
چهار کیسه هوا
رینگ های آلومینیومی ۱۶ اینچی
ترمزهای دیسکی جلو و عقب

ترمز ABS ، EBD و BA

و…




وبگردی