آفتاب

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ مهناز سلیمیان؛ متهم ردیف نوزدهم



ایسنا نوشت: مهناز سلیمیان متهم ردیف نوزدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است و در تشکیلات محلات نفاق سازماندهی و به فعالیت می‌پردازد.

مهناز سلیمیان متهم ردیف نوزدهم پرونده، اوایل انقلاب جذب گروهک تروریستی منافقین شده و در تشکیلات محلات نفاق سازماندهی و به فعالیت می‌پردازد.

پس از اقدامات مسلحانه‌ی ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰ گروهک (شروع فاز نظامی)، او مخفی و سپس به خارج از کشور متواری شده و در تشکیلات منافقین، به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به تدریج اقدامات نامبرده موجب ارتقاء او به عنوان دبیر شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت می‌شود.

او در حال حاضر عضو شورای مرکزی گروهک منافقین است.

دیگر فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از حضور فعال در اقدامات مسلحانه و درگیری‌های خیابانی نشست‌های جمعی و فروش نشریه، کتاب و پخش اوراق تبلیغاتی منافقین در سال ۱۳۶۰، شرکت در اقدامات مسلحانه‌ی گروهک همزمان با شروع فاز نظامی در خرداد سال ۱۳۶۰،  عضویت در بخش محلات شرق تهران به عنوان زیر مجموعه‌ی نهاد به اصطلاح اجتماعی تشکیلات و عامل اصلی عملیات‌های تروریستی سال‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۶۱ ، شرکت در عملیات‌های تروریستی نظامی منافقین در سال ۱۳۶۷ از جمله فروغ جاویدان و مسئول شنود بیسیم در عملیات تروریستی - نظامی مروارید موسوم به عملیات نسل کشی اکراد.

ضمناً او تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره ۲۰۰۲-۴۴۴/۶-A است.




وبگردی