آفتاب

آقای قالیباف انقلابی گری به انداختن چفیه و خواندن قران و این ادا و اطفارها نیست



حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان از واریز 231 میلیونی به حساب نمایندگاه مجلس خبر داد و گفت از این میزان 200 میلیون تومان بابت اجاره مسسکن و 11 میلیون بابت حقوق و 20 میلیون تومان هم جهت سایر هزینه ها است.

اسم این مجلس را به اصطلاح مجلس انقلابی گذاشته اند!!! اما هر چه پیش می رویم بیشتر به عمق فاجعه پی می بریم.

لازم است که توجه مخاطبان را به قوانین پارلمان سوئد جلب کنم که یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا با سطح درآمدی بالا است.

نمایندگان سوئد دستیار و منشی ندارند، خودشان برنامه های کاریشان را تنظیم و تلفن هایشان را جواب می دهند، حقوق زیاد ندارند و پارلمان فقط برای مناسبت های رسمی خودرو دارد و نمایندگان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند.

در حال حاضر حقوقشان 60000 کرون سوئد و کمتر از حقوق یک معلم ساده است، نمایندگان حق ندارند حقوق خود را بالاتر ببرند!!!.

فقط به نمایندگانی آپارتمان مسکونی در پایتخت داده می شود که ساکن استکهلم نبوده و محل اقامتشان یک آپارتمان ۴۵ متر مربعی بدون اتاق خواب جداگانه است.

اگر بخواهند سفر کاری بروند باید کمترین گزینه مثلا کوپه ارزان تر قطار را انتخاب کنند، هیچگونه پرداخت حقوق مادام العمر نداشته بلکه فقط تا دو سال بعد از پایان دوره نمایندگی به شرط اینکه ثابت کنند که به دنبال کار بوده اند می توانند معادل ۸۵ درصد حقوق نمایندگی شان را دریافت کنند.

حال اگر مزایای نماینده مردم شدن در مجلس سوئد را در ایران هم اجرا می کردند آیا کسی حاضر به صرف هزینه های میلیاردی با چنین شوقی برای نماینده شدن مجلس داشت؟ 

در زمانی که حضرت آیت الله خامنه ای از پرداخت حقوق های نجومی انتقاد می کرد و خواستار توقیف و برخورد با دریافت کنندگان شده بود نمایندگان مجلس قبل که تعدادی از آنان هم در مجلس فعلی هستند با ارائه طرحی دریافتی های نجومی خود را قانونی کردند و هم اینک دقیقا کسانی که شعار عدالت می دادند خود از دریافت کنندگان این ارقام هستند.

باید از جناب آقای امیرآبادی پرسید چگونه می توان هم حقوق سپاه و هم حقوق مجلس را گرفت شما که به اصطلاح حافظ منافع انقلاب هستید و حال که ادعای مجلس انقلابی و اصولگرا را دارید و در حال حاضر به عضویت هیئت رئیسه مجلس درآمدید چرا این قوانین طاغوتی را بر نمی چینید؟

مگر در سیمای کارگزاران حکومت امیرالمومنین حداقل سطح زندگی برای مسئولان در نظر گرفته نشده است پس چگونه به همین راحتی حقوق های کلان برای خود وضع می کنید و به ویژه خواری مشغولید؟

مگر تمام مردم ایران می توانند از تسهیلات 200 میلیونی مسکن استفاده کنند که شما نمایندگان بعضا آن را با وجود داشتن خانه شخصی می گیرید، حتی اگر خانه هم نداشتید حق استفاده ندارید.

چه کسی به شما اجازه دریافت حقوق 11 میلیونی را داده و از آن طرف حقوق وزارت کاری 2 میلیونی برای کارگران وضع می کنید در صورتی که خط فقر توجه داشته باشید خط فقر نه رفاه برای یک خانواده 4 نفره 8 میلیون است.

براستی اگر حاج احمد متوسلیان به ایران برگردد و شماها را با این عملکرد ببیند به جای زدن هلی کوپتر بنی صدر در مناطق جنگی مجلس شما را در تهران هدف قرار می داد؟

آقایان انقلابی مجلس آیا این قوه زیبنده حکومت جمهوری اسلامی ایران است؟ اگر نیست پس چگونه تا به الان در مقام خود باقی مانده و با دیدن ظلم های روا رفته به مردم به کار خود ادامه می دهید.




وبگردی