آفتاب

مسعود اسدی به عنوان قائم مقام و سخنگوی مجمع ملی کشاورزان کشور منصوب شد



در جلسه دی‌ماه سال‌ جاری شورای مرکزی مجمع ملی کشاورزان، چشم‌انداز و راه‌بُرد‌های مجمع ملی کشاورزان به بحث و بررسی گذاشته شد و دفاع مستدل، هدف‌مند و قاطع از حقوق حقه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشاورزان ایران و توانمندسازی بخش کشاورزی کشور نیز در دستور اولویت‌های اصلی این مجمع قرار گرفت.

در جلسه دی‌ماه سال‌ جاری شورای مرکزی مجمع ملی کشاورزان، چشم‌انداز و راه‌بُرد‌های مجمع ملی کشاورزان به بحث و  بررسی گذاشته شد و دفاع مستدل، هدف‌مند و قاطع از حقوق حقه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشاورزان ایران و توانمندسازی بخش کشاورزی کشور نیز در دستور اولویت‌های اصلی این مجمع قرار گرفت.
همچنین مقرر شد، در اجرای اساسنامه، عضویت کلیه کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی در مجمع ملی کشاورزان رایگان باشد.
در ادامه با اجماع کلیه اعضای شورای مرکزی، مسعود اسدی به عنوان قائم مقام و سخنگوی مجمع ملی کشاورزان انتخاب گردید.
مسعود اسدی که به عنوان قائم مقام و سخنگو انتخاب شده هم اکنون رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان و مدیرعامل مجمع هماهنگی - حمایتی تشکل‌های کشاورزی می‌باشد.

 مجمع ملی کشاورزان توسط خبرگان حوزه سیاسی و کشاورزی و موافقت کمیسیون ماده ١٠ احزاب وزارت کشور در سال ١٣٩٨ تشکیل و با صدور مجوز فعالیت توسط وزیر کشور در آذرماه سال ١۴٠١، فعالیت رسمی خود را در راستای تحقق توسعه و اعتلای همه ‌جانبه‌‌ی ایران اسلامی خصوصاً حوزه کلان کشاورزی، آغاز نمود.




وبگردی